7 Mart 2021 Pazar

Çekiliş Sonucu

 Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

Bir önceki yayınımda mini bir kitap çekilişi yaptım ve şimdi sonucunu paylaşacağım. Kazanan arkadaşımız Dode oldu Kendisini tebrik ediyor ve 5 gün içinde adresini aşağıdaki mail adresine yazmasını rica ediyorum. 5 gün sonunda ulaşmazsa yedek talihlimiz de aşağıdadır. Ben de en kısa sürede söz verdiğim Kar Kirazı Kuşu kitabını ve bunun yanında kitaplığımdan hediye bir kitap ile yollayacağım. Tekrardan kendisini tebrik ediyor ve yeni çekilişlerde görüşmek dileğiyle sevgilerimi yoluyorum <3.

onerimakinesi@gmail.com



5 yorum:

  1. Ah şu an nasıl mutlu oldum anlatamam ilk kez bir çekilişten bir şey kazandım. Zevkle okuyacağım emin olabilirsiniz :) Çok teşekkür ederim :) ) mail adresinize iletişim bilgilerimi atıyorum hemen :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum ben de ilk olmasına <3. Güle güle oku umarım <3

      Sil
  2. kaçırmışım tühh... :-)

    DoDe'ye tebrikler

    Bi dahakine artık diyeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bu sene daha çok çekiliş yapmalı diye düşünüyorum ben de :).

      Sil