29 Temmuz 2018 Pazar

ÖNERİ MAKİNESİ 5 YAŞINDA!!!

Öneri Makinesi

Merhabalar, nasılsınız? Öneri Makinesi 1 yıl daha sizlerle güzelce yaşlandı :). İstikrarlı olduğum üşenmediğim nadir belki de tek şey olan blogumun yeni yaşı kutlu olsun :). Adet bozulmasın bir çekiliş yapayım ama ne yapayım diye düşünüyordum ve bu sefer kendi aramızda bunca yıldır beni okuyan takip eden ve yorumlarını esirgemeyen arkadaşlarımdan isteyen ilk üç kişiye kartpostal atayım dedim. Kartpostal almayı çok seviyorum belki aranızda benim gibi sevenler vardır. Tek yapmanız gereken istediğinize dair bir yorum bırakmak :). Hatta bana biraz yardımcı olmak adına ne tür kartlar sevdiğinizi yazarsanız elimdeki kartlardan ona göre seçmeye çalışırım :). İstemeseniz bile yorum yaparsanız sevinirim tabi :).  Mesela en ilginç ya da güzel bir anınız varsa blogla ilgili güzel olur :). Kötü bir anı olmadığını umuyorum tabi, hahaha :).

Öneri Makinesi


Bu sene de böyle bir çekilişle kutlamak istedim, umarım nice beş yılları kutlarız beraber :). 

Kendinize iyi bakın, öneri makinesiyle kalın :).

Öneri Makinesi
Öneri Makinesi
Öneri Makinesi
Öneri Makinesi

Dipnot: Fotoğrafların hepsi bana aittir. Bana gelen veya gönderdiğim kartpostal fotoğraflarını içerir. 

40 yorum:

  1. Daha nice nice yıllara İnşallah canım benim ❤😊 bende isterim 😊hep birlikte daha nice güzel yıllara İnşallah 😊 sevgiler ❤😊 o güzel gönülden hangi olursa olsun 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım <3. Adresini sağ alttaki mesaj bölümüne yazıp gönderirsen en yakın zamanda göndereceğim.

      Teşekkürler yorumun için <3<3<3

      Sil
    2. Rica ederim gönderdim canim benim sevgiler 😊

      Sil
  2. aa ne ara 5 yıl olmuş ya sanki daha yeni geldin gibi geldi vkit ne kadr çabuk geçiyor nice 5 yıllar olur umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de anlamadım, beş yıl olduğunu görünce bir durdum ama mutluyum da. Aynen umarım hep beraber nice beş yılları görürüz canım Mariposa ❤️

      Sil
  3. Heyooo! Niceleri olsun umarım caanım Öneri Makinesii, hep ol.. <3
    En güzel anım bu her tarafı ayrı güzellikteki blogla tanışmaktı tabi kii ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım şefim, hep beraber yaşlanalım buralarda ❤️.

      Ayy ne tatlısın bir de kibar, ben de çok mutluyum seninle tanıştığıma 😍😘

      Sil
  4. Nice mutlu yaşları olsun Öneri Makinesinin :) Çok severim kendisini <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Körler sağırlar birbirini ağırlar gibi olmasın da valla ben de bayılırım blogunuza efem, haha ❤️

      Sil
  5. Nice senelere canim. Cok guzel bir bolgun var. Umarim senelerce okuruz yazdigin guzellikleri. Kartpostallar cok guzeller bu ararda. Yeni yasin kutlu olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler <3<3, umarım hep beraber :).

      Kartpostal için hala ikinci isteyen çıkmadı. Eğer seviyorsun aşağıdaki iletişim kutusuna adresini yollaman yeterli :). Bir de ne tür kartlardan hoşlanırsın biraz ipucu verirsen ona göre elimde varsa yollamaya çalışırım :).

      Sil
  6. Eee ben isterim neden istemeyeyim
    Nice yıllara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :).
      O zaman ikinci kart sizin :). Aşağıdaki mesaj kutusuna adresinizi atarsanız en yakın zamanda yollamaya çalışacağım :).

      Sil
  7. Daha çoook seneler birlikte kutlayalım bloğunun yaşlarını 😌
    Ben çok seviyorum bloğunu, iyi ki rastlamışım 🎈
    Kartpostallarına da bayılıyorum, ben de çok meraklıyım hala hem yollar hem alırım. Seninle kart arkadaşı da olabiliriz aslında 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok çok :). Senin blogun da çok tatlı, bir kitap bir kart etkinliği fikrin de çok güzeldi :). Yakın zamanda yine o tarz bir etkinlik olur umarım :).

