27 Mayıs 2017 Cumartesi

30 Şarkı Meydan Okuması #22

22. Seni ileriye taşıyan bir şarkı

Bunu çevirdiğimde biraz anlamsız gibi geldi başta ama sizin sonradan çok güzel şarkılar seçtiğinizi gördüm ve biraz daha düşündüm. Beni ileriye taşıyan şarkılardan biri Blondie'nin One Way or Another şarkısıdır. Ben şanssız bir insanımdır, istediklerim olmaz ah iyi ki olmamış daha güzeli oldu dediğim durumlar da yok denecek kadar azdır :). Yine de umut fakirin ekmeği ya bu şarkı da beni gaza getirip yine yola devam etmem için enerji verir. Daha önce Blondie paylaştığım ve bir daha paylaşmak istemediğim için beni ileriye taşıyan diğer şarkıyı paylaşmak istiyorum. Efsane grup Queen'den gelsin :).

"When I walk out that door,
Oh how I want to be free, baby
Oh how I want to be free,
I want to break free"

Queen - I want to break free




8 yorum:

  1. Ben ileriye taşımaktan kasıt ne anlamadığım için rastgele bir öneri yapacağım sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk anlamadım ama sonra düşününce İngilizce'de "moves you forward" diye hani bir şeylerin üstesinden gelmene yardımcı bir şarkı olabilir gibi geldi :).

      Sil
  2. Çok severim bu şarkıyı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://metebilge.blogspot.com.tr/2017/05/30-sark-meydan-okumas-bolum-4.html

      Benim son listem de burada.

      Sil
  3. ay bak benim de böyle bir şarkım var. eskilerden. gloria estefan (get on your feet), motivasyon şarkısı :)

    YanıtlaSil
  4. heey bak yorumunu gördüm deee, bizim kafa dergi mert, ejderha dövmelinin son kitabını okudu ama sevmediydi, ama ben de koyu bir hayranı olarak serinin, hatta salander gelmiş geçmiş en iyi polisiye kahraman bence, ben de okudum ama sevdim. keyifle okudum yani. belki orcinal yazardan farklıydı ama ben salanderi çok özlemiştim ve severek okudum. ah bir tane daha yazsa o yeni yazar da okusam yanii :)

    YanıtlaSil