5 Haziran 2017 Pazartesi

30 Şarkı Meydan Okuması Meydan Bükücüler

Herkese merhaba :). Dün meydan okumamızı bitirdik. Bir ay nasıl geçti anlamadım. Bu bir ayda birçok güzel şey oldu, yeni bloggerlar, yeni şarkılar ve isimler keşfettim. Yorum yaptım, dinledim, sevdim, hüzünlendim. Hayatımıza fon müziği olmuş şarkıları paylaştık, beraber dinledik. Ne mutlu ki bir sürü insan katıldı bu etkinliğe ve büyüdü bu alışveriş.

Katılan herkese tek tek teşekkür ediyorum. Başta benimle beraber hatta bazen benden daha da çalışkan, günü gününe yapan sevgili blogger arkadaşım canım Bonheur'a çok teşekkür ediyorum kendisi benimle başlayıp benimle bitirdi <3. Yine çok sevdiğim blogger arkadaşlarım Gözde ve Belle'ye  teşekkür etmek istiyorum müsaadenizle. Kendileri benimle başlayıp benimle devam ettiler, arada geç kalsalar da koşup yetiştiler, hala meydan okumaları devam ediyor aşağıdan bakabilirsiniz :). Beraber 30 günü 30 farklı şarkıyla tamamladık.

Tabi diğer blogger arkadaşlarım haftalık yaptı diye onları es geçtim saymayın, onlarda vakit darlığında bile haftalık veya yarı yarı yapıp beni kırmadılar. Koştular geldiler, hem yorum yaptılar hem dinlediler. Sevgili Momentos, Şebnem ve Mariposa. Onlara da çok teşekkür ediyorum. Bir de bu vesileyle tanıdığım yeni blogger arkadaşlar oldu, şarkılar paylaştılar hem de çok güzel. Hem blog hem de şarkı keşfi yapmış olduk onlara da tek tek teşekkür edeyim, onlar sadece meydan okumayla değil diğer yayınlarımı okuyup yorum yaparak da beni mutlu ettiler; sevgili Handan, Özlem, jihoo, Beyda, Ayşe Şule, Balthus, Ruhuna Renk Kat. Olur da arada kaçırdığım olursa kusura bakmasın ve lütfen yorumlarda belirtsin. Herkese çok teşekkür ediyorum katıldığı için nice meydan bükmelere :). Aşağıdaki bu meydan okumanın son listesidir, meydan okuma için artık yayın yapmayacağım için burada toplu bir şekilde dursun, devam eden arkadaşlarında şarkılarını gidip dinleyelim arada :).

30 Şarkı Meydan Okuması Katılanlar

Okuyan Muggle
Belle'nin Kütüphanesi
Mürekkeple Hayaller
Haykırarak Yazıyorum
Momentos
Handan
Kafka'ya Mektuplar
Beyda'nın Kitaplığı
Oytun'la Hayat
Yinebirgünbizböyle
Hayat Ağacı
Benim Blokum Bu
Ruhuna Renk Kat
Zihnin Arka Sokakları

Ve gelelim somut bir teşekküre, ben tüm katılan arkadaşlarımın son şarkılarını yani bizi bize anlatan şarkıları toparladım ve bir liste yaptım. Henüz devam edenlerinde ilk şarkılarını koydum. Bakalım biz bloggerları hangi şarkılar anlatıyor :). Bu da bu etkinliğin anısı olsun. Keyifli dinlemeler :).



12 yorum:

  1. Güzel bir etkinlikti canımcım... Hazırlaması da, dinlemesi de keyifliydi :)
    Yarın ben de tamamlayacağım artık inşallah :)
    Keyifli etkinliklerimiz olsun hep birlikte nice nice inşallah ♥
    Kocaman öptüm seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim, sizle güzeldi her şey iyi ki katıldınız :).

      Sil
  2. Cok eglenceliydi. Benim icin bir ilk oldugundan daha bir degerliydi ve tabi icinde muzik vardi. Daha nice maceralara. Sevdigim bir seyi yapip guzel insanlar tanimak gibisi yokmus. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de başlattığım ilk meydan okumaydı :). Umarım canım benim, aynen katılıyorum sana <3

      Sil
  3. Ah ne güzel olmuş son olarak yayınladığın kayıt. :) benim şarkımın başka bir versiyonunu dinlemiş oldum harikaydı.. herşey için teşekkürler, cidden ben de çok sevdim bu çalışmayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin paylaştığın versiyonu soundcloudda bulamadığım için onu paylaştım, ben de youtube da dün taktım o şarkıya, çok sevdiğim Esma Redzepova'dan dinliyorum o şarkıyı, çok güzel :). Balkan müziğine bayılırım sayende bu şarkıyı keşfettim :). Bir türlü çeviremedim gerçi sen biliyor musun öyle bir link falan :).

      Ben teşekkür ederim katılımınız sayesinde böyle güzel bir şey çıktı ortaya :).

      Sil
    2. Ben de çok aradım şarkı sözlerinin çevrildiği bir siteyi ama bulamadım. Annemin söylediği kadarıyla biraz hüzünlü bir şarkıymış. Keşke tam olarak öğrenseydim annemden :/

      Sil
    3. Hüzünlü olduğunu tahmin edebiliyorum çünkü şarkıda da bir hüzün var böyle, anlıyorsun. Ben de arkadaşlarıma denk gelirsem sorayım ne demek diye en azından adı, bulursam yazarım sana da😄

      Sil
  4. Zevkle takip ettiğim bir etkinlikti
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Böyle bir etkinliği başlattığın, bizimle paylaştığın için asıl ben teşekkür ederim. Çok çok keyif aldım fakat her güzel şey gibi çabucak bitti ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu etkinlik sizlerle güzeldi canım benim :). Ben teşekkür ederim :).

      Sil