15 Eylül 2017 Cuma

Sevgili Güllük #50 (Bana bu bahar da yine buhran var :/)

Sevgili Güllük, şimdi Film Ekimine gidemiyorum ama yine de gitsem ne izlerim listesi yapmak vardı da hiç içimden gelmiyor :/. Evet, bu sene de öyle uzaktan uzaktan hiç konuşmadan nasıl da bağladı beni :P.

Geçenlerde çok sevdiğim bir Peach Pit şarkısı vardı sadece canlı söyledikleri bayılıyordum. Şimdi yeni bir LP yayınladılar, kaydını yapmışlar nefis olmuş. Bu baharın şarkısını buldum anlayacağınız. Ben daha çok bulurum da açılış yaptım diyeyim, yine de bu şarkıyı baya dinlerim ben, şimdiden yeniden oynat tuşu ağardı. Yine bana hüsran bana yine buhran anlayacağınız.

Peach Pit - Alrighty Aphrodite




Peach Pit'in Youtube sayfası için tıktık. LP'den daha önce yayınlanan canlı performanslar da var, nefis nefis. 

26 yorum:

  1. Değişik şarkıları senden ve yeğenimden öğreniyorum :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel şarkıymış :) Hoş geldin cancağazım ♥️

    YanıtlaSil
  3. 8 senedir istanbuldayım. filmekimine hiç gitmedim. üniversitede hep heveslenip üff kim gitcek şimdi dedim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa valla mı :). Aslında liste hazırlarken çeşitli nedenlerden istediğin filmlere gidememe probleminden de kaçınmışsın ama yine de çok sevdiğim bir festivaldir kendisi. Çok severim oturup tek tek filmleri inceleyip liste yapmayı :). Ankara'yken hep giderdim tek film olsa bile :). Zamanın varsa bu sene bir şans ver bence :). Biletler de çabuk tükeniyor ha :).

      Sil
  4. Girişi bile büyüledi. Planların fazlalığı insanı telaşa sürüklüyor. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef plan yapamadım filmekimine gitme durumum olmadığından :/.

      Sil
  5. Ben de Film Ekimi'nden uzağım bu sene, ne yapalım canım seneye biz de :D

    YanıtlaSil
  6. ne tatliş anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
  7. Boşver Film Ekimini Altın Koza'ya gel :-) Beraber bir sürü film izleriz. Bir de programı açıklasalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında olabilir :). Salı günü Adana'ya gitme ihtimalim var, bir hafta uzatabilirsem film izlemeye kalabilirim :). Dediğin gibi ben de göremedim film programını gerçi.

      Sil
  8. Hemen dinliyorum,LP performansı da varmış oh onu da dinlerim :D Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok tatlım, LP long play anlamında, albüm gibi düşün yani. Rica ederim :).

      Sil
  9. Şarkıyı ilk kez dinliyorum ama sevdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, güzel grup :). Peach Pit adında da şarkıları var, onu da dinlemeni öneririm :).

      Sil
  10. ay buhranda diilsin dı mıııı :)

    YanıtlaSil
  11. İlk kez duyuyorum ve bayıldım :)

    Bu arada son yazımda sizi mimledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmene, sen de indie seviyorsun sanırım :).

      Sil
  12. şarkının hoş bir büyüsü var gerçekten zevkini sevdim paylaşım için teşekkürler :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, beğenmene sevindim ve hoşgeldin :).

      Sil
  13. İnsan güzel bir şarkı bulunca eskitene kadar dinlemeden edemiyor. :D Hoş bir şarkıymış. ^-^

    YanıtlaSil