23 Şubat 2019 Cumartesi

28 Day Blog Challenge: Day 22, 23


Yine dünün cevabı kısa olduğundan iki yazıyı birleştirdim :).

22. Bildiğin şeyler hakkında ipucu ver.

Kelin merhemi olsa başına sürer hesabı pek bir konuda ipucu verecek kadar bilgili olduğumu sanmıyorum o yüzden pas :).


23. Neler yapıyorum yazısı yaz.

Benim hep yapmak istediğim ama çok üşendiğim bu yazıyı meydan okuma vesilesiyle yazıyor olmaktan mutluyum :). Devamı da gelir inanıyorum. Gelecek sene bu yazıyı okuyup ne düşüneceğimi çok merak ediyorum çünkü bu geçmişten gelen bir mektup gibi olacak kendime. Bence siz de not edin tarihi ve geriye dönüp bir bakın neler olmuş :).

Seviyorum: Meydan okumayı, meydan okumaya katılan ve yorum yapan blog arkadaşlarımı, bana şu aralar destek olan iki arkadaşımı, mektup arkadaşlarımı, mektupları, desenli bantları, ahşap baskıları, doodle yapmayı, bloğuma her gün yazmayı, mektup yazmayı, film izlemeyi, ailemi, şarkı söylemeyi, ukulele çalmayı, beni güldüren ve biraz da olsa kendimi unutturan youtube kanallarını ve aklıma gelmeyen pek çok şeyi. Bu aralar yoğun hisler içindeyim farkına varamadığım kadar çoklar, o yüzden beni düşünmekten alıkoyan ve odak noktamı değiştiren her şeyi seviyorum.

Yiyorum: Ne bulduysam yiyorum, baya kilo da aldım; lakin stresten herhalde ağzım hiç boş duymuyor :). Zaten yemek yemeye bayılıyorum, yemek için yaşayanlarda bugün ben modunda geziyorum her gün :). Bu aralar en çok cherry domates ve brokoli yiyorum evde var diye. Onun dışında tatlıya ekstra bir düşkünlük oluştu, işte bir şeyler yapıp yiyoruz :).

İçiyorum: Türk kahvesi ve su. Aslında günlük sıvı kaynaklarım bunlar zaten, ekstra bir şey içmiyorum şu aralar.

Hissediyorum: Heyecanlı ve gergin. Bir konudaki belirsizlik beni geriyor ama yeni bir şeye başlayacağım için de heyecanlıyım. Her an patlayacak gibiyim o yüzden, sakin kalmaya çalışıyorum.

Yapıyorum: Mektup yazıyorum, yazarken de zarf hazırlıyorum. İçeriğini oluştururken göze hitap eden şeyler hazırlamaya çalışıyorum. Yukarıda gördüğünüz fotoğraftaki gibi vintage paketler yapıyorum bu aralar. Bayadır diy projelerini bıraktım ve sadece mektup sanatına yöneldim. Bir de doodle yapmaya çalışıyorum, gördüklerimi. Instagram'da gören olmuştur belki, sadece kahve paylaştım ama birçok şey çizmeye çalışıyorum, beni beklerken meşgul ediyor.

Düşünüyorum: Yakın geleceğimi ve hallolmayan sorunları. Belirsizlik çok fazla şu an ve aşırı dalgın yaptı beni bu durum. Sakarlıklarım arttı ve sürekli görünenin dışında hep onları düşünme eğilimindeyim. Ben zaten normalde de çok düşünen bir insan olduğumdan bu aralar bu düşünceler çokça ağırlık yapıyor.

Hayalini kuruyorum: Güzel şeylerin :).

Okuyorum: En çok blog okuyorum şu aralar meydan okuma sağ olsun :).

Dinliyorum: Spotify playlistlerimi :).

İzliyorum: Film izliyorum, dün iki film izledim, ikisi de güzeldi. Bugün ve yarın da birkaç film izlemeyi planlıyorum

12 yorum:

  1. Yemek içmek dinlenmek ve mutlu olmak en iyisi bu teşekkürler editor

    YanıtlaSil
  2. Dilerim ki belirsizliklerin en kısa zamanda çoook güzel bir şekilde sonuçlanır. :)

    YanıtlaSil
  3. yemek yemek çok güzel 😀 emeğine sağlık güzel arkadaşım sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  4. Şu listeyi senden okudum ya çok sevindim :)
    Bence devam et. Hatta bize öğret zarf nasıl yapılır nasıl güzel böyle kolajlar yapılır <3
    Hersey senin için en iyi şekilde sonuçlansın canım Mübeccel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül isterdi dayayıp döşeyeyim senin gibi güzel fotoğraflar ama maalesef bu seferlik bu kadar oldu, başka bir ay daha güzel bir yazı hazırlamak isterim şöyle bol fotoğraflı :).

      Çok teşekkür ederim, umarım öyle olur :).

      Sil
  5. Mektupları ben de çok seviyorum. Iyi ki hâlâ yazanlar var ♡ Seninkiler de favorim zaten :)
    Çerii! Çok severim onu da. Yazın bahçeden koparıp koparıp yiyelim gel buralara doğru ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim <3<3. Senin yazdığını bilmiyordum ama çok güzel hazırlamışsın :).

      Olur geleyim, hiç yok demem :).

      Sil
  6. Aaa olmaz, Ayşenurun Çeri Domateslerini yemeye gidiyorsan bana da geleceksin, darılırım :)) Hem bahçeden koparıp bahçede oturup yiyeceğiz, ben yanına simit ve peynir de yapacağım, biber de var, koş gel Haziranda :)
    Bu seriyi sen de yap her ay, çoook güzel oldu senden okumak :)
    Hayatında her şey planladığın gibi olsun inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, tabi oraya da gelirim, hiç yok demem yeter ki gezmek olsun :). Bir de yemek varsa ohh :).

      Ben değil de seninkini merak ediyordum da yapmadın galiba. Fotoğraflarla çok güzel bir yayın olurdu. Gelecek ay kesin yap bence. Bu yazı fotoğraflarla daha güzel. Ben de müsait olduğumda o şekilde yapmaya çalışacağım :).

      Sil