20 Haziran 2017 Salı

Sevgili Güllük #38 (Açık Hava Sinemalar)

Yaz mimimde bahsettiğim açık hava sinemaların 2017 yılı toplu bir listesi yayınlanmış Artful Living'de aşağıdaki ilgili yazıya tıklamanız yeterli, bakabilirsiniz :). İstanbul ve Ankara'dan açık hava sinemaları paylaşılmış.

Off hep zaten böyle güzel şeyler İstanbul'da, Ankara'da olur diyenler; İzmir, Muğla, Adana, Mersin şehirlerinde de geçen sene bu tarz etkinliklerin olduğu bir liste buldum, aşağıdan bakabilirsiniz. Bu sene de devam ediyorlar mı bilmiyorum ama bu şehirlerde yaşıyorsanız, bir kontrol edin derim :). Eğer ben de diğer şehirlerde yapıldığını görürsem hem blogda hem de Twitter'da paylaşırım :).

Yaz önerilerimi okumadıysanız orada da paylaştım bu listeyi, başka öneriler de var :). Ödüllü başka sinema filmleri gösterilecek, fırsatınız varsa koşun gidin. Tadından yenmez yani :).

Mim: Yaz önerileri
Açık Hava Sinemalar
2016 Yazlık Sinemalar

Burada da manzarayı mı izlesek filmleri mi kararsız kalacağınız dünyadan 13 açık hava sineması listelenmiş. Keyifle okuyun, izleyin :).

Dünyadan 13 Açık Hava Sineması

Bu fotoğraf da geçen yaz doğum günümde gitmiştik yani 21 Haziran'da, şu anki tarihe çok yakın tam bir sene olmuş. o zamandan :). Cermodern'de izlediğimiz Son of Saul filminden benim çektiğim fotoğraf :). Çekirdek veriyorlardı ve insanlar köpekleriyle gelmişti. Açık barı vardı, çeşit çeşit içecekli. Fotoğraf karanlık, çok belli olmuyor ama orta derecede bir kalabalık vardı. Öyle güzel oluyor işte, kaçırmayın :).


6 yorum:

  1. ayyyyy aaaa ne güzel yazı buuuu yaaaa oleey çok faydalıııı. sen bir öneri makinesisin gerçekten deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da yaşasaydım, etkinlik önerileri daha çok yapardım da uzaktan bu kadar :). Çok fazla seçenek, etkinlik oluyor :). Etkinlik bölümü falan yapardım, meraklıyımdır böyle şeylere :).

      Sil
  2. Neden yazı sevdiğin anlaşıldı. Tam gününde doğmuşsun 😀 İyi ki doğdun 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hala en sevdiğim mevsimde karar kılmış değilim. Birini seçsem öbüründe aklım kalıyor :). Her mevsimin tadı ayrı :).

      Çok teşekkür ederim, ben de iyi ki tanımışım seni canım benim :).

      Sil
  3. 21 haziran doğmak için ne güzel bir günmüş :)

    YanıtlaSil