13 Şubat 2019 Çarşamba

28 Day Blog Challenge: Day 13


13. Bakmaya doyamadığın instagram hesaplarıyla tanıştır bizi.

Olur tanıştırayım :). Takip ettiğim hesaplardan 5 tanesi burada, daha fazlası için instagram hesabıma bakabilirsiniz :)..

Anneliesdraws

Çizimleri sıcacık, tatlı ve ilham verici. O hep çizsin :).




Çizimleri öyle güzel ki içine girip yaşamak istiyorum. 


Duyguturgok

Kendisiyle youtube sayesinde tanıştım. Eski bloggerlardanmış ama ben denk gelmedim hiç. Tarzı tarzıma çok yakın ve şu aralar ilgilenmediğim punch dıylarına ağırlık verse de çok güzel fikirler veriyor. Bayılıyorum <3



Onun ilham kaynağı doğa ve sanatı doğaya bir kez daha hayran bıraktıracak kadar güzel onun bu harika yeteneğiyle <3. 


thefloralfoxart

Çizimlerine bayılıyorum çünkü onun da esin kaynağı doğa. Kullandığı renkler, çizdiği canlar hepsi hepsi çok güzel <3.


Dipnot: Tüm fotoğraflara ve hesapların adlarına link ekledim, tek tıkla hepsine ulaşabilirsiniz :).

25 yorum:

  1. harika sayfalarmış teşekkürler sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. sayfa tanıtımları için teşekkürler meydan okuma da güzel gidiyor saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Takip ettiğiniz ilk 2 hesaba bayıldım.

    Bireysel Instagram hesabım http://bc.vc/C1Ihw9m

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, teşekkür ederim :).

      Linki açamadım hesap adını yazsaydın daha iyi olurdu :).

      Sil
  4. Ne kadar da güzeller gerçekten :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden iç açıcı ♥

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirnden güzel çalışmalar.

    YanıtlaSil
  7. Baaaayıldım ilham alınası sayfalar gakkaten teşwkkürler

    YanıtlaSil
  8. güzel hesaplar gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merih'in Atmosferinde, Sibel, Uzman Amatör Konuloji;

      teşekkürler :).

      Sil
  9. En çok senin tanıştıracağın hesapları merak ediyordum, ne güzellermiş hepsi, aldım kenara😊
    Bunlara bakmalara doyulmuyor, gerçi ben fotoğraf bakmaya doyamıyorum, ne olursa olsun :) Bu yüzden liste uzayıp gidiyor, keşke instagram için ek zamanımız olsa, orada fotoğrafların arasında kaybolmuşken zaman işlemese mesela :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beklediğine değmiştir :). Ben de çok seviyorum bu tarz hesapları, insanın içini huzurla kaplıyor :).

      Sil
  10. Hepsi de şahane sonuncu hariç hepsinin takipçisiyim :))) Ona da baktım şahane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin ediyordum benzer hesapları sevdiğimizi :).

      Sil
  11. Çok güzel öneriler geleceğini biliyordum, çok güzeller, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. Keyifli zamanlar, ben zor tuttum tüm fotoğraflarını paylaşmamak için :).

    YanıtlaSil