8 Mayıs 2017 Pazartesi

30 ŞMO #3

3. Sana yazı hatırlatan bir şarkı

Grup genel olarak bana yazı hatırlatan bir grup; dinamik, genç, surf rock yapan bir grup olduklarından da zaten bu hissi veriyorlar :). Eğer dinlemediyseniz diğer şarkılarını da dinlemenizi öneririm :).  Bu paylaştığım klibimsi de çok güzel <3. Daha fazlası için tıktık :). Albümleri için tıktık.

"Aşkından ölüyorum ben,
Uzaydan bakıyorum ben"

Palmiyeler - Palmiyeler




Diğer Son Meydan Bükücüler <3

Haykırarak Yazıyorum 30 ŞMO
Mürekkeple Hayaller 30 ŞMO
Okuyan Muggle 30 ŞMO
Belle'nin Kütüphanesi 30 ŞMO

6 yorum:

  1. 70'lerin sound'unu anımsattı nedense bana müzikleri.
    Klipleri de pek güzelmiş :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda tek değilsin, genel yorum bu dönemlerin müziğini anımsattığı :). Ben de hissediyorum o dönemden gelen tınıları, yaptıkları tür de surf rock, 60 70'li yıllara denk geliyor zaten :).

      Sil
  2. hiç duymadığım bir şarkı ama güzelmiş :) başlatığınız etkinlikte güzelmiş :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Sırada 3.gün şarkımız. Keyifle dinleyiniz :)
    https://beydaninkitapligi.blogspot.com.tr/2017/05/30-sark-meydan-okumas-3-sana-yaz.html

    YanıtlaSil