19 Ağustos 2014 Salı

I grew up on Hip Hop

Hip hop'la büyümesem de, Lana Del Rey' in efsane şarkısı "Blue Jeans" ten başlık yapmak fena olmadı bence bu liste için. Sevdiğim hip hop şarkılarını bu listede topladım. Son zamanlarda Iggy Azalea dinlememin de etkisi olacak heralde, hem de fazla indie ağırlıklı listeler yaptığımı fark edince biraz bloga hareket katmak için eski ve yenilerden oluşan bir liste yaptım. Anladığınız üzere indie seviyorum, ağırlıklı olarak dinliyorum ama her türü severim. Bu aralar da Iggy Azalea ablamızın Rita Ora düetli "Black Widow" klibi çıkınca, beğenince (baya beğendim açıkçası), Kill Bill konseptli (hala izlemedim, ayıp bana) klibi (zaten Iggy seviyor film konsepli klipleri bkz: Fancy), bir toplayım bakalım neler çıkacak dedim ve uzun lafın kısası sonuç bu.

Not: Bu listeyi hazırlarken bir de yakında R&B yapsam fena olmaz gibi geldi. Çok uzak türler olmasalar da, hatta buradaki isimlerin çoğu R&B, Hip Hop türü adı altında geçiyor, burada rap başrolde.



                                                      Hip Hop

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder