23 Mayıs 2017 Salı

30 ŞMO #18

Listede yavaş yavaş sona doğru ilerlerken bugün sizlere bir sürprizim olacak, bakalım tepkiler nasıl olacak çok merak ediyorum :). Yarınki makul bir saate kadar şimdilik listemizin 18 numaralı şarkısına geçelim :).

18. Doğduğun yıl çıkan bir şarkı

Ayyy çıktı yaşımız şimdi görüyor musun, bakalım kimlerin büyüğü çıkacağım yine :). Doğum günüm doğum günüm diye gez ortalarda yıla gelince mırın kırın. Doğum gününde bir tek hediye ve kilo alınıyordu zaten dimi Makine'cim, asıl amacı yaş almak değil onun zaten; ama ikinci dilim pastayla bu gerçekle daha az yaşayabilirim :).

Benim çok ama çok sevdiğim bir grup olan Nirvana'nın bu efsane şarkısı benim doğduğum yıl çıkmış, iyi ki çıkmış. Mevlana esintili resmen olduğun gibi gel diyor Nirvana da :). Çok seviyorum grubu ya keşke ölmeseydi, sesi de çok güzeldi Kurt Cobain'in :(.



Son Meydan Bükücüler <3

Mürekkeple Hayaller
Beyda'nın Kitaplığı
Haykırarak Yazıyorum

8 yorum:

  1. Cadılık yapıp hemen baktım yılına ama çok bir şey yokmuş aramızda. Takma kafana benim doğum günüme de sekiz gün var ve çok mutluyum. Daha nice doğum günleri ve yaşları görmek istiyorum. Tamamen buruşana kadar yaşlanmak istiyorum. Haha. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 31 Mayıs'a denk geliyor o zaman sekiz gün sonrası dimi? İnşallah güzel uzun bir ömrün olur <3.

      Sil
  2. Doksanların başıydı be henüz,yaşın çıksa ne yazar biz öldük bu durumda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah, neyse senden büyük değilim o zaman, birini buldum büyük :).

      Sil
  3. Cidden ne guzeldi sesi.. Rip to cobain 🙁

    YanıtlaSil
  4. Hahah valla ben de üşenmedim baktım hangi yılda çıktığını şarkının :D Ama öyle bir yazmışsın ki insan merak ediyor :D

    Daha sonra unutma ihtimalime karşılık şimdiden kutlayayım doğum gününü. Nice yıllara sevgili öneri makinesi<3 Sen ve önerilerin her daim bizimle olursunuz umarım :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak sen şimdi :):)

      Çok teşekkür ederim canım benim, hep beraber umarım ^.^

      Sil