31 Aralık 2017 Pazar

Sevgili Güllük #57 (Reading Challenge Sonuç, Yeni yıl ve Çekiliş)

2017'nin son gününden herkese merhabalar. Bu yılın son gününde sizlere bu yılın son Sevgili Güllük'ünden sesleniyorum :). Yarından itibaren tüm Güllükler sıfırlanacak ve ben yeni bir güllük serisine başlayacağım. O yüzden gelin 2017'nin bu son günü ve güllükünde gelin biraz sohbet edelim :).

Kendi başlattığım ama asla bitiremediğim bir meydan okumanın daha sonuna geldik :). 12 maddeli ve kesin okurum kesin bitiririm dediğim yarıyıl meydan okumamızı kitap okusam da uygun maddeler bulamadığımdan bitiremedim :(. Son dönemi de saymazsak kitap okuduğum bir yıl oldu. Goodreads'teki meydan okumamı çoktan bitirdim ve ondan sonra da bir düşüşe geçtim nedense :). Yine de gelin beraber bakalım maddelerden hangilerini okumuşum :).

Öneri Makinesi Yarıyıl Reading Challenge 2017



Diğer arkadaşlarımın meydan okuma sonuçlarını aşağıda bulabilirsiniz :);

Periodic Library
Şule Uzundere

Olur da unuttuğum arkadaşım varsa lütfen yazsın sonuç yazısını hemen ekleyeyim. Katılan herkese çok ama çok teşekkür ederim :). Harika bir meydan okuma oldu sizin sayenizde. Nice meydan okumalara diyelim. Ben çok zevk aldım, umarım siz de sevmişsinizdir. Yeni yılda da birkaç meydan okuma düşüncem var ama bakalım. Siz ne dersiniz gelsin mi devamı :)?













Bu arada Yılbaşı Çekilişimiz devam ediyor. Katılmak için aşağıdaki linke tıktık. GFC(Gel Gel Güzelim)'den takip etmeyi unutmayın, yoksa geçersiz sayılacak. Linkten bir kontrol edin derim :).

Öneri Makinesi Yılbaşı Çekilişi

Ben bu sene sizlerle çok güzel zaman geçirdim, birçok blog tanıdım, okudum, yorum yaptım. Umarım siz de Öneri Makinesi'ni okumaktan mutluluk duymuşsunuzdur :). Hepinize sağlıklı çok mutlu huzurlu bol bloglamalı dileklerinizin gerçek olduğu harika bir yıl diliyorum <3. Hep beraber daha da çoğalarak güzel bloglu nice yıllara <3.



Dipnot: Giflerin kaynaklarına üzerilerine tıklayarak ulaşabilirsiniz :).

34 yorum:

  1. Şu an sayfadan kayan karlara bayıldım. Belli belirsiz, huzur dolu hissettiriyorlar. Meydan okumaya katılmayı düşünüyordum ama erteleye erteleye yıl bitmiş. Daha önce böyle bir şey yapmadım sanırım ondan. :) Çok keyifliydi bu sene bloğun. Paylaşımların dolu dolu ve ilgi çeken şeylerdi. En azından benim için. Yeni yılda da mutlu ve üretken geçmesini dilerim. İyi seneler şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Günün anlam ve önemi bir de bannera da uyar gibi geldi. Beğendiysen ne mutlu <3<3

      Çok teşekkür ederim canım benim, mutlu ettin beni <3. Ben de harika bir yıl geçirmeni diliyorum. Bol bol yayın paylaş biz de okuyalım :). Mutlu yıllar <3.

      Sil
  2. Evet, yeni etkinlikler bekliyoruz. Benim de aklımda iki etkinlik var. Logo yapabilirsem blogumdan duyuracağım.

    İyi seneler :-) 2018 hepimiz için çok güzel bir yıl olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa süper süper. Haberlerini bekliyoruz o zaman :).

      Mutlu yıllar, Şulecim <3. Harika bir yıl geçirmen dileğiyle :).

      Sil
  3. Blogda yağan kar tanelerine bayıldım :') Mutlu yıllar <3

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim İlkaycım <3. Sana da mutlu yıllar :). Harika bir yıl geçirmen dileğiyle <3.

    YanıtlaSil
  5. Mutlu yıllar canım Mübeccel, bu yıl şahane olacak hissediyorum ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu yıllar güzel Ezgi, umarım geleceği hissediyorsundur :).

      Harika bir yıl geçirelim hep beraber :).

      Sil
  6. Ben de hiçbir çelıncı tamamlayamadım maalesef! Sebebi neydi ki?!?!

    Kendi adıma ben yazılarını okumaktan, önerilerini uygulamaktan ve seni tanımaktan büyük keyfi aldım. 2018'de de takipteyim ;p
    Mutlu Yıllar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sibelynka <3.

      Ben de seni tanıdığıma çok memnunum. Sen de bol bol film paylaş bizimle bu yılda :). Mutlu yıllar :).

      Sil
  7. Mutlu yıllar dilerim size:) Kar taneleri harika...

    YanıtlaSil
  8. Bence de meydan okumaların devamı olsun, yeni senede cesaret edebilirsem yapabilirim belki.. :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparsın canım nolacak çok çok bitiremezsin benim gibi :):):).

      Sil
  9. Bende yarıyıl challenge de vardım. Ama maalesef bitiremedim. Yeni yıl challenge olsun ama bir yandan eskisini bitirmeye çalışacağım :) Umarım bitirebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bitirebiliriz bu sefer :). Keyifli bol okumalar :).

      Sil
  10. Öneri makinesi ile çok güzel bir yıl oldu bence, 2018 daha da güzel olur inşallah, iyi seneler, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Eren'cim. Sen de bize harika kitaplar önerdin, 2018'de de zevkle okuyacağım <3.

      Sil
  11. ay baksan yaaaa, esseve bi mim yapmış, she is the man de gördüm, yapcam ben de sen de yapsanaaaaa canikoooom yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam bakayım canikom :). Bu arada iyi sayılırım sadece çok yoğunum, grip oldum bir de bilgisayarım bozuk ama onun dışında iyiyim :).

      Sil
  12. Bu yıl bende tutacağım okuma listesi :D Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  13. karlar çok güzel :) mutlu yıllar!

    YanıtlaSil