7 Ağustos 2016 Pazar

Abur Cubur #31

Merhabalar efenim, nasılsınız? Umarım çok güzel bir hafta sonu geçirirsiniz. Baya bir ara verdik bu bölümde ama hasret bitti :). Bu sefer son zamanlarda çıkan şarkılardan seçmeler yaptım. Biliyorsunuz ki Son Zamanlarda Çıkan En Dinlenilesi Albümler/Tekliler yazısı yazmıştım ve orada çok önemli bir şey söyledim. Kesin unuttuğum isimler var diye ve çıktığından beri bağımlısı olduğum iki albümü yazmayı unutmuşum L. O kadar benimsedim ki herhalde yeni olduğunu unuttum. İşin daha kötüsü hala hatırlamadıklarım olabilir :). Neyse o bölüm yakında yine gelecek ve ben ayrıntılı olarak bahsedeceğim. Aşağıda da orada yer alacak isimlerden biri var ama hangisi söylemeyeceğim J. Yazıyı merak edin J.  Şimdi aşağıda son zamanlarda çıkan şarkıları paylaşacağım. Böylece müzik önerilerine de yavaştan girelim. Bu yıl çok bereketli oldu. Birçok isim şarkı paylaştı albüm öncesi veya ep yayınladı. Hepsi bildiğimiz sevdiğimiz isimler. Aşağıdakilerin hemen hemen hepsini daha önceki dinlenilesi önerilerinde en az bir kez dinlediniz. Bakalım yeni şarkıları nasıl, beğendiniz mi? Yorum bırakmayı unutmayın J.

1. Warpaint - New Song




2. Oscar and The Wolf – The Game



3. Tove Lo – Cool Girl




4. Angel Olsen - Intern



5. Massive Attack – The Spoils





6. Just Juice - Faded 



7. Wye Oak - If you should see




4 yorum:

  1. New Song'u ilk defa duyuyorum ve çok beğendim teşekkürler öneri için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efenim, görevimiz ☺️. Ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için.

      Sil