10 Şubat 2019 Pazar

28 Day Blog Challenge: Day 10

Son günlük fotoğrafımız artık mektuplarla devam edeceğim :).

10. Şimdi aklım olsa şu bölümde okurdum dediğin bir dal var mı?

Yok, çünkü benim zaten ikinci tercihimdi. Kendi isteğimle ilk bölümü bırakıp bu bölüme geçtim. Merak edenler için söyleyeyim; İngiliz Dili ve Edebiyatı mezunuyum ve iyi ki de bu bölümü seçmişim, okumuşum. Hayatımda aldığım en doğru kararlardan biri. Başta seçmemem hataydı ki kısa zamanda neyse ki bu bölüme geçtim. Bana çok ama çok fazla şey kattı, sadece akademik anlamda da değil. Her şey zordu ama hocalarım ve bölümüm çok güzeldi ve bana uygundu en önemlisi. Daha çok araştıran, sorgulayan biri olmama yardımcı ve hayatımda yeni pencereler açan bir yer oldu benim için. Tek üzüntüm Erasmus programıyla yurt dışına gidememekti, açılan kontenjan kısıtlıydı ve benim gibi ortalama bir öğrenci için yeterli olmadı :). Sonra başka bir programla kısa süreliğine yurt dışına gitmeme bir şekilde vesile oldu gerçi ama uzun dönem Erasmus yapmak çok istedim :). Onun dışında çok mutluyum bu bölümü okuduğum için, yine tercih hakkım olsa bu kez ilk seferde bu bölümü seçerdim :).

Soru olasılıklardan bahsediyor ola ki bu bölümü seçemiyorum yine sanatla alakalı bir bölümü seve seve okurdum; sinema ya da müzik tabi ki :). Gerçi okulda ne kadar sinema ile alakalı seçmeli ders varsa hepsini aldım ve muhteşem hocalarla tanıştım :). Blogdan da anladığınız üzere edebiyat, sinema ve müzik benim için çok önemli. Bir bölüm seçeceksem bu ikisinden birini seçerdim :). Kim bilir birinden (sinemadan :)) yüksek lisans yaparım belki bir gün üşengeçliğime galip gelirsem :).

Normalde The Weeknd dinlemem pek ama bugün bu şarkıyı mırıldandım sürekli, dürüst olup günün şarkısı olarak da listeye ekledim. Bir iki şarkısını denk gelirsem dinlerim bu da onlardan biri.

37 yorum:

  1. Sinema yüksek lisansı yapmak benim de en büyük hayallerimden biri ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birbirimizi gaza getirip yapsak ne güzel olur ya :).

      Sil
  2. Çok güzel bir bölüm seçmişsin. Üşengeçliğine de galip gelirsin inşallah. Hem hobi, hem eğitim olur. 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :). Umarım gelirim ama gelmesem de sorun değil ben zaten sinema ile alakalı okuyorum hep :).

      Sil
  3. Ay bence de süper bölüm ya daha nolsun

    YanıtlaSil
  4. Yüksek lisansı üşengeçlikten erteleyen insanlara yanaşayım ben de 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel gel küçük bir topluluk olduk şimdiden :).

      Sil
  5. Sevdiğin bölümü okumak ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle umarım herkes severek okur bölümünü kolay değil maalesef yaşadığım için biliyorum :).

      Sil
  6. Bölümün çok güzelmiş kii.
    İstemek ve sonunda hedefine ulaşmak çok çok güzel bir şey.
    Hadi sinema yüksek lisansı haberini paylaşıyor ol en kısa zamanda :)
    Gerçi şuan bunu yapmıyor olduğuna kimi inandırabilirsin ki? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)<3. Olur o da umarım bir gün :).

      Sil
  7. ay benim hayalim sizin gerçeğinizmiş demek:) ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazını okudum, öğretmenlik dışında diyebiliriz :).

