4 Mayıs 2017 Perşembe

Sevgili Güllük #32 (30 Şarkı Meydan Okuması Başlasın :))

Merhabalar, nasılsınız :)? Ben yine yerimde duramadım ve pinterestte görüp yapmak istediğim bir meydan okumayı alıp çevirip yapmak istedim ama sizlerle beraber. Sonuçta böyle şeyler beraber güzel.

Çok tatlı müzikle alakalı bir meydan okumaya denk geldim, çeşitli başlıklarla 30 gün boyunca şarkı paylaşıyorsun. Bir aylık bir playlist oluşturacağız yani. Her gün yaptığımız şey müzik dinlemek en azından benim :), bu sefer düzenli bloglayıp ayın sonunda bizi bize anlatan, hayatımızın arka fonunu oluşturan şarkılardan, bir liste olacak. Kah üzülüp kah sevinip kah dans etmek istediğimiz şarkılardan bir liste! Ben tek başıma yapmak istemedim ve kimler katılabilir kimler yapmak ister merak ediyorum o yüzden ne kadar paylaşırsak o kadar iyi. Yapmak isteyenler yorum yazarsa çok sevinirim :). Benden başka yapan olmazsa ben bu cumartesi başlayacağım, olur da katılan olursa hep beraber cumartesi başlayalım :):):).

Aşağıya da hazırladığım listeyi bırakıyorum, isteyen kopyala yapıştır yapabilir ya da direkt bu yayını paylaşır. Hadi hayırlısı deyip ilk kez başlatmaya çalıştığım bu meydan okuma hakkında desteğinizi ve görüşlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum :).








































48 yorum:

  1. Benim çok hoşuma gitti, sanırım katılacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh, süpersin :). Bol şarkılı günler gelsin :).

      Sil
  2. Güzel şeyler beklendiğinde gelir sözü bu meydan okumaya uyuyor sanırım, hazirana kadar çok doluyum aslında ama biliyorsun beni meydan okumalara doyamıyorum sanırım haftalık olarak cevaplayacağım .
    Sonunda liste olarak yayınlamak evet çok güzel bir fikir :)
    Öyleyse başlayalım cumartesiii !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersin, hele bir de bu şekilde denk geldiyse ne mutlu bana :). Haftalık da olur tabi merakla bekleriz biz de seçtiklerini :).
      Başlayalım <3.

      Sil
  3. Cumartesi başlayamayabilirim ama söz yakalayacağım sizi ilk fırsatta :))

    Bol şarkılı günlerimiz olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın, sen enerjinle bizi bile geçersin, hiç üzülme :).

      Olsun olsun <3.

      Sil
  4. Cok guzel ve tam senlik olmus. Ben de katilmayi cok isterim. Ama daha ilk secenekte zorlandim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tam benlik 😄 Süpersin ❤️❤️
      Zorlanmak meydan okumanın fıtratında var, zorlanıyorsan doğru yerdesin 😂

      Sil
  5. Yaaa cok guzel bir meydan okumaa! Müzik keşfetmeye bayılırım! Ben de varım ama önce hepsi için bir liste oluşturmam gerek. Mutlaka katılacağım ama, er ya da geç ☺️😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılırım şarkı keşfetmeye ☺️☺️ Harikasın ❤️❤️ Maddeleri görünce aklıma gelenler oldu ama genel olarak ben akışına bıraktım günlük düşüneceğim 😂😂

      Sil
  6. Daha önce hiç düşünmediğim kategoriler var. Bayağı zorlayıcı bir challenge :D
    Tamamına katılamam sanırım ama uyan kategoriler olduğu zaman yorum olarak paylaşırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper, seni de aramızda görmek güzel olacak eğer tamamını yapmak istersen de :).

      Sil
  7. Çok eğlenceli olacağa benziyor sanırım bende katılacağım. :D Bu fotoğrafı kendi yayınıma ekleyeceğim fakat linkini de yazarım kesinlikle. Hadi başlayalım ! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle olacak :). Ne güzel bu vesileyle de tanışmış olduk, çok sevindim :). Başlayalım <3.

      Sil
  8. Yeni gördüm ve ben de katılıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper, yaptıktan sonra linkini verirsen senin de şarkını koymak isterim ilk güne :).

