1 Haziran 2017 Perşembe

30 Şarkı Meydan Okuması #27

27. Kalbini kıran bir şarkı 

Kalbimde kırılmadık yer mi bıraktılar sanki, beni bu şarkılar mahvetti :). Resmen kalbimi kırmazsa dinlemiyorum gibi bir durum var :). Bu seçtiğim şarkı da her dinlediğimde ağlama isteği uyandıran bir şarkı. Arkasında yatan hikayesi, Hüsnü Arkan'ın buğulu sesi, müziği off offf. Bir de bonus var şurada :).

"Tek bir haber bile çıkmasa uzaklardan,
Saçma da olsa bekleyişin,
Yalnız sen olsan bile bekleyen beni,
Bekle beni"

Ezginin Günlüğü - Bekle Beni

4 yorum:

  1. Çok iyi şarkı.. Daha dün İztv'de Ezgi'nin Günlüğü hakkında mini belgesel vardı. Üzerine ben de bu albümü dinledim, şimdi sende rastladım..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kanalı bilmiyorum açıkçası, denk gelmezdim ama gelmek isterdim, çok tv izlediğimde söylenemez :). İnternette bulursam bakayım, severim grubu :). Nede güzel denk gelmiş :).

      Sevgiler :).

      Sil
  2. Ezgi'nin Günlüğü'nün bu şarkısını dinlememişim, hüzünlendim şimdi ben de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiirden bestelenen bu şarkının şiirinin hikayesini oku, o daha da duygulu yapıyor şarkıyı :(.

      Sil