23 Mayıs 2017 Salı

Sevgili Güllük #34 (Yarıyıl Reading Challenge 2017)

Merhabalar, nasılsınız? 30 Şarkı Meydan Okuma'mızın yarısını kattettik bile ve yılında yarısını aynı şekilde. Pinterest'te challenge bakarken tam benlik bir reading challenge buldum çok zaman önce. Nasıl mı? KISA. Yani tam benlik :). Sanırım 12 soru 12 ay için planlanmış ama yılın beş ayını neredeyse geride bırakıp altıya geçerken diğer yarısı için böyle bir meydan okuma güzel olur gibi geldi. Bir de maddeler elimdeki kitaplara çok uygun bu listeyle daha çok okumayı umarak başlayacağım. Tabi ben yapacağım ama aranızda katılmak isteyenler olursa soruları paylaşarak çok ama çok mutlu olurum :). Beraber yılın geri kalan zamanında güzel kitaplar okuyalım beraber. Katılmak isteyen olursa seçtiği kitaplarla oluşturduğu yayını aşağıda yorumlarda paylaşabilir ben de bu yayında bir liste hazırlarım devam eden meydan okumamızdaki gibi ama bu sefer tek liste yapacağım bu yayının altında.




Yeri gelmişken hatırlatayım diğer meydan okumada günlük paylaşım yaptığım için o gün kim benimle paylaşır ya da takip ettiğim arkadaşlarımın yayınlarında görürsem o günkü yayınıma ekliyorum. Tabi arada beni de mazur görün yetişemeyip paylaşamadığım oluyor ama merak etmeyin meydan okumayı yapıp da bu listelerde adı olmayan yok :). Zaten otuz günün sonunda ki 12 gün kaldı yine toplu liste yayınlayacağım, tek yayın yaptım günlük yayınlanmıyor diye üzülmeyin :).

Daha önceki reading challenge maceram 2 sene sürdü bakalım bunu yarıyılda bitirebilecek miyim :). Bir yıllık meydan okumayı bitiremeyip 6 7 ay gibi bir sürede meydan okuma cesaretim bile alkışlanmalı asdfffg :). Challenge'ın hakkını vereceğim bu konuda böyle bir risk alarak :). Benim için kendime karşı gerçek bir meydan okuma olacak :). Yine de bu sefer iddialıyım, kendime güveniyorum :).

En zevkli işlem olan maddelere uygun kitap seçme işlemini başka bir yayında paylaşacağım. Mızıkçılık yapmayıp yılın ilk yarısında ya da son günlerde okuduğum uygun kitapları koymayacağım :). Sizin önerilerinize ihtiyacım olacak, takipte kalın :). O zaman Yarıyıl Reading Challenge 2017 başlasın, bakalım kimler bu sefer meydan bükücü olacak :).

Yarıyıl Reading Challenge Meydan Bükücülerin Listeleri için aşağıdaki isimlere tıklayın <3.

Öneri Makinesi Yarıyıl Reading Challenge
Şule Uzundere Blog Yarıyıl Reading Challenge
Okuyan Muggle Yarıyıl Reading Challenge
Kağıttan Dünyam Yarıyıl Reading Challenge
Beyda'nın Kitaplığı Yarıyıl Reading Challenge
Yorum Atolyesi - Esma Tezgi Yarıyıl Reading Challenge
Periodic Library Yarıyıl Reading Challenge
Belle'nin Kütüphanesi Yarıyıl Reading Challenge

Kaynak: https://tr.pinterest.com/pin/328199891586377039/

44 yorum:

  1. Bayılıyorum sizin bu meydan okuma grubuna.Zevkle okuyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bakalım bu da öyle olacak mı yoksa tek başıma mı yapacağım :).

      Sil
  2. Süper bir şeymiş bu :) Senin listeni ne zaman öğreneceğiz peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, benim listem hazır sayılır bugün yarın paylaşırım :).

      Sil
  3. bana challenge demeyim, dayanamıyorum atlıyorum hemen :))) ama yok buna başlamayacağım artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman ha bir challenge eksik ha bir challenge fazla içinde kalmasın, istiyorsan yap bence :):).

      Sil
  4. Güzel kategoriler var aslında. Başladığın bir seriyi bitir hele en çok ihtiyaç duyduğum kategori :D Serilere başlayıp bitirememe huyum var da biraz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen o madde için benim de kitabım hazır :). Sen de yaparsan eğer güzel şeyler çıkar gibi, listeni merakla beklerim :).

      Sil
    2. Sonunda yayınladım listemi :))

      Sil
    3. Hemen ekliyorum listeni :).

      Sil
    4. Ya ben çok geç kalmamışımdır umarım. Zira sizi ve blogunuzu yeni keşfettim. Şahane tüm yazılarınız. Bundan sonra sıkı takipçinizim. İlk reading challenge denemem olacak bakalım benimde

      Sil
    5. Yok hiç de geç kalmadın. Çok teşekkür ederim, hoşgeldin :).

      Yap yap hatta listenin linkini de verirsen senin listeni de bu sıraya eklemek isterim :).

