17 Ekim 2020 Cumartesi

İdefix Kitap Alışverişi

 

Yine seçtiğim kitaplar ile sizlerleyim :). Bu aralar kitap bloggerı oldum sanki ama hoşuma da gidiyor :). Bazen daha çok film bu aralar kitap, işte ruh halimin durumunu siz düşünün artık :).

Aylar sonra belki de yıllar ilk kitap alışverişim buydu ama diğeri daha önce geldi :). Bu siparişle beraber hediye çeki de geldi. Kasımda mecbur bir tane daha yapacağız, çünkü herkes bilir ki indirim çeklerine zaafım vardır :). 

Yeni çıkan 2 kitap alışverişin çıkış sebebi onlardan ilki çok sevdiğim Yalçın Tosun'un uzun zamandır beklediğim yeni öykü kitabı. İkincisi de Beni Adınla Çağır kitabının devamı Bul Beni. Geçen Goodreads AÇB yorumuma baktım ve ben cidden fal bakma mesleğini ciddi düşünmeliyim. Bakınız yorumun tamamını koyuyorum :). Tarihe dikkat!



Bir diğer yeni çıkan kitap ise ben ve blogumda özel bir yere sahip İsahag Uygar Eskiciyan'ın yeni öykü kitabı. Onu da ekledim sepete. Zift kitabını da takasla aldım. Sıra sıra bekleniyor hepsi okunmayı :).

Sevgili komşum Mina'nın önerilerinden de merak ettiğim iki kitabı sepete ekledim. Gecenin Dibi yeni kapak ile yeniden basılmış olacak ki o kitaptan dolayı alışverişin geciktiğini düşünüyorum. Merakla okumayı bekliyorum. Küçük Irmakları da nedense küçük bir kitap olarak beklerken dergi gibi geldi. Çizgi roman kültürüm yok ama bu kitabı yine çok merak ederek aldım. Fark ettim ki Sarah Anderson'ın çizgi romanını da çok sevip ikincisini hala okumamışım. Bir dahaki alışverişte almak üzere onu da not ettim. 

Polisiye okuyasım geldi. Öyle böyle değil. Ne okusam ne yapsam derken aşkım Agatha ne güne duruyor hemen okumadıklarım arasından birini seçeyim deyip birçok güzel yoruma sahip Roger Ackroyd'un Cinayeti kitabını da ekledim sepete. Hercule Poirot hayranı olarak yavaştan onun da tüm kitaplarını bitirmeye hazırım sanırım. Sonra da Miss Marple'a falan geçerim. Agathacığım bizleri neyse ki çok kitapla bırakmış ki hemen bitecek diye korkmuyorum. 

Son olarak da Caner Özyurtlu'nun sıkı takipçisi olarak kendisinin son önerdiklerinden ilgimi çeken iki kitabı ekledim sepete. Mutsuzluk Zamanlarında Mutluluk konusu ilgi çekici geldi, umarım kitap da akıcıdır. Ben bilmiyordum ama bu kitap zaten okumak istediğim bir yazarın başka bir kitabıymış. Yazarın bahsettiğim kitabı O Gün İçin Bir Şemsiye'yi de uzun zamandır merak ediyorum. Onu da takas ile aldım Zift ile beraber. Caner beyin bir diğer önerisi Gürültü Çağında Sessizlik'i de alıverdim. Norveç'te geçmesi de cezbetti :). Nedense Norveç'ten okuduğum kitapları genelde seviyorum. 

Benim son alışverişim bu şekildeydi. Şimdi onları okuma zamanı! Son bitirdiğim kitabın da yorumu hazır. Birkaç güne paylaşırım. Siz en son hangi kitapları aldınız? Bu kitaplar arasında okuduklarınız var mı? Yorumlarınızı bekliyorum. Edebiyatla kalın!

11 yorum:

  1. patates jazzı kimin anlamadım ne anlatıyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsahag Uygar Eskiciyan'ın son çıkan öykü kitabı, daha okumadım ama okuyunca yazarım yorumumu :).

      Sil
  2. Ne güzel, inşallah okurum hepsini de detaylı yazarım :). Ne güzel dedin, çok doğru <3

    Ahahha, benim asla yapamayacağım bir şeyi yapmışsın, bravo!

    Ayy bir ara beraber okuyalım o kitabı, seviyorum Agatha'yı! Güzel gidiyor, genelde benim elimde okumadığım bir kitabı olur ama hiç kalmamış bu aralar hemen tamamladım :).

    Sana da keyifli okumalar güzel kız, öpüyorum seni <3

    YanıtlaSil
  3. Kitap önerileri oldu bence güzel oldu bu şekli. Benim de kitaplara zaafım var, belki şu ara biraz dur dedim kendime. Okuduklarınla ilgili yorumlarını da takipteyim o zaman sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa süper o zaman, bir işe yarıyorsa ne mutlu bana :). Umarım güzel öneriler olur zira ben de yeni yeni okuyorum :).

      Sil
  4. Gecenin Dibi umarım yaşama sevincini yok etmez 😅 Yok ederse eğer, hemen Küçük Irmaklar'a başlarsın, telafi eder diye düşünüyorum 😀
    Ay vay canına ahhahha resmen Bul Beni'yi öngörmüşsün! Ben de okuyacağım, sırada bekliyor. Patates Jazzı'nı görüp merak etmiştim, bakayım bir sonraki kitap siparişine ekleyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar mı ya, ben ümitliyim kitaptan. İlginç geliyor, sıra gelince okuyacağım :). Küçük ırmaklara baktım bugün biraz hızlı okunacak gibi :). Ben ona başlamadan arada kaynar biter gibi :).
      Zift ile beraber okunmayı bekliyor. Bu hızla okursam hepsini yıl bitmeden bitiririm gibi :).

      Sil
    2. Ben beğendim kitabı; bu türü sık okuyorum, Gecenin Dibi'ni çok ilginç buldum. Bir vahşi tarafı vardı, o yüzden "yaşama sevincini öldürmez umarım" dedim :) Ay neyse, bütün heyecanını kaçırmadan susuyorum. Sen okuyunca şaaparız artık :)

      Sil
  5. Ahaha, sen bilirsin bana fark etmez :).

    YanıtlaSil
  6. Bu ay ben de iki kitap alışverişi yaptım. Kitaplar elime geçtiğince bloğumda yazacağım. 10 aydır kitap almıyordum daha fazla dayanamadım :-)

    Seçtiğin kitaplar arasında okuduğum yok ama Madalyonun İçi ilgimi çekti. Yazarı son dönemde çok popüler. Yorumunu merakla bekliyorum.

    Hepsini iyi günlerde okuman dileğimle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayadır almıyordum iyi geldi :). Şimdi bir tane daha yapacağım son, kupon hatırına :).

      Okudum bitirdim hatta yazdım ama daha yayınlamadım :). Teşekkür ederim.

      Sil