      Sil
  8. Ne şanslısınız.Severek gittiğiniz bir bölümden hala severek mezun olmanız :)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel. Ben de ikinci universite icin sinema okumak istiyorum. Yoksa hep icimde kalacak. :)

    YanıtlaSil
  10. Ülkemiz şartlarında üniversite eğitimi almış olmak bence buyuk bir şans

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üniversiteye girmek zor değil de sonrası mesela iş bulmak daha zor bence :).

      Sil
  11. Ben de ingilizce ort. Mezunuyum 😁😁 ama mesela keske sayisal zekam daha iyi olsaydi diyorum muhendislik ya da ekonomi falan okuyup daha guzel maaslara daha kurumsal calisabilirdim. Herkes yabanci dilin var yine yaparsin diyor ama stajyer olup pismeden de kimse seni ise almiyor. Ben de bunun icin biraz yaslandim mi ne ahhahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa İngilizce okuduğunu tahmin ederdim de öğretmen olduğunu tahmin etmezdim :). Eğer istiyorsan yapabilirsin bence, ne yaşlanması canım asla katılmıyorum :).

      Sil
  12. Böyle bir yazı okuyacağımdan aslında o kadar emindim ki, yine aynı bölümü seçeceğinden ve olmazsa sanata yönelmek isteyeceğinden..<3 İyi ki de okumuşsun bu bölümü bence de Öneri Makineciğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Şefim :). Ben de biliyorum senin severek okuduğunu ki iyi ki okumuşsun <3.

      Sil
  13. Yüksek lisanss :) Herkese tavsiye edip kendime gelince anlamsız buluyorum. Hala nedenini çözemedim fakat bölümümden kaynaklı olsa gerek yüksek lisans yerine kendimi geliştirmeye zaman ayırırım diye düşündüm pratikte. Farklı bir bölümde de yüksek lisans düşünmedim.
    Fakat sinema konusunda etkili olabilir. Bence böyle bir istediğiniz varsa hevesinizi kaçırmadan hedefinizi gerçekleştirmelisiniz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz da üşengeçliğim oradan geliyor işte, ben izliyorum okuyorum zaten ne gerek var strese diye ama bakalım zaman ne gösterecek :).

      Sil
  14. İlgi duyduğunuz bölümü okuduğunuz için çifte mutluluğunuz yaşamınıza yansımıştır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çifte diyemesem de tek seferlik bir mutluluk oldu :).

      Sil
  15. Gerçekten de İngiliz Dili ve Edebiyatını seçmekle bana göre de çok iyi bir karar vermişsiniz. Çünkü İngiliz Edebiyatı dünyayı şekillendirmektedır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek bir dilin ve edebiyatının dünyayı şekillendirdiğini düşünmüyorum ama en çok öne çıkanlardan biri.

      Sil
  16. Sana sinema bölümü de yakışırdı bence. Üşenme de yüksek lisans yap bari :-)

    YanıtlaSil
  17. Ah ne güzel fark edip değiştirmişsin. Bunu fark edemeyen o kadar çok insan var ki.. Ama bak şimdi şu yüksek lisans işini de tamamla vakit çok geçmeden ;) İçinde keşken hiç kalmasın güzellik ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, kesinlikle katılıyorum. Yapmasam keşke demem diye düşünüyorum ama yaparsam niye başladım da demem umarım :).

      Sil
  18. Yakışmış sana bölüm :)
    Bak şimdi iyi oldu öğrendiğim arada sana sorarım ben İngilizce olur mu ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bu arada çokça sinema okuyan arkadaşım vardı benim emin ol okumana gerek yok sen onlardan çooook şey biliyorsun. Bazı bölümlerde okula inanmıyorum ben, insan sevdimi araştırdı mı daha bilgili oluyor <3 ki sen böylesin
      öpücükler

      Sil
    2. Sor tabi ki her zaman :). Ben de senin dediğin gibi düşünüyorum bazen o yüzden bir azimle başlayamıyorum :).

      Sil