29 Ağustos 2019 Perşembe

Neler Yapıyorum #1 Here&Now

Ezgi'nin her ay onun harika objektifinden fotoğraflarla okuduğum Neler Yapıyorum? serisini çok seviyorum ama bir türlü yapamıyorum çünkü onunki kadar bu yazıları güzelleştirecek özgün görselim yok. Yine de madem uzun zamandır yokum o zaman neden bu istenmeyen arayı hem biraz sohbet ederek hem de sizleri benden biraz da olsa haber ederek kapatmayalım. Zaten her ay niyetlenip çeşitli bahanelerle erteliyorum bu ay durum tersine dönsün, bahanem bu yazı olsun ve bloga yeniden bir giriş yapayım.

Aslında Instagram'da aktifim ve bunun nedeni orada paylaştığım içeriğin tamamen farklı olması. Oradan birçok blog arkadaşımla görüştük, pek de uzak hissetmedim kendimi ama yine de blogumu çok özledim. Kaç kere hazır yazıları düzenleyecek zamanı bulup girişsem tembellikten bıraktım.

Tabi bu arada canım blogum sessiz sedasız bir yaşını daha doldurdu ve ben fırsat bulup bir çekiliş yapamadım ama olsun. Bu yıl da böyle geçsin, seneye umuyorum acısını çıkarırız.

Ben yokken bana yazan blogger arkadaşlarım sizler ne kadar güzelsiniz ki beni yeniden evime davet edip komşunuz olmamı istiyorsunuz. Bunun değeri paha biçilemez. Nasıl özel ve güzel hissettirdiniz bana siz de kendinizi aynı şekilde hissedin, çünkü öylesiniz! Sizleri çok seviyorum.

Seviyorum: Akşam eve dönerken minik alışverişler yapıp evime eli dolu dönmeyi seviyorum :).

Yiyorum: Noodle delisi oldum, her boşlukta sipariş ediyorum. Şimdi fotoğraf ararken bile tok olmama rağmen canım çekti :).

Kaynak için resme tıklayın.

İçiyorum: Maalesef kola. Kola benim bağımlılığım itiraf etmek gerekirse ve bu aralar ekstradan nüksetmiş durumda. Sıcak havalarda başka bir şey benim hararetimi kolay kolay almıyor maalesef. Neyse ki su yerine de kola için biri değilim. Her daim su da tüketiyorum.

Hissediyorum: "Blessed" Türkçe karşılığı mutlu ya da kutsanmış ama bence ikisini de karşılamıyor ama tam olarak "blessed" hissediyorum :).

Yapıyorum: Çoğu zaman yaptığım gibi "journaling" ve "mail art". Instagram hesabımda bol bol bu konu hakkında yaptıklarımı görebilirsiniz :).



Düşünüyorum: Ayın sonunu, hahaha :).

Hayalini kuruyorum: Bu aralar ev hayali kuruyorum en çok. İçini bitkilerle, hasırlar ve ahşaplarla donattığım belki de bir köpeğin dolaştığı bohemian bir ev hayali kuruyorum :). Geniş mutfağından güzel kokular yayılan, yüksek pencereli ve tavanlı, kıyısında köşesinde el işlerimle uğraştığım, aydınlık bir ev hayali. Her pazar bayıla bayıla hatta ağzımın suyu aka aka izlediğim Daire kanalının etkisi büyük :).

Kaynak için resme tıklayın.

Dinliyorum:
90'lar Türkçe Pop, her sabah işe gitmeden. Size de şiddetle öneririm, güne enerjik başlamanız için hazırlandı. Garantili, kesin bilgi, yayalım :).



Okuyorum: Metroda ve genelde kafamın boş olduğu sabahlar Yolda - Jack Kerouac. Uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı ve bakalım nasıl gidecek. Hala başlarındayım.

İzliyorum: Beni ağına düşüren ve tembelleştiren Youtube videolarını özellikle "stationery haul" (beni hipnotize eden videolardan) videolarını saymazsak eğlenceli filmler izlemeye çalışıyorum. Hepsini bir atıştırmalık yazısında paylaşmayı isterim.

Benden bu kadar, mektuplar ve tabi ki playlist dışında hepsi pinterestten :). Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle. Blogda kalın :).

33 yorum:

  1. 90lar Türkçe pop çok harika değil mi? Ben de dinlemekten vazgeçemiyorum :) elinize sağlık, çok eğlenceli yazıydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 90'lar genel olarak harika benim için :). Şarkılar filmler ile biraz hayal kuruyor yeniden yaşatıyoruz içimizde :).

      Sil
  2. Cok guzel bir yazi olmus. Ev hayaline bayildim benim de ona cok benzer bir ev canlaniyor zihnimde hep. Daha nice guzel gunler dilerim hayatinda. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ikimize de gönlümüze göre evler diliyorum ve seni çok çok öpüyorum <3<3.

      Sil
  3. Yolda kitabını çok duyuyorum bu aralar ve hobiniz muhteşem yahu peki merak ettiğim nokta süslediğiniz zarflar ne amaçla kullanılıyor hatıra mahiyetinde mi yoksa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yurt dışında birçok mektup arkadaşım var, onlara hazırlayıp yolluyorum :).

      Sil
    2. Harika ve elinize sağlık. (-=

      Sil
  4. Kendi adıma seni çok özlediğimi söylemeliyim (sosyal ağlarda olmayınca böyle oluyormuş) Senin önerilerin, yorumların olmadan olmuyor biliyorsun :p

    Tekrar hoş geldin ve iyi ki varsın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni çok özledim Sibelcim, sensiz de olmaz inan. Sen de iyi ki varsın ve hep ol <3 <3 <3.

