21 Haziran 2017 Çarşamba

Sevgili Güllük #40 (Doğum Günü)


İyi ki doğdum la la la la, gördün mü 25 oldum, oldum valla :). En önemsediğim gün doğum günü bir şeyleri kutlama babında. Çok mutlu hissettiğimi söyleyemem, biraz kompleks de oluyor sanırım istediklerimi yapamadığımdan ve hayatı yeterince dolu yaşayamadığımdan çokça endişelendiğimden ki öyle aslında. Şanssızım dediğim zamanlardan tek farkım şu an o zamana göre daha da çok şanssız olmam :/.






Bir şeyler öğrendim hayatta ama bazılarını kabullenmeyi öğrenemedim sanırsam. Mutsuzluğumun bir kısmından sorumlu o da olabilir. Kabullenmek istemiyor muyum yoksa zaten kabullenmemem mi gerekiyor emin değilim ama daha çok şey öğreneceğim onu da biliyorum.  Şu aralar ruh halimin en üst düzey olduğu bir dönem olmadığından en güzel geçirdiğim günlerden biri değil ama yine de kötü de değil, yazı karamsar olsa da :). Sadece ben uzun zamandır iyi hissetmiyorum. Yine de yaşıyoruz, bak yaş bile alıyoruz :). Yeni yaşımdan istediklerim var ama ne istersem isteyeyim şu şekilde istiyorum :). Bu sene mutluluğun ve huzurun doruk noktasına ulaşıp hep artarak devam etmesini istiyorum :). Bir de köpek :).




Umarım bu yaş iyi bir şekilde güzel bir dönüm noktası olur ve daha nice güzel yaşlar sevdiklerimle beni bekler :). Fon müziğimiz ne olsun, sahi ne olsun? Hadi siz önerin, bana hediyeniz olsun :). Ben de keyifle dinleyeyim :).



Dipnot: Giflerin hepsi tumblrdan alıntıdır, üzerine tıklayarak kaynağına ulaşabilirsiniz.

50 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne güzel dilekler bunlar, çok teşekkür ederim canım benim <3 Hep beraber umarım :). Şarkı için de çok teşekkür ederim, yüreğine sağlık :).

      Sil
    2. Yaa nasıl oldu bir anda anlamadım, elim kaydı resmen, o güzel mesajın silindi. Yaa sakarlığım yüzünden, kusura bakma nolur. Çok üzgünüm :(.

      Sil
  2. İyi ki dogdun canim :) Dogum gunleri guzeldir. Sevdiklerinle guzel bir kutlama yapmak, onemsenmek. Umarim yeni yasinda hep mutluluk ve istedigin kopege sahip olursun. :D Kendim de senin anlattigin benzer hislerde oldugum icin bir onerim yok. Tek yapabilecegim omur boyu istedigin hayati yasaman. Blogla tanistigim cok sevdigim arkadaslarimdan birisin benim icin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkı olarak da şu siralar cok dinledigim bir sarkiyi birakiyorum.
      https://youtu.be/98pqW8h-sn4

      Sil
    2. Sen de benim için öylesin canım benim, yerin ayrı bende <3. Çok teşekkür ederim :). Hep beraber umarım :).

      Şarkıyı da bilmiyordum, çok güzelmiş gerçekten :).

      Sil
  3. Son bir kaç senedir bende doğum günlerimde hüzünlenir oluyorum aynı sebeplerden ötürü geçen bir seneye bakıyorum boşluk olarak görüyorum buda yeni yaşıma umutla bakmamı engelliyor.Yaşıt sayılırız bende yirmi altıyım sayıyla yazınca sanki fazla büyük gözükmüyor :D Ben kabullendim hem de baya baya kabullendim bazı şeyleri ama tavsiyem kabullenme :D

    Nice mutlu yaşlara dilerim umarım her şey gönlüne göre olur *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabullenmek de daha iyi kabullenmemek mi hala bilmiyorum umarın her şeyin güzeli olur hepimiz için :). Çok teşekkür ederim, hep beraber umarım <3.

      Sil
  4. mutlu yıllar :) benimki de yarın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne güzel art arda doğmuşuz. Teşekkür ederim, şimdiden sana da musmutlu yıllar :).

      Sil
  5. Ne kadar genç,ne kadar tazesin :)) Mutlu mutlu yılların olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bir de sen bana sor hissettiğim yaşı :). Çok teşekkür ederim canım benim <3.

      Sil
  6. Hep enerjik olman dileğiyle sana eğlenceli bir video gönderiyorum :) Merak etme bu duyguları atlatacaksın ama bir de bakmışsın yıllar geçmiş.. hep öyle oluyor zira :) sevgiler gönderiyorum <3

    https://www.youtube.com/watch?v=8UE6gzNuUKo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu duyguları arlatamadan yıllar geçerse yandık 😂 Çok teşekkürler canım benim, videoda eğlenceliymiş 😄.

      Sil
  7. Her yaşın bir öncekinden daha keyifli, mutlu ve her şeyden önemlisi huzurlu günler getirsin sana. İyi ki doğdun ve biz iyi ki böylesine güzel bir ruhu tanıma imkanı bulduk 🎂👯

    * Yazını okurken aklımda beliren şarkıyı armağan ediyorum sana. Umarım seversin
    "The Passenger" Iggy Pop

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim canım benim, mutlu ettin ☺️. Şarkıyı da severim 😄

      Sil
  8. İyi ki doğdun ve iyi ki seni tanıdım yaz kızı ❤🎶🍰☕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz kızı mı?? Emin değilim hala tam ama çokk teşekkür ederim canım benim. Ben de iyi ki seni tanıdım ☺️

