14 Ekim 2018 Pazar

Sevgili Güllük #8 (Moleskine)

Merhabalar :). Destek mesajlarınız, tecrübeleriniz ve önerileriniz için teşekkür ederek bu yazıya başlamak isterim. Bir önceki yazımda inatla cevap ya da kod ya da herhangi bir sonuç alana kadar beklediğimi söylediğim yazımı yazdıktan kısa süre sonra kodu aldım güncelleme olarak söylediğim gibi. Aldıktan sonra müşteri temsilcisi sorunun çözüldüğünden o kadar emindi ki benim ne olacak şimdi nereden onaylatırım sorularıma büyük bir hevesle cevap verdi. Ben de en sonunda emin ve ikna olmadan ama yapacak daha iyi bir şey aklıma gelmediğinden tüm görüştüğüm müşteri temsilcilerine ve Moleskine'e ithafen yine fantastik bir konuşmayla görüşmeyi sonlandırdım, karşılıklı "iyi" dileklerimizi sunup umarım sonsuza dek vedalaştık. İki gün sonra da hesabıma paranın yattığını gördüm, bu sefer işlem tamam :). Beklemek bir şekilde işe yaradı sanırım :). Desteğinizden dolayı teşekkür eder, bu fantastik ama eğlenceli son sohbetimizi yine sübjektif bir özetle sizlerle paylaşmak isterim :). Para iadesini de aldığıma göre geriye kötü bir tecrübe ve birkaç trajikomik diyalogla Moleskine sitesini hayatımdan çıkarıyorum :).

- Blablala, herhangi bir sorunda bizimle iletişim kurmakta çekinmeyin.
- Ben iadeyi alayım bu siteyi hayatımdan çıkaracağım.
- Yaşadığınız sorunlardan dolayı üzgünüz, yardımcı olmak için buradayız.
- Hahah, buna ancak gülerim. Elveda (umarım sonsuza dek)
- İyi günler :).

Güncelleme: Sürpriz! Moleskine'nin defteri parayı iade etmesinden bir hafta sonra geldi. Son kazığını da atmayı ihmal etmedi, yani artık sadece gülüyorum iade almasaydım yine ufak çaplı bir sinirlenirdim ama iadeyi aldım sıkıntı yok. Olan bana karşıdan ödemeli kargo göndermesi (5 lira 10 kuruş) :/. Sorun miktarı değil sorun benim siparişimin kargosunun bedava olmasıydı :/. İzninizle bu kötü tecrübeyi en kısa zamanda unutmak istiyorum. Umuyorum ki güzel tecrübelerimiz olsun, sakin kalın :).

16 yorum:

  1. nasıl ya iadeyi verip defteri mi yolladılarhahaha kafana atsalardı bari :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendilerinden (bunun yerine daha güzel cuk oturan bir kelime var da neyse) haberleri yok ki. Gülüyorum artık :).

      Sil
  2. vay anasını son kazığını da atmayı ihmal etmemiş, hesabı karşı tarafa kitlemiş resmen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bir de öyle oldu ama gülüyorum artık ne yapayım :).

      Sil
  3. Tüketici hakları yardımcı olmuyor mu bu tür konularda ?
    Deneyimleri paylaşmak lazım ki bizler o siteleri silip atalım..çok iyi etmişsinyazmakla

    Geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurt dışından alışveriş yaptığım için sanmıyorum.

      İyi yorumlar da çok var ama bu kötü tecrübeyi yazmak istedim eğer ola ki böyle bir durumla karşılaşırsanız bu tarz şeyler de oluyor diye.

      Teşekkür ederim :).

      Sil
  4. Şaka gibi bir son olmuş önericim ya :)))
    Trajikomik :))

    YanıtlaSil
  5. Bak sen şunlara, neyse de geç. Sitelerine yorum olarak yaz bari de insanların en azından haberleri olsun böyle zor bir site olduğundan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitelerinde yorum yeri yok maalesef :/.

      Artık umursamıyorum gülüp geçiyorum zaten Ezgicim, yapacak bir şey yok :).

      Sil
  6. ayy moleskine çok severim ama tabii böyle alışveriş yapmadımdı hiç aman tamam yapmam da zateen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitesinde maalesef böyle bir tecrübe yaşadım, iyi yorum yapanlar da çok ama böyle bir durum da var :/.

      Sil
  7. Bu defterin özelliği nedir? Normal defter ya da ajabdalardan ne farkı var. Maalesef ben buna benzer olayı bkm kitap sitesinde yaşadım. Ürünler bekle bekle gelmez. İptal ettirdim. İade yapmadılar. Senin hesap finans depertamnında derler. Tüketici hakem heyeti denince telefondayken işlem tamamlandı. Demek ki yapabiliyorlarmış. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer yazımda da dediğim gibi bu defterlerin sayfa kalitesi diğerlerine göre biraz daha yüksek ve aynı kalitedeki defterlere göre daha az fiyatlı olmasıydı bu sitedeki kampanyayla beraber lakin site zamanında gönderemedi ve olanlar oldu. Site Türkiye için olsa da yurt dışından gönderiyorlar. Müşteri hizmetleri de yurt dışında.

      Sil
  8. Müşteri odaklı düşünmeyen bu tip şirketler önünde sonunda kaybedeceklerdir, geçmiş olsun diyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani ben en azından sitelerine uğramam artık :).

      Sil