      Üçüncü kart sana mı gidiyor o zaman :). Eğer öyleyse adresini aşağıdaki mesaj kutusuna yollarsan en kısa zamanda yollamaya çalışacağım :).

      Sil
  8. Heyoooooo blogun dogum gunu kutlu olsunnnn cok seviyorum burayi insallah hep yazmaya devam edersin kalpkalp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum senin oraları, bayılıyorum, sürekli okuyorum <3<3. Hep beraber umarım ki, buralarda yaşlanalım blogla beraber :).

      Sil
  9. Nice yıllara... Keyifli nice yazılara...

    YanıtlaSil
  10. Blog dünyasında en sevdiğim en çok şey öğrendiğim blogların başında geliyorsun. Ne güzel çki kesişmiş yollarımız.

    Nice mutlu blog yıllarına... Uzun zaman hep buralarda ol olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh nasıl mutlu ve onore ettin beni <3 Aynen iyi ki kesişmiş :).

      Umarım hep beraber olalım buralarda :).

      Sil
  11. Teşekkürler aynen hep beraber umarım :).

    YanıtlaSil
  12. Nice mutlu yaşlara :) mimlendin bu arada **

    YanıtlaSil
  13. Kadıköy Barış Manço Kültür Merkezi'nde Türkiye'ninen ünlü koleksiyonerkerinden Dr Seyhun BİNZET'e ait kartpostal sergileri açılıyor bazen. Temalar belirleniyor (Dünya Kartpostallarında Çanakkale Savaşı..gibi) .

    Kartpostal önemli bir şey. Sevdim bunu biriktirmeni

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Postcrossing diye bir site var oradan karşılıklı farklı insanlarla eşleşmeler oluyor birbirimize kart atıyoruz. Biriktirdiğim kartlar aslında bana gelenler onun dışında elimde olan kartları gönderiyorum.

      Biliyordum kartpostal sergileri olduğunu ne güzelmiş, teşekkürler paylaştığın için :).

      Sil
  14. Blogunun yeni yaşı kutlu olsun. Ben son iki senedir blogumun doğum günlerini kaçırıyorum. Kendimi kötü hissettim şimdi. En kısa zamanda bir telafi yazısı yazayım.

    Seni en eski takip edenlerdenim galiba. Ben seni keşfettiğimde 50'li sayılarda takipçin vardı. Yazdığın bütün yazılara geriye gide gide göz atmıştım. Bu kadar güzel bir blogun neden bu kadar az takipçisi var diye düşünmüştüm. Neyse ki sonradan kıymetini anladılar :-) Daha çok kişiye ulaşabildiğin zamanlar diliyorum. Hep yaz olur mu? :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şulecim, ne mutlu bana <3.

      Yaz tabi yaz, senin de blogunun yeni yaşını kutlayalım :).

      Sil
  15. Beşinci yılın hayırlı olsun :) Daha nice yıllara inşallah. Darısı başıma diyeyim. Umarım senin gibi istikrarlı olurum. Çünkü başarısız deneyimlerim oldu blog konusunda ama bu sefer kararlıyım. Senin blogun gibi bloglar bana ilham oluyor. Bu yüzden teşekkür ederim. Yorumlarda bahsettiğin postcrossing e bakayım. Dilerseniz kartpostal isterim. Ben de size atarım :) Sanatı ve sanat tarihini çok severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım senin de güzel blog yılların olsun :).

      Postcrossing çok güzel bir site, bir yılı aşkın bir süredir kullanıyorum. Aslında kartpostalları üç kişiye gönderdim ama sizi kırmak istemem, mesaj kutuma adresini yollarsanız en kısa zamanda yollamaya çalışırım :).

      Sil
    2. Sizi zor duruma sokmak istemem. Gönderim bittiyse sizi yormayayım :) Almış kadar oldum. çok teşekkür ederim :) severek takipteyim

      Sil
  16. Nice beş yıllara :)

    Bu arada Laurence Raw vefat etmiş ya, nasıl üzüldüm :( Tanışma hayallerim vardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :).

      Evet, ben de facebookta ortak arkadaşlar vesilesiyle gördüm çok üzüldüm. Baya da oldu sanki :(.

      Sil
    2. Mart'mış sanırım. Ben de derginin son sayısında editörün yaptığı duyurudan tesadüfen öğrendim :/

      Sil
  17. Bloğunu yeni keşfettim, istikrarını tebrik eder, motivasyonunun devamını dilerim.

    İlham kaynağı olan konularda bende denemeler yazıyorum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :).

      Blogunu takipteyim ben de :).

      Sil
    2. Teşekkür ederim, dilerim denemelerimden ve yorumlarımdan keyif alırsın. (:

      Sil