15 Ocak 2020 Çarşamba

Sevgili Güllük #1

Herkese selamlar! Keyifleriniz nasıl? Umarım harika bir 2020 geçiriyorsunuzdur. Benimkini sorarsanız sormayın derim :).

Öneri Makinesi


Uzun zaman sonra art arda kitap okuyorum ki bu güzel haber.

Son zamanlara kadar iyi de film izliyordum ki bu neredeyse iyi haber. 

İlk "penpal with me" videomu yayınladım ki bu güzel bir haber.

4K çektiğim video en fazla 480k izlenebiliyor bu çok kötü bir haber.

Kanalıma abone olup bana destek verirseniz bu çok güzel haber olur :).



Yeni yazılar düşünüyorum ki bu iyi haber, ama yazmaya üşeniyorum ki bu kötü haber.

Hepinize mutlu yıllar! Tüm dilekleriniz gerçek olsun <3.

12 yorum:

  1. :))) Çok tatlısın :) güzel haberlerinin bol olduğu bir yıl olsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım :). Teşekkür ederim canım benim <3.

      Sil
  2. Tam da ilgimi çeken konular :)
    Takibe aldım, videoyu izleyeceğim şimdi. Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzel :). Biraz acemice oldu ama yavaş yavaş öğreneceğiz işte :).

      Sil
  3. keyifli günler,
    kanalına bir bakayım hemen:)))

    YanıtlaSil
  4. Kitap ve film konusunda darısı başıma :) kanalınıza üye oldum, takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de çok güzel el işleri yapıyorsun ama :).

      Çok teşekkürler :).

      Sil
  5. Youtube'tan takipteyim. Umarım görüntü kalitesi sorununu çözebilirsin. Aklında olan blog konularını da üşenme yaz lütfen. Seni okumayı özledik :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :). Hallettim gibi o sorunu, yeni videolar 1080 izleniyor:). Üşenmem umarım, yazacak çok şey var çünkü :). Ben de sizi özledim Şulecim, bu gazla yayınlarım yazıları artık :). Çok sağol canımcım <3.

      Sil
  6. 2 yerden de takip ettim :) benim instagram adresim de pasteldenn yeni açtım 😂😂

    YanıtlaSil