16 Temmuz 2019 Salı

Sevgili Güllük #6

Merhabalar!

Uzun zamandır aranızda yokum o yüzden bir güncelleme yapmak istedim. O kadar ilginç, yoğun ve karmaşık bir dönemden geçiyorum ki inanın ben bile yetişemezken durup blogda yazı yazmaya ya da düzenlemeye zaman kalmıyor. Zaten elimde Richard Brautigan kitaplarına dair makaleler sürünüyor diğer yandan birkaç izlediğim filmi saymazsak ne film ne de dizi pek izlediğim söylenemez. Üzerine bir de arada geçirdiğim grip eklenince ortalık iyice karıştı tabi. O ara bol bol Friends izledim yeniden, bir iki bölüm derken iki sezon kadar izlemiş oldum ki özlemişim iyi geldi. Arada Instagram'da aktif olsam da genelde hayatın telaşı içinde oradan oraya koşturuyorum.

Yakın zamanda daha aktif bir dönem olmasını umsam da kesin bir şey söylemek zor lakin geleneksel 6. yıl kutlamaları da geliyor. Ne kadar yoğun olsam da onun için de güzel bir çekiliş yapmayı planlıyorum.

Sizlerin yazılarınızı da takip edemedim haliyle, bana darılmayın lütfen. İnanın ben de çok istiyorum daha çok okuyup yazmak ama belki yine de siz beni bu yazının altında bilgilendirirseniz küçük notlarla çok mutlu olurum.

Müzikle kalın.

Kourosh Yaghmaei - Gole Yakh

22 yorum:

  1. O zaman dans 🤗 güzel şeyler olsun tüm yopunlukların inşallah, kendi adıma ilkokul arayış telaşem keşmekeşim 15 gündür oğlumla çalışma çabalarım falan bir değişik yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, umarım :). Umarım istediğin gibi bir okul bulursun yakın zamanda <3.

      Sil
  2. Canııım kolay gelsin. Umarım güzel yoğunluklardır. Geçmiş olsun, bu havalara dikkat et fark etmeden üşütüyor. Benim adıma her şey aynı başvuru ve mülakat zamanını bekliyorum. İşlerin rahatlayınca yine birbirinden güzel önerilerini bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim cnaım benim. Öneriler gelir umarım yakında ben de umuyorum. Sana da kolay gelsin, umarım güzel haberlerini duyarız yakında :).

      Sil
  3. Huzur ve sağlık olsun da biz ne zaman gelsen seviniriz, hiç üzülme. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar aklımdasın hep, hatta acaba bir şeyler yazıyor mu diye bakmak için geldim şimdi sana, yeni yazınla karşılaştım.
    Umarım o yoğunluk güzel şeylere aittir ve tabii sakin bir döneme geçip tekrar burada daha çok yazacağın günler de gelsin😊
    Ben de yazamıyorum, okuyamıyorum.. Zaman nasıl geçiyor hiç anlamıyorum, birden fazla şeylere yetişmek artık çok kolay olamıyor.. Hadi yine hep birlikte buralarda olacağımız günler gelsin🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür sonu iyi oldu gibi :). Canım Zeynep, sen de yakın zamanda gel umarım. Yine şenlendirelim buraları :).

      Sil
  5. geçmişler olsun..ama bizleri de unutma..öneriler bekliyoruz heyecanla...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, tam geçti derken yine hasta olmam umarım :).

      Ben de bekliyorum umarım yakın zamanda yine gelirim önerilerle :).

      Sil
  6. heeey. brautigan makaleleri, blog için mi anlamadıım :) instada son günlerdeki post ve storylerin çok incelikli ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Brautigan sevdiğimden okuyorum, bitirince belki bir atıştırmalıkta yazarım.

      Instagram'da özellikle bir şey yapmıyorum, her zamanki yayınlar ama beğenmene sevindim :).

      Sil
  7. hoşgeldin canım benim :) Çok geçmiş olsun ...Bekliyoruz seni o zaman sevgiler canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canımcım :). Teşekkür ederim, en yakın zamanda yeniden görüşmek dileğiyle o zaman :).

      Sil
  8. hepimiz pek yoğunuz sanırım insta daha kolay geliyor sanki
    bloglarımızı biraz küstürüyoruz ama olsun
    yine de burada yazmak güzel
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, yakın zamanda etkin günlerde görüşmek üzere :).

      Sil
  9. Geçmiş olsun canım.

    Ben bebekle uğraşıyorum. Bilgisayarımı sadece o uyuduktan sonra gece 1-2 saat açabildiğim için bu sürede takip ettiğim blogları okuyorum. Kendi bloguma yazmak istediğim çok şey var ama kafamı ve vaktimi ayarlayamadım bir türlü. Ben de zamana bıraktım.

    Kolaylıklar diliyorum sana :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)

      Senin bebeği görünce şok oldum zaten, ben hala hamilesin sanıyordum :). Benim de yazmak istediklerim var ama baya istemediğim şekilde ara verdim. Ben pek fazla okuyamıyorum da daha çok mektup ile beraber nstagrama yöneldim.

      Bence senin harika bir sebebin var ve hiç dert etme :). Sen ne zaman gelirsen biz buradayız <3.

      Sil
  10. Epey ara vermişsiniz ben yeni katılmışken aranıza, olmadı bu. :))
    Güzel zamanlar dilerim, yazmak bana göre hep bir iç döküş halinde olduğu için yazmaya ara veren insanların hayatlarının güzel gidişi beni mutlu eder. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ama artık buralardayım :). Sık sık görüşmek üzere <3.

      Sil
  11. Emeğinize sağlık.''Ağaç Ev Sohbetleri 7'' başlıklı yazımı okumak ve yorumlarınızla katkıda bulunmak üzere sizi blogumda görmekten mutluluk duyacağım, teşekkürler.

    YanıtlaSil