24 Mayıs 2017 Çarşamba

30 ŞMO #19

19. Sana yaşamı düşündüren bir şarkı

Çok zorlandım seçeneklerim yoktu çünkü hayatı düşündüren bir şarkı varsa ki kesin vardır ama düşündükçe daha çok uzaklaşıp bulamadım. O yüzden bu kadar geç kaldım. Bu listede bir şekilde Radiohead olmalıydı, onları ve Thom Yorke'u sesini, söyleyişini ayrıca severim. Benimle tamamen tezat olan adına rağmen sözleriyle kısmen beni anlatan şarkılarından biri olan bu şarkıyı seçiyorum. Zaten hangi şarkılarını dinlesem hayatımı anlatan bir kısım buluyorum. Özel bir grup benim için, Bu sorunun cevabı da böyle olsun :). Yorke gibi diyelim tekrardan "I feel my luck could change" :).


"This time, I feel my luck could change,
Kill me Sarah, kill me again with love,
It's gonna be a glorious day."


Radiohead - Lucky




Son Meydan Bükücüler <3

Mürekkeple Hayaller
Okuyan Muggle
Benim Blokum Bu

2 yorum: