5 Kasım 2019 Salı

Kasım Ayı Meydan Okuması 5. Gün

Öneri Makinesi

Öneri Makinesi

Gözünü kapat ve hayal kur, şu an nerede olmak ne yapmak istiyorsun, anlat bize.

Anlatayım canımın içleri, şuan ardı arkasını düşünmeden İtalya'da uzun ama upuzun bir tatil yapmak istiyorum. Hatta mümkünse tatil serisi yapmak istiyorum, İtalya'da başlayan. Deniz kenarında yaşıyorum. Hava sıcak ama terletmeyen, tatlı bir rüzgar esiyor ama üşütmeyen. Çeşit çeşit makarna yiyorum, şarap tadıyorum. Kitap okuyorum ve sokak sinemasında orijinal dilinde filmler izliyorum. Akşamları tatlı eşliğinde şeker gibi insanlarla sohbet ediyorum. Bilmediğimiz gerçekliklerden, hayatta karşılaştığımız ya da karşılaşmadığımız olasılıklardan ve paralel evrenlerden konuşuyoruz. En sevdiğimiz filmleri sonuna kadar savunuyor ve ihtimallerden konuşuyoruz. Paralel evrenlerde yaşadığımız hayatların muhakemesini yapıyoruz en sevdiğimiz kitap, film alıntılarıyla. Yorgun düşüyoruz ama biliyoruz en huzurlu uykuyu çekeceğiz küçük ama huzurlu evimizde. Bir de müzik, bol bol müzik dinliyoruz, şarkılar söylüyoruz yollarda çekinmeden, içimizden geldiğince. Sonra sabahlıyoruz belki ama en güzel ve huzurlu uykuyu çekiyoruz. Sabah uyandığımızda hızlı bir yüzme keyfi dalgasız berrak bir denizde, sonrasında bol otlu taze peynirli sapsarı bir yumurta ile hazırlanmış ev ekmeği eşliğinde mükemmel bir kahvaltı yapıyoruz ki yorgun düşün kitap okuyarak uyuyakalıyoruz, günün en sıcak saatlerinde. Uyandığımızda yine deniz, yine yemek, yine sinema, ol muhabbet, sanat ve doğa. Bildiğin aylaklık işte :).

Ben yine mektup yazıyorum, belki hobilerimden birini minik bir işletmeye dönüştürmüşüm uğraşıyorum. Sürekli yeni hobiler keşfediyorum, öğreniyorum, gözlemliyorum.Aslıda hayatım tatil olmuş o da hayatım. Böyle bir hayal işte.

20 yorum:

  1. Aynı sehiri yazmışız ♥️

    YanıtlaSil
  2. herşey gönlünce olsun inşallah güzel arkadaşım benim 😊🌸 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun :).

      Sil
  3. Ben de gelmek istiyorum bu deniz kenarına :D

    YanıtlaSil
  4. İnci'ye de rastladın mı? O da oralardaydı dün🙈
    Pek güzel anlattın, çok sevdim. Yani hayalini yaşamayı değil, senin hayalini yaşama şeklini anlatışını sevdim😊
    Son bölüm ise bence bir gün olmalı, hayalden çıkıp gerçek olmalı.. Olsun yani😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bakamadım ama okuyacağım.

      Bence de ya olsun, ben de o günü bekliyorum :).

      Sil
  5. Ne güzel yazmışsınız, umarım hayaller bir gün gerçek olur :)

    YanıtlaSil
  6. Hayallerin gerçek olsun be güzellik ♥

    Bloglar yine canlandı bu meydan okumayla... Bu sefer ben yoğunluktan bulaşmadım ama sizleri okumak çok zevkli olacak ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun be Şebocum <3.

      Ben de yetiştiğim kadar yapıyorum, birkaç gündür yine kaçırmış bulundum :).

      Sil
  7. Meydan okumalar arttı biliyorum ama vakit bulursan Romantik Filmler Etkinliğimize mutlaka göz at.

    Film etkinlikleri sensiz olmaz biliyorsun :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Lanetli Maratona da kendi usulümce katıldım ama daha yayınlayamadım, bir film kaldı. Ona da katılırım tabi, hele ki sen varsan :).

      Sil
  8. Okurken bile mest oldum. Beni de götür. :D Çok güzel anlatmışsın kesinlikle. Şu koşuşturmalardan bir kurtulamadık gitti. Şöyle uzun uzun tatil yapsak bir yerlerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evin alt katı senin, dilediğin gibi kullan :). Off ben deçok istiyorum da daha ayarlayamadım :/.

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım benim :) <3

      Sil
  9. Son zamanlarda İtalya benim de hayalimi süslüyor. Bir hafta gezsem yetecek gibi. Bu yaz değil ama bir yaz inşallah gideceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de açıklanamaz bir bağ hissediyorum, bir gün kavuşmak dileğiyle diyelim :).

      Sil
  10. Ben de, beraber ışınlanalım :).

    YanıtlaSil