8 Şubat 2019 Cuma

28 Day Blog Challenge: Day 7, 8


İki sorunun da cevabı kısa olduğundan tek yayında toplamak istedim :).

7. En çok neyi özlüyorsun bu hayatta hiç düşündün mü?

Bir şey özleyeceksem çocukluğumu yani kendime kendimin bakmak zorunda olmadığı Inside Out filmindeki gibi temel ve sabit duyguların beni yönettiği zamanları özlüyor olabilirim :). Büyüyünce işler çok karmaşıklaştı.

8. Bizim için seçtiğin 3 alıntıyı okuyalım bugün. 

Olur okuyalım da hangilerini seçeceğim yüzlerce seçenek arasından o zor işte :).

En sevdiğim filmlerden biri Harold and Maude. Herkese de öneririm çünkü müthiş bir mesajı ve anlatımı var. O filmdeki muhteşem bilge replikler arasında en sevdiklerimden üçünü yazdım :).


Maude: Harold, everyone has the right to make an arse of themselves. You can't let the world judge you too much.

...

Harold Chasen: I haven't lived. I've died a few times.

....

Maude: That was fun! Let's play something together.

Harold: I don't play anything.

Maude: Nothing? Dear me, everybody should be able to make some music. That's the cosmic dance.

...

Ve birçoğu, filmi mutlaka izleyin :). Sevgiyle kalın.

20 yorum:

  1. Çocukluk çok özledim cok
    Katılıyorum harika mim olmus

    YanıtlaSil
  2. Ben de göreve başladığım ilk yılları çok özlüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzel yıllarınız olsun önünüzde umarım :).

      Sil
  3. canımm kitabım ve kartımı aldım çok mutlu oldum çok beğendim çok ama çok teşekkür ederim...sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. H&M filminden haberim yoktu. Replikler etkileyici.

    YanıtlaSil
  5. 7. sorunun cevabını kesinlikle ben de aynı şekilde verirdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olurdu ya, öyle bir hakkım olursa kesin seninle paylaşırım :).

      Sil
  6. Ben de çocukluğumu özledim. Gitme şansım olsa giderdim herhalde.. Bir zaman makinesi istiyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tane ben de alayım ya da en önden bana da bir yer tutarsan :).

      Sil
  7. Bu yazı bana Inside Out' u yeniden izlettirecek :) Ve tabi mis kokulu alıntıların filmini de ekliyorum listeme <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha yeni izledim de iyi denk geldi :). Çok güzel film, senin de seveceğini düşünüyorum :).

      Sil
  8. Alıntılarda ne demek istediğini anlasaydım eminim çok beğenirdim hahahahaha :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama online çeviri var artık :( hem eşin de biliyor :).

      Sil
  9. filmi yazdım hemen
    Büyünce karıştı herşey, filmde de ergenlikte hatlar kopuyordu ya :))) onu hatırladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film çok güzel, çok seversin bence :).

      Ben hala ergen bile kalmış olabilirim, yetişkinliği hiç beğenmedim :).

      Sil