7 Mart 2016 Pazartesi

Çekiliş Sonucu

Merhabalar biliyorsunuz ki çekilişimiz 5 Mart'ta sona erdi ve ben bugün kazananı açıklayacağım. Malumunuz  hafta sonu If Film Festivali vardı. Ben de kısa kısa sizler için notlar aldım, büyük ihtimal bir sonraki yayında paylaşacağım. Şimdi gelelim çekilişin kazananına. İnanın sizin kadar heyecanlandım ben de. Katılan herkese çok teşekkür ediyorum. Ve kazanamayanlar üzülmesin yakında yine bir kitap defter çekilişi yapmayı düşünüyorum ve aklımda bu sefer birkaç öykü kitabı var . Siz de bu blogda önerdiğim ve merak ettiğiniz kitapları çekilişte görmek isterseniz yorum olarak bırakabilirsiniz. Takipte kalın ;).

Çekiliş için arkadaşım Seren'den yardım istedim ve o kendisi bilgisayarından çekilişi yaptı.

Ve kazanan...





"prhn" oldu. Kendisini tebrik ediyorum.

24 saat içinde yorumlarda mail adresini belirtirse ben kendisine ulaşıp en yakın zamanda da hediyelerini göndereceğim.

Sıralamamız yukarıda ki gibidir. Geri dönüş olmazsa diğer talihlimize sıra geçer.

Kendinize iyi bakın :).



1 yorum:

  1. merhaba, çok teşekkür ederim :) mail adresim: prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil