4 Kasım 2019 Pazartesi

Kasım Meydan Okuması 4. Gün

Öneri Makinesi

4. Bugün seni mutlu eden küçük sevinçleri yazar mısın?

Sonunda evime geldim, tatlı kurabiyeler atıştırdım ve klavyemin başına geçtim. Özellikle gün sonunu bekliyordum yazmak için ve tam da uygun zamanı bulmuşken hemen sıcağı sıcağına yazayım.

- Koroya gitmek
- Akşam yemeğini tatlı insanlarla ve hoş sohbet eşliğinde yemek
- Bel çantamı kullanmak (aşırı rahat bir şey, uzun zamandır denemek istiyordum)
- Limon yaprağı koklamak
- Blogdaki yorumlarınızı okumak (o kadar özlemişim ki güzel enerjinizi <3)

Gün yine çok yoğun ve stresliydi ama kapanışı en sevdiğim kurabiyelerden biri olan yağ deposu bol kalorili balayı kurabiyesi ile yaptım şu an mutluluk hormonlarım tavan :).

Hafta içi yazılarınızı okumakta sıkıntı çekebilirim ama hafta sonu sizi mutlu eden şeyleri okumayı sabırsızlıkla bekliyorum. Görüşürüz :).

14 yorum:

  1. Afiyetler olsun, mutluluk da hep sizinle olsun :)

    YanıtlaSil
  2. afiyet olsun canım benim 😊 her daim mutlu olman dileğiyle sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  3. Afiyet olsun 😊 kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
  4. bel çantası çok rahat gerçekten,hem daha güvenli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, bağımlısı oldum :).

      Sil
  5. Limon yaprağı ne güzel kokuyor değil mi? :) Limon ağacımız var, limon vermese de, hepi topu 5 yaprağı olsa da limon ağacı işte :) Koklamaktan canını çıkarıyorum ben :)

    Kolaylıkla geçen bir hafta olsun senin için, az yorulacağın ve az stres yaşayacağın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh iyi yapıyorsun canım benim :).

      O kadar iyi bir dilek ki umarım olur :).

      Sil
  6. Bol kalorili mi o kalorili ise benim sık sık yaptığım nutellalı kurabiye yanında devvv kalorili oluyor :) Limon yaprağı da ne güzel kokar **

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kurabiye yağ deposu eminim senin yaptığın en azından daha sağlıklıdır :).

      Sil
  7. Ayy kıyamam, kusura bakma lütfen :(.

    YanıtlaSil
  8. Yazını okuduktan sonra ilk yaptığım şey Google'ı açıp balayı kurabiyesini aramak oldu :-) İlk kez duydum adını. Tam benim seveceğim türden sağlıksız bir şeye benziyor :-)

    YanıtlaSil