9 Şubat 2019 Cumartesi

28 Day Blog Challenge: Day 9


9. Hakkında 5 garip şeyi söyle de bilelim ne ne kadar arızasın.

Sadece beş tane mi diye soruyormuşum :). Yani ne kadar garip bilmiyorum ama ilk aklıma gelenleri yazayım.

1. Muzu çok severim, yerim ama muzlu herhangi bir şeyi yemeyi tercih etmem :). Mesela muzlu gofret, muzlu kremalı bisküvi, muzlu pasta gibi gibi pek hoşlaşmam :).

2. Hemen hemen her şeyi yerim, denerim asla yemek seçmem ama mutfakta yemediğim yıllardır hem de tek yiyecek haşlanmış yumurta olabilir çünkü kokusuna dahi dayanamıyorum. Çocukluktan kalma bir travma olabilir :).  Yumurtayı çok severim, o konuda sıkıntı yok :).

3. Hep yiyecek dedik biraz da içecekten bahsedelim, hahaha :). Kahve çok severim, bağımlı oldum herhalde kahvaltı ve akşam yemeği sonrası kesin bir türk kahvesi içiyorum, süvari :), arada da yine çeşitli kahve türlerinden içiyorum. Kahveye asla hayır diyemiyorum :).

4. Bir filme ortasından başlamayı hiç sevmem. Bir dakika bile geçse başa sararım, saramazsam izlemeyi tercih etmem. Çok nadirdir ortasından film izlediğim, çok çok nadir.

5. Bunu daha önce de söyledim ama takıntı gerçekten. Nerede olursam olayım bir şarkı çalıyorsa ona odaklanır kendi içimde o şarkıyı bulur, bulamazsam karşımdakini dinlememeye başlar, sözünü bile keserek şarkıyı sorarım. Bilmediğim bir şarkıysa Shazam'a kaydeder, Shazam'a bakma şansım yoksa sözlerini not alır eve gidince bakarım. Bildiğim bir şarkıysa sürekli beynimde çalar ve bulana kadar rahat etmem, Shazam'ı da kullanamıyorsam yandım zaten, bulana kadar aklımı hiçbir şeye tamamen veremem, sürekli düşünür mırıldanırım, sözlerini ne olur ne olmaz diye not alsam bile. O şarkı bitip yenisine başlanıldıysa ve ben onu da hatırlayamıyorsam beyin kısa devre yapıyor zaten :).


37 yorum:

  1. 9.günümüz ve harika bir soru.Cevaplarini keyifle okudum.Turk kahvesi hakkındaki düşüncemiz aynı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seninkini aynı şekilde :). Ahh kahve, asla hayır diyemiyorum :).

      Sil
  2. ilkokulda yumurta günlerinden yani çarşambadan nefret ederdim. Ve büyüyünce de yumurta günleri annemin sınıfına asla uğramazdım. Havasız sınıfta tebeşir tozuyla birleşmiş yumurta kokusu... Düşününce bile kötü oldum inan ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen anlatınca ben de kötü oldum :(, üniversitede yemekhaneye gitmeden orada dalyan köfte olduğunu bilirdim kokusundan :(.

      Sil
  3. Yaa ben film izlerken sen beni hiç seyretme o zaman, deliye dönersin 🙈
    Bak ben de muzu hiç sevmem, yiyemem, ama bir şeylerin muzlusuna bayılırııım.
    O şarkı garipliğini de ben yazılarla yaşıyorum.
    Mesela instagramda bir şiirden bir hikayeden alıntılar paylaşıyorlar, devamını okumazsam deliye dönerim. Bazen öyle oluyor ki, bilinmeyen bulunmayan şiir oluyor, ahhh o zaman hadi Zeynep uyku uyusun uyuyabilirse🙄bulana kadar girişler çıkışlar iptal bende 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum yazını olabilir :).

      O zaman çok iyi anlaşırız, bütün muzlar bana muzlular sana :).

      Hahaha, bu da senin daha çok okumanı sağlıyordur iyi tarafından bakarsak :).

      Sil
  4. Kahve benim de vazgeçilmezim. Az bir boş vaktim olmayagörsün, hemen kahveee☕️
    Hatta şimdi yine bir elimde kahve☕️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de içmezsem başım ağrıyor, psikolojik de olabilir ama günü kahvesiz geçirmiyorum :).

      Sil
  5. Keyifli bir okuma oldu benim için. katılmak istemiştim ben de ama zamanlama uymadı challenge için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 9 soruyu hızlıca cevaplayıp bizi yakalayabilirsin bence, hiç geç değil ya da bundan sonrasına katıl :).

      Sil
  6. Haşlanmiş yumurtadan ilkokulda nefret etmiştim, haftanın o günü gelmesin isterdim, bende kahvemi içmezsem eksikliğini hissederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçükken annem çok zorladı beni, hele katı yumurta deriz ya o kıvamdaysa kabusumdu. Kahve ne güzel şey ya, bir de 40 yıl hatırı var :).