      Sil
  5. Ben de şu sıralar bol bol stationery haul videoları izliyorum terapi gibi çok keyifli geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bağımlılık gibi oldu, izlemediğim kalmadı sanırım :).
      Ama çok güzeller :).

      Sil
  6. O evin hayali beni de yakaladı şimdi, iyi mi? Ne güzel anlatmışsın, düşlerken bile insan huzurla doluyor... Bir gün, inşallah diyelim :D Yolda kitabını ben de çok merak ediyorum, yorumunu bekliyorum :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimiz kavuşuruz o eve sonra da komşuculuk oynarız :).

      Bugün biraz daha okudum şimdilik keyifli gibi :).

      Sil
  7. çok güzel bir seri olmuş.önce seninkini okudum sonra ezginikini gerçekten ilham doluyor insan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşündüysen ne mutlu bana :). Ezgi'nin eline su dökemem çünkü :).

      Sil
  8. Yeniden burada görmek ne güzel sizi, ahh o ev hepimiizn hayali sanırım, hayaller yakın olsun o zaman :) kolayı hayatımdan çıkaralı yıllar oluyor, şimdi çok nadir yılda bir belki o da mecbur kalırsam acayip midemi yakıyor içemiyorum zaten, 90lar müzik listesi müthiş, ara ara çok eskiden dinlediğim şarkıları dinlemek tuhaf bir huzur ve mutluluk verir oldu, sevgilerleee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :). Bana siz deme artık ne olur :).

      Ay ne güzel ya, kola benim için de öyl olur umarım. Aşırı zararlı ve ben bile bile litrelerce içme potansiyeline sahibim.

      Eskiler beni de çok mutlu eder, hatta hiç görmediğim dönemler bile :).

      Sil
  9. Çok güzel bir yazı olmuş :) ben instagram'ı sevemedim bir türlü. 😂 kullansam ordan da takip ederdim 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :). Takip etmiş kadar oldun :), ben de geri takip yapardım :).

      Sil
  10. Çok teşekkür ederim :). Ne mutlu bana seni gülümsetebiliyorsam :). O ev bizim olacak :).

    YanıtlaSil
  11. Ezgi'nin bu serisini severek okuyorum, seninki de harika bir yazı olmuş, tekrar hoşgeldin yazılarını özledik! Blog yazmak çok değişik bir his bence, zaman zaman canın istemeyip arayı açsan da, instagrama da yönelsen sanki yazman için seni çağırıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederim, ne mutlu bana <3. Ben de çok özledim sizi :).

      Sil
  12. Instagramda görüyorum paylaşımlarını, hah diyorum iyi, en azından sesi çıkıyor, rahat ediyorum. Ama seni burada okumak, inan çok çok keyifli :)
    Benim de bayıldığım bir yazı dizisi bu, çok severek yapmaya çalıştım birkaç ay, ama uzuuun zamandır bloğuma yazamama sorunu yaşadığım için her şey kaldı. En çok bu seriyi yazamadığım için üzgünüm. Bakalım belki yine canlanır, hep birlikte döneriz aktif blog günlerimize :)

    Veee çok sevindim senin de bu seriyi yapmana,çoook güzel olmuş, hadi her ay devam ettir ben de keyifle okuyayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh canım benim, seni ben instagramda da pek göremedim ama yazınca çok mutlu oldum <3<3.

      Şimdi bloguna gideyim bakayım dedim, dondurdun mu merak ettim :). Sen de bir an önce dönersin umarım özledim güzel yazılarını, fotoğraflarını.

      Sil
  13. O zaman ne duruyoruz, haydi şimdiiii bütün eller havayaaaa :)))
    Süpersin, harika bir yazı olmuş bayıldım bayıldım!!
    Bence de hep buralarda olmalısın heeeep. Zaman çok hızlı akıyor sanki, yazacağım dediğim günün üstünden bir anda 2 hafta falan geçmiş olabiliyor, o yüzden seni çok iyi anlayabiliyorum.Hayat koşturmacasında yetişebildiğimiz kadarıyla artık :)

    Ev hayali her zaman en güzeli <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, seninkinin eline asla su dökemez ama biz de yaptık bir şeyler. Artık ay içinde daha çok fotoğraf çekmeye çalışacağım. Bir daha kendimden daha çok fotoğraf paylaşmak için :).

      Off ev hayali hem de çokkk güzel :).

      Sil
  14. Ay o nuddle nasıl güzel görünüyor. Ama ben ipin ucunu çok kaçırdım. Sıkı diyetteyim. Bu yazılar hep gelsin. Ezgi çok güzel sürekli yazabiliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de akşam yemeği yerine tatlı yemeye başladım :). Acı sonuçları yakında gelir :).

      Ben de isterim hep gelsin, teşekkürler :).

      Sil
  15. Bu yazı dizisi güzel olmuş gerçekten, instagram paylaşımlarını gördüm şimdi, oralar da güzel ama bloggerın yeri farklı tabi ki. Ev hayali bende de var, şöyle kendi tarzlarımızı konuşturabileceğimiz, özgürce içini düzenleyebileceğimiz bir ev olsa, her şey düzelecekmiş gibi. :D Resimdeki konssept çok güzel mesela bayıldım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :). Ev dimi insanın kaçış noktası, sığınağı. Herkesin dilediği eve kavuşmasını diliyorum <3 :).

      Sil
  16. 90'lar Türkçe pop benim vazgeçilmezim. Her zaman yer yerde dinleyebilirim.

    Herkesin hayalinde kendine göre bir ev var. Bu aralar ben de bir ev hayal ediyorum. Umarım ikimiz de hayallerimize kavuşuruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de! Bazen çok dinlemekten sıkılsam da dönüp dolaşıp yine çalıyorum bu playlisti :).

      Umarım kavuşuruz en yakın zamanda :).

      Sil