      Sil
  9. E o zaman iyi ki doğduun :)) Yeni yaşın geride bıraktıklarından çook daha güzel geçer ve sadık dostuna kavuşursun umarım ^_____^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ☺️, çok teşekkür ederim canım benim 😄

      Sil
  10. İyi ki doğmuşsun, doğum günün kutlu olsun Öneri Makinesi :-) 25 güzel bir yaş. Tadını çıkar ve yapmak istediklerini gerçekleştirmek için elinden geleni yap. İnsan bazen boşverdiği zamanlara üzülüyor. 30 yaştan bildiriyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geleni yapıyorum ama bazı şeyler olmayınca olmuyor yine de sanki ama yine de devam edeceğim ☺️ Doğru diyorsun, teşekkürler canım benim ☺️

      Sil
  11. Doğum günün kutlu olsun, iyi ki doğmuşsun! :) Ben de Mayıs'ın 19'unda 24 oldum. 24 - 25 fark değil, akranız :D Çok şeyler başarmak isteyip de çok az şey yapabildiğimiz yaşlar bunlar. Ben de yeni yaşımda mutluluktan daha çok göğsümde bir darlık hissettim. Geçmişine bakıyorsun, son 4-5 yılı çok daha iyi değerlendirebilirdim diyorsun mesela, e haliyle de üzülüyorsun. Geleceğine bakıyorsun, bi yol haritası çizmek, rüzgarda oradan oraya savrulmamak için adımlarını sağlam basmak istiyorsun, ama şartlar buna da izin vermiyor. Hayat konusunda da deneyimli değilsin... Dolayısıyla kendimizi şanssız ve hüzünlü hissetmemizin sebebi bunlar bence. Ya da bilmiyorum bu belki de sadece bana böyle geliyordur, yorum kısmına içimi dökesim geldi. Halledeceğiz ama, güzel olacak her şey :)

    Klasik müzik sever misin bilmiyorum ama fon müziğimiz bu olsun.: https://www.youtube.com/watch?v=m-jwCVMLQj8

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şey, bu arada film (Things to Come) de önerim olsun :D Ne zamandır önermiyorum. Orta yaşlarına ulaştığında ilk kez kendini özgür hisseden, ama özgür biri olarak neler yapacağını bilemeyen, olgun, akil bir kadını izlemek iyi gelecektir sana diye düşünüyorum ;)

      Sil
    2. Valla iyi ki yazmışsın teşekkürler, dediklerinin hepsine katılıyorum, o darlık hissini anlıyorum. Umarım her şey güzel olur, hepimiz için ☺️. Film önerine bakacağım duydum sanki o filmi ama orta yaş demeyeydin iyiydi 😂😂😂. Senin de doğum günğn kutlu olsun, nice nice yıllara. Yeni yaşın güzellikler mutluluklar getirsin sana ☺️

      Sil
  12. doğum günün kutlu olsun :) nice sağlıklı,huzurlu yaşlara :)

    YanıtlaSil
  13. yaaa doğum günün kutlu olsuuuun. ben de seninle aynı şeyleri hissettim bu sene. hatta geçen sene de. galiba bizim jenerasyonun sorunu bu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir ya, ben bu kadar kişisel yazmam normalde ama iyi ki yazmışım, yalnız olmadığımı bilmek güzel 😄 Çok teşekkür ederim, umarım artık güzel şeyler olur hepimiz için 😇

      Sil
  14. Kendi yirmi beşinci yaşım geldi aklıma, hımmmm, ne güzeldi :)

    Nice cıvıl cıvıl, bol müzikli bol gezmeli, mutlu, umutlu, huzurlu, sağlıklı yıllara.

    U2 dan Miracle olsun fon müziğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ☺️ Darısı benim başıma 😄.

      Sil
  15. Yiiiirmiiii beeeeeşşşşşşş ♥
    Ay nasıl güzel bir yaş böyle... Tadını çıkart... Hep mutlu ol... Sev, sevil...
    Kısaca herşey gönlünce olsun ♥

    Hepidebörtdeyyyy saaannnaaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel gözlü Şebom, hepimiz için olsun ☺️

      Sil
  16. Yazını şimdi gördüm, mutlu sağlıklı yaşlara..

    YanıtlaSil
  17. Yine biraz geciktim :D Musmutluuuu yaşlaraaa :D İyi ki doğdun ve blog yazarı oldun :))
    Bu kabullenememe durumu bende de var, belki de hala robotlaşamamışızdır ve umudumuz vardır :))
    Bu yıl sana köpek, bana kedi getirsin :D Bir de iyi bayramlar :D
    (Doğum günü şarkısı olmaya uygun değil ama, şu an Eddie Vedder - Rise dinliyorum :*)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim ☺️ Umudumuz boşa çıkmasa bari hala kaybetmeden 😄. Sana da iyi bayramlar umarım ikimizde kavuşuruz can dostlarımıza 😍 Şarkı için de teşekkürler 😄

      Sil
  18. gecikmeli olsa da mutlu yillar :)

    YanıtlaSil
  19. heeey junkyyy denizin tatilin tadını çıkaar yeni yaşının daaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkkürler deepcim, o tatil değil küçük bir kaçamaktı ama umarım tatil olur ☺️

      Sil
  20. Geç oldu fakat iyi ki doğdunuz :) İyi ki de buradasınız ve ben size yazıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elifcim, ben de iyi ki seni tanımışım da yorum yapıyorsun :).

      Sil
  21. Ahhhhh 20'li yaşlar.Aslında hayatın en güzel yılları.Bizim gibi yolun yarısını geçince özlem geliyor o yaşlara.Hayatın her anını dolu dolu,doya doya yaşaman ve dileklerinin gerçek olması temennisiyle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dilekler bunlar çok teşekkür ederim, umarım güzel geçer, her şey güzel olur hepimiz için :). Sevgiyle :).

      Sil