      Sil
  7. Bugün herkes çok güldürdü beni:) ayyy iyi ki meydan okunmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorular güzel olunca cevapları okumak da keyif veriyor, ben de çok keyif aldım :).

      Sil
  8. film konusunda ben de öyleyim...en merak ettiğim film de olsa başını görmemeye tahammülüm yok... :)
    şarkılı takıntı çok hoşmuş... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya, ya önemli bir şey oluyorsa o arada, her dakikası önemli :).

      Sil
  9. Haşlanmış yumurta kabusum, yumurta ile sıkıntım yok ama haşlanmasın mümkünse.

    YanıtlaSil
  10. Hahaha! Şu şarkı kısmında aynaya bakıyormuş gibi hissettim benn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur da bir gün kahve içmeye gidersek ve müzikli ortamsa müzik dinler otururuz karşılıklı herhalde :). Sohbet edemeden de dağılırız evlere :).

      Sil
  11. 2. ve 4. maddelerde benzeşiyoruz.
    Haşlanmış yumurtanın kokusundan nefret ediyorum. Nasıl ayıla bayıla yiyorlar inanamıyorum :o

    Film konusunda ben de takıntılıyım. 2 dakika geçse bile izlemem o filmi, sanki bir şeyler kaçırıyormuşum hissi oluşuyor.

    Ben de bu maddeyi yapmış oldum galiba hahahahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kahvaltıda yeniliyorsa elimden geldiğince çabuk bitiriyorum kendi kahvaltımı :).

      Aynen ben de öyle düşünüyorum, her dakikası önemli sonuçta, yönetmen koymuşsa vardır bir bildiği :).

      Sil
  12. peki benim bu yazıyı okurken aynı anda muz yemem hahahahahah

    haşlanmış yumurtayı ben de sevmem hatta hiç yememişimdir herhalde. yumurtayı omlet menemen tereyağında her şekil yerim ama haşlanmış bambaşka bir şey oluyor.

    ben de bir filmde ya da dizide bir yeri herhangi bir sebeble duymamışsam altyazıyı kaçırdıysam geri sarar tekrar izlerim o kısmı :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh afiyet olsun :).

      Bana annem küçükken öyle çok zorla yedirdi ki sanırım böyle bir yansıması oldu :). Yumurta haşlama dışında her türlü çok güzel özellikle evdeki malzemelerle deneysel omlet çalışmalarım çok oluyor :).

      Ben de yapıyorum onu, hihi :).

      Sil
  13. Aslında yaşadığım ama bunu daha önce tanımlamadığım bir yaklaşımımı fark ettim sayende. Muz meselesi. Kendi başına bu kadar keyifliyken bir gofrette nasıl böylesine "olmasa da olur" olabiliyor, tuhaf. Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de anlam veremiyorum özellikle sevilen bir atıştırmalık yapıldı mı hemen ortaya muzlusunun da çıkması gibi, değişik bir tat geliyor bana yakıştıramıyorum hiçbir şekilde.

      Sil
  14. Haşlanmış yumurta... Ben yumurtanın her şekline tahammülsüzüm. Kekin içinde kokmasın diye şekerle 20 dakika çırpıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastanın içinde yumurta güzel kokmuyor zaten, dikkat etmek gerekiyor, iyi ki yapıyorsun :).

      Sil
  15. Çok beğendiğim bir şarkı ise ben de bulana kadar yanımdaki insanlara odaklanamam, shazam iyi fikir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shazam'ı yapanların eline fikrine sağlık, çok iyi oluyor. Bazen bulamayıp beni sinirlendirse da güzel bir uygulama :)..

      Sil
  16. Muz değişik bir meyve demek, herkes de farklı bir yansıması oluyor :). Sahanda yumurta tereyağlı nefis olur :). Bir fincan kahve olsa kırk yıl hatırı vardır diye şarkı bile yapmışlar, canım kahve :).

    YanıtlaSil
  17. ben de filmin başını izlemeliyimdir mutlaka. Yoksa geri kalan tüm kısmını izlesem de sanki hep birşeyler eksik kalıyor gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, hem film iki saat yönetmen çekmişse vardır bir bildiği :).

      Sil
  18. Benim de son zamanlarda en sevdiğim şey haşlanmış yumurta. Her gün iki tane yiyorum. Hele sıcakken çok lezzetli geliyor.

    Muz konusunda seni anlıyorum. Bende de şöyle bir şey var. Nohut sevmem, kırk yıl yemesem aklıma gelmez ama ondan yapılan humusa bayılırım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da bebişine de yarasın umarım :).

      Ben nohutun her şekline bayılıyorum. Yeni haşlanmışken üzerine şeker döküp yemek de çok güzel oluyor :).

      Sil
  19. Yumurtanın her çeşidine bayılırım ben. Yumurta kokuyor diyenleri de hiç anlamam hahahahaa :) Bu da başka bir garipliğim olarak çıktı seninkilerinin sonucunda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo normali seninki bence :). Ne güzel bir huy :).

      Sil