19 Şubat 2019 Salı

28 Day Blog Challenge: Day 19


19. Baştan itibaren blog açma maceranı dinlemek isterim.

Bu hikayeyi daha önce anlattığımdan emin gibiyim ama bir kez de bilmeyenler için anlatayım. Benim blog sevgim blog açmamın çok öncesine dayanır. Çok severim blog okumayı ve hep aklımdadır; açsam ya film, dizi, kitap, şarkı paylaşırım diye derken bir gün, adı da hazırdı bu arada, açıverdim. O zamanki yakın arkadaşlarıma da sonradan söyledim sanırım, destek olsunlar diye de bir kere okudular mı sanmam, takip edip bıraktılar :).

O zamanlardan hatırladığım ve yazılarını dönüp dönüp tekrar okuduğum blog Kediler ve Kitaplar'dı. Onlar gibi bir bloğum olsun isterdim, insanlar keyif alsın, fikir edinsin, öneri bulsun diye ki nitekim neredeyse, kaç yıl oldu bakayım, Temmuz 2014'ten beri işte beş diyelim yıldır öneriyorum. İstikrarlı olduğum ve hala keyifle, hevesle yazdığım, birçok şey öğrendiğim bir yer oldu umarım böyle de devam eder. Bundan sonra sosyal medya ile alakalı planlarım olsa da bloğuma yazmayı hiç bırakmak istemiyorum. Benim için çok özel bir yer ve sonuna kadar öyle kalmasını umuyorum.

Sizin hikayelerinizi de çok merak ediyorum, hepsini de okumaya çalışacağım. Blogla kalın :).

31 yorum:

  1. Her şeye rağmen.
    Devam.
    Hepimizin başlangıç öyküsü kendine özgü bir sebebi var tabii.
    Memnun oldum.

    YanıtlaSil
  2. Bu arada parçayı dans eşliğinde dinledim Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. iyi ki varsın güzel arkadaşım benim daha nice güzel paylaşımlara İnşallah hep birlikte sevgiler canım benim 😊🌸🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok teşekkür ederim güzel yorumun için <3.

      Sil
  4. Iyi ki yaziyorsun bloglarin modasi hic gecmemeli:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de iyi ki yazıyorsun ve ben seni tanıyorum <3<3<3

      Sil
  5. Nice paylaşımlara, blogun verdiği tadı başka yerde bulamıyorum. Blogla kalalım ;)

    YanıtlaSil
  6. Vayyy 5 yıl mıı...Ne güzel.Daha da yazın, hep yazın.. :)

    YanıtlaSil
  7. Nice 5 yıllara, bence hepimiz böyle bir blog okuyabiliyor olduğumuz için çok şanslıyız! İyi ki varsın Öneri Makineciğimm <3 ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizler gibi arkadaşlarım ve blogdaşlarım olduğu için şanslıyım :).

      Sil
  8. Daha uzun yıllar boyunca da yazmaya devam edersiniz inşaallah, sabırla, dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  9. Daha nice güzel önerilerin olacağı nice postlar olsun, sizi tanıdığıma çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni tanıdığıma çok memnunum Deryacım, sen de hep yaz <3<3.

      Sil
  10. Yazmayı bırakmamanızı isterim. Çünkü yazmak insanı geliştirir. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Hep buralarda olalım inşallah. Blogun tadı hiçbir şeyde yok :-)

    YanıtlaSil
  12. İyi ki böyle bir bloğumuz var, içinde her türlü öneriyi bulabildiğimiz, tabii çokça da sevgiyi hissedebildiğimiz bir blog.
    Seni tanıdığım için mutluyum, daha çok seneler birlikte güzellikleri paylaşmaya devam edelim buralarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne güzelsin sen öyle, her yorumunla moral ve destek tam. Çok teşekkür derim canım Zeynep <3. Hep beraber umarım yazar ve yorumlaşırız daha yıllarca :).

      Sil
  13. Sen de iyi ki buradasın canım İlkay. Sen de hep yaz <3<3.

    YanıtlaSil
  14. Önerilerine,zevkine, yazdıklarına herşeyine bayılıyorum canım Mübeccel <3
    Daha nice yıllar birlikte burada komşu olmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin ve senden duymak da o kadar güzel ve değerli ki <3<3.

      Umarım ki nice nice yıllara <3.

      Sil
  15. Adı ve içeriği böylesine uyumlu az sayıda bloglardan birisin.
    Sen diyorsun ya "çok şey öğrendim" diye, evet işte biz de senin paylaşımlarınla öyle çok zenginleşiyoruz ki!

    Nice yıllar yazarsın umarım. Ayrıca sosyal medya planlarını da merak etmedim değil ;P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim, ne kibarsın <3<3. Estağfurullah, ben izleyip dinlediklerimden üşenmedikçe paylaşıyorum o kadar :).

      Umarım hep beraber nice nice yıllar yazarız :).

      Sil
  16. Kediler ve Kitaplar ne güzel blogdu. Ben de onları keşfettiğimde birkaç gün boyunca bütün yazılarını okumuştum.

    İyi ki blog açmışsın ve seni okuyabiliyoruz. Umarım daha uzun yıllar buralarda oluruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya, keşke aynı tatta yazmaya devam etseler.

      Sen de iyi ki açmışsın. Hatta beni kırmadan davetimi kabul etmiş ve memleketinde de bir güzel ağırlamışsın :). Aynen öyle, yıllarca hep beraber umarım :).

      Sil