      Sil
  5. Maddeler için şimdiden aklıma bir şeyler geliyor. İnşallah tamamlayabilirim. Ben de bir bükücü olmak istiyorum. :D Daha taze kitap alışverişi yaptım zaten. Ayrıca tembelliğimden kurtulup yeniden okumalara geçerim böylece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Bonheur süpersin, böyle etkinliklerde hiç yalnız bırakmıyorsun beni, seviniyorum <3. Aynen ben de daha yeni kitap alışverişi yaptım bildiğiniz üzere bu liste ile güzelce eritmeyi planlıyorum :).

      Sil
  6. Farklı bir meydan okuma olmuş. Hepsini birden tek seferde yapmak için biraz düşünmek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen biraz düşünüp kitapları hazırlayıp sonrası rahat, yılın geri kalanı okuyorsun artık :). Sen de yaparsan merakla beklerim listeni :).

      Sil
  7. Ben hemen bi günde paylaşsam bunu da olur mu :)
    Şaka bir yana bu liste pek yaratıcı gelmedi bana,hele zaten sırada duran onca kitap varken.
    Ama bakalım sizden ve diğerlerinden neler çıkacak.
    Not:pinterest'te böyle şeyler var mıydı yahu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir günde paylaş zaten :), ama bir günde okuyabilir misin bakalım hepsini :).

      Yaratıcı olma gibi bir amacı olduğunu düşünmüyorum bu listenin, yıllık klasik reading challengelardan biri.

      Asıl pinterestte var böyle şeyler, bir bak meraklıysan böyle şeylere kaynak çok oluyor, bir tane yaratıcı bul da hatta yapalım hep beraber :).

      Sil
  8. Pinterste üyeyim ama metal dekoratif şeylerle ilgiliyim. Tamam izin ver ben yapayım bir saatte yaratıcılık benim işim. Peki ben kendi yaptığım "reading challenge"a iştirak etmesem olur mu ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılmayacaksan neden meydan okuma hazırlayasın, hazırlıyorsan neden yapmayasın :), yine de sen bilirsin tabi :).

      Sil
  9. Aslında ben de bir "film challange" etkinliği yapmak istiyorum. Mesela her hafta 1 film seçip, farklı bloggerların yorumlarını bir yazıda toplamak gibi... Ama nasıl olur, nasıl planlanır vs. pek çıkamadım işin içinden. Senin önerilerin olur mu bu konuda? Yapılabilir bir şey mi sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında 30 günlük bu tarz bir meydan okuma vardı ama ben o zaman yoğundum yapamadım. Bir pintereste bak istersen hazır olanlara, beğenmesen bile fikir olur. Ola ki bir fikrin varsa da ben her zaman yardım etmek isterim, şimdilik 30 şarkı meydan okuması var o bitince, ortak bir şeyler de yapabiliriz :).
      İsteyince yapılır ya, neden olmasın :).

      Sil
    2. Kafamda oturtabilirsem mutlaka senin de olmanı isterim. Bakalım ben biraz bi düşüneyim ;)

      Sil
  10. Bu arada banner'ını değiştirmişsin. Yazlık bir hava gelmiş :)
    Ama senden şöyle film, müzik ve kitapla dolu bir kolaj banner bekliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sen eskisini daha çok seviyordun herhalde, öyle anladım :).

      Sil
    2. Belki sinema ile alakalı olduğundan olabilir :)
      Ben neredeyse haftada bir sıkılıp değiştiriyorum. Değişiklik iyidir

      Sil
  11. Maddeler bana da uygunmuş aslında :D Ama uzun zamana yayılmış durumda, bir de buradaki kitaplarımı memlekete taşıyabilir miyim sorunsalı var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa sen yapsan çok güzel şeyler çıkar eminim, eğer bu küçük pürüzleri halledersen seve seve listeni bekleriz :).

      Sil
  12. Liste çok güzelmiş ya, listeye göre kitap belirleyebilirsem katılırım umarım. Listelere uymakta çok zorlanıyorum ama çok zevkli de oluyorlar. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :). Katılırsan çok sevinirim. Çok güzel kitaplar çıkar eminim. Ve katılıyorum :).

      Sil
  13. Yoğunluktan günlerdir bu yayına yorum yapamıyorum. Ben de varım :-) Sadece ilk maddeyi gerçekleştiremem çünkü bir kitabı iki kez okumayı tercih etmiyorum ama onun dışındakileri tamamlarım diye düşünüyorum. En kısa zamanda kitaplarımı seçer blogda paylaşırım.

    Son zamanlarda okuduğum kitapları listeye yerleştirmek bir an aklıma geldi ama sen yapmayacağım dediğin için ben de utandım, yapmayacağım :-) Tamamen okumadığım kitaplardan bir liste oluşturacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah, çok tatlısın Şule. Tabi ki koyma asıl o zaman meydan okuma olur :).

      Çok sevindim katılmana, listeni sabırsızlıkla bekliyorum.

      Sil
  14. Battı balık yan gider. Hadi bakalım buna da başlayalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel :), listeni bekliyorum :).

      Sil
    2. Buyurun bakalım listemi beğenecek misiniz?
      https://beydaninkitapligi.blogspot.com.tr/2017/06/yaryl-reading-challenge-2017.html

      Sil
    3. Tabi ki beğenirim, hemen koşuyorum :).

      Sil
  15. Meydan okumalarına bayılıyoruz yaa bizde umarım katılabiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, meydan okumalar sizlerle güzel :).

      Sil