      Sil
    2. https://haykirarakyaziyorumm.blogspot.com.tr/2017/05/30-sark-meydan-okumas.html

      linkim burda :) çok zevkli olcak

      Sil
    3. Kesinlikle :), katılanlar çok güzel şeyler paylaşıyor :). Ben seni takip edeyim de senin de linklerini koyarım yayınlara :). Sevgiler :).

      Sil
  9. Belle 'de görüp hemen geldim. İçinde şarkı olan bir meydan okuma tam benlik :) Ben de yarın başlayıp haftalık yapayım diyorum. Çok yayın yapıyorum arada kaynamasın tekeş tekeş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, iyi ki geldin :). Merakla bekliyorum, yorumda link verirsen seninkini de eklerim :).

      Sil
    2. https://metebilge.blogspot.com.tr/2017/05/30-sark-meydan-okumas-1-bolum.html?showComment=1494137343386&m=1#c7011199975500316713

      Sil
  10. Bende katılıyorum ama her gün yayın gelemeyebilir. Fırsat buldukça yayınlar gelecek. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, eğer yayınladığında link bırakabilirsen o günkü yayınının altına senin listeni de eklemek isterim :). Sevgiler.

      Sil
  11. Katılacağım :) Güzel olacak bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper, eğer yayınının linkini verirsen seninkini de eklemek isterim ☺️. Sevgiler

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Süper, sen de yayınladığında linkini paylaşırsan eklemek isterim şarkılarını :).

      Sil
    2. tamamm :) başladım ilk şarkım bu linkte : http://yinebirgunbizboyle.blogspot.com.tr/2017/05/30-sark-meydan-okumas-1-adnda-renk-olan.html

      bu arada bu blogu takip etmediğimi farkettim hemen takibe aldım, arada uğrarım artık :)) görüşmek üzereee

      Sil
    3. Hadi bakalım :), uğrarsan sevinirim. Teşekkürler :).

      Sil
  13. Bende yapabilirim . Ben Şeboda gördüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper, yaptığında linkini de paylaşırsan seninkini de yayınlamak isterim :). Sevgiler.

      Sil
  14. güzel bir etkinlik bende katılıyorum en yakın zamanda başlarım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper, sen de linkini paylaşırsan listeye eklemek isterim :). Sevgiler :).

      Sil
  15. selammm :)) takip ettiğim birkaç blog sayfası meydan okumana katılmışşş.. böylelikle sayfanızdan haberdar oldum ve hemen takibe aldımmm.. en kısa sürede meydan okumaya bende katılacağımmm :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkürler :). Yayınladığında linkini paylaşırsan seninkini de eklemek isterim listeye :).

      Sil
    2. tabikii neden olmasın :)) zevkle cevaplycğmmm:))

      Sil
  16. Merhabaaa🙌 Paylaşımları takip ettiklerimizden görüyorduk, fakat geç farkettik galiba🙈 Artık bizde varız, 30 günü tek seferde yapacakmışız gibi ama yapacağızzz 😍😍 Daha bol meydan okumalarda görüşmek üzere o halde 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :). Sen de linkini paylaşırsan seninkini de listeye eklerim :). Görüşmek üzere :).

      Sil
    2. Biz malum iki kişi olunca iki listemiz çıkıverdi ortaya :) Nisa'nın listesi: http://ruhunarenkkat.blogspot.com.tr/2017/05/30-sark-meydan-okumas-nnn-listesi.html

      Kübra'nın listesi:
      http://ruhunarenkkat.blogspot.com.tr/2017/05/30-sark-meydan-okumas-knn-listesi.html

      Umarım güzel olmuştur, koccaman sevgiler :))

      Sil
    3. Güzel olmak ne kelime iki tane olunca daha da muhteşem olmuştur, elinize sağlık :).

      Sil
  17. Ya süpermiş bu meydan okuma ;) bayıldım ama sonuna denk gelmişim galiba şu an marriiposa nın listesini dinliyorum hoş olmuş, devam edeceğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :). Meydan okuma devam ediyor; geç başlayanlar ya da haftalık ya da günlük toplu liste yayınlayanlar oldu. Sen de yapmak istersen böyle yapabilirsin :).

      Sil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil