12 Ocak 2018 Cuma

Sevgili Güllük #1 (Yeniyıl, Blog Halleri,Çekiliş)

Yeni yılın ilk sevgili güllükkünden herkese merhaba :). Nasılsınız görüşmeyeli? Ben çok yoğun ve yorgunum. O yüzden 2018'de bloga yazı ekleyemedim. Bu yoğunluk bir süre daha devam edecek ama bittiği an bloga hızlı bir giriş yapmayı planlıyorum :). Buralara yazmamam okumadığım izlemediğim anlamına gelmez, aksine yeni filmleri izliyor, kitap okumalarım yavaş olsa da ilerliyor. Bir de bir yeni isimler keşfetmişim ki öff yani :). Müzik yayınları, abur cuburlar geliyor :). Şu an en büyük dileğim çizimli Harry Potter kitaplarını alıp güzel bir keyif yapmak :). Ki o günlere az kaldığını umuyorum :). O çizimlere baka baka dinlenmek ve düşünmemek istiyorum. Instagram hikayelerde de aldığım zaman mutlaka paylaşırım zaten, şuradan takipte kalabilirsiniz :).



Gelelim çekiliş sonucuna. Katılan herkese çok teşekkür ediyorum. Geçen sefere göre katılım yarı yarıya daha azdı, birkaç kişi de katılamadı maalesef takip etmediği ya da takip ettiği adı yazmadığı benim de bulamadığım için. Yukarıdaki sebeplerden dolayı geç açıklayabiliyorum. Kusura bakmadığınızı umuyorum :).

Instagram'dan çekiliş yaptım ve kazanan sevgili canım tatlım Ezgi'm oldu. Onun mektubunu da daha gönderemedim maalesef yoğunluktan ötürü. Bu çekilişle beraber göndereceğim. Instagramda da çekiliş yapmaya devam etmeyi düşünüyorum, takip edebilirsiniz :).

Şimdi gelelim sonuçlara :). Heyecan dorukta :).



Kazanan 21 numarayla Merve Çoğaltay arkadaşımız :) Kendisini tebrik ediyor iki gün içinde sağ alt taraftaki iletişim kutusuna iletişim bilgilerini yazıp gönderirse en yakın zamanda kargolayacağım Bildiğiniz üzere iletişim olmaması halinde yeni bir çekiliş düzenleriz.

Tekrar görüşünceye kadar sanatla ve sevgiyle kalın <3.

Dipnot: Resmin kaynağına üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz :).

9 yorum:

  1. hayattaki şansım fotoğraftadır :'D

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim kazan arkadaşımızı seninde emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  3. seni görmek küzeeeeeeel :)

    YanıtlaSil
  4. Umarım yoğunluğun çabuk biter ve bloga geri dönersiin 🌸 Bu arada eklemeden geçemeyeceğim kar efektine bayıldım, gerçeği yağmıyor bari sanalıyla mutlu olalım değil mi? ☺️

    YanıtlaSil
  5. Bende istiyorum Harry Potter'in resimli versiyonlarını ama fiyatlarından erteliyorum sürekli bende bu sene almayı düşünüyorum ikimiz de alalım inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Yeni gelecek yazıları bekliyorum ama ben de senin gibiyim, ne arkadaşların bloguna bakmaya fırsat var ne de kendim yazı hazırlamaya :) Ama yoğunluk iyidir.
    Canım Mübeccel ne şanslıyım ki senin çekilişi kazandım hem de 1 ocak sabahı öğrendim ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  7. Tebrikler tebrikler!
    Özellikle tatlı Ezgimizi ayrıca tebrik ediyorum:)

    *Yeni yazılarını ve keşiflerini sabırsızlıkla bekliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Aa ben cekilisi görmemisim :) kazanani tebrk ediyorum canm hayrli mutlu yillar dilerim sanada 😄

    YanıtlaSil
  9. Yeni talihliyi tebrik ederim, resim şahane 😊

    YanıtlaSil