6 Şubat 2020 Perşembe

Nasıl Zine Yapılır?

Merhabalar :). Madem Instagram hesabından sonra YouTube'da da kağıt işlerimi paylaşıyorum buraya da kalıcı bir yapılası bölümü eklenmeli diye düşündüm ve artık bu etiket altında sizlerle her türlü mektup, kartpostal, günlük, kırtasiye ve bilimim paper crafts dediğimiz kağıt işlerini paylaşacağım.

Öneri Makinesi


Aşağıdaki videoda sadece mektup gönderenlerin değil bu tarz kağıt işlerini sevenlerin de ilgileneceği A4 kağıttan nasıl zine yapılır onu gösteriyorum. Unutmayın ki malzemenizin çokluğu değil yaratıcılığınızın çokluğunun önemli olduğu bir alan el işleri. O yüzden isteyen herkes bu basit zine çeşitli amaçlarla farklı malzemelerle yapabilir :). Şimdiden elinize sağlık :).


19 yorum:

  1. çok zevkle izledim, harika işler <3 elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok sevindim beğenmene <3.

      Sil
  2. ne olduğu konusunda hiçbir fikrim yoktu izleyene kadar :)
    Ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş, elinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  4. Aaaa işlerini sosyal medyadan paylaştığımdan haberim yoktu. Geç olsa da haberim olduğuna göre takip ederim hesaplarını artık. Ve ellerine sağlık, yaptığın iş her zmanaki gibi muazzam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, 2017'den beri Instagram'dayım, şimdi de youtube da başladım :). Böyle yorumları okudukça daha dakeyifleniyor insan <3.

      Sil
  5. amazing blog :) I follow you #407 ,follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Yaa çok teşekkür ederim <3. Bence de güzel bir içerik serisi olabilir :).

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel ama bende yetenek sıfırın altında:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin güzel yanı 0 yetenek istiyor olması :).

      Sil
  8. Ellerine sağlık :) Sonuna kadar izledim; birkaç öneride bulunabilir miyim? Aynı uygulamanın çeşitlemelerini gösteren bir çalışmayı 11 dakika 58 saniye izlemek biraz zor. Görüntüyü bir çıt hızlandırabilirsin. Sesini seviyorsan konuşarak, bunu tercih etmezsen de yazarak izleyenle sohbet edersen takip etmesi daha kolay bir video olabilir :) Çünkü seni okuyarak tanıdı okurların, bir okurun olarak bu çok sessiz geldi bana :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ne güzel bir yorum böyle. Bu video hızlandırılmış aslında, daha fazla hızlandırırsam ne yaptığım görünmeyecekti. Çeşitlemeler aslında fikir vermek için, ama yazmak güzel bir öneri. Son videomda biraz yorumladım hatta. Diğer videolarıma bakma şansın olduysa özellikle ilk videoya orada da yazılarım, "tip"ler falan var :).

      Sil
  9. Çok sevimli cidden. Yapılacaklar listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne tatlı, çok mutlu oldum. Şimdiden eline sağlık :).

      Sil