25 Mayıs 2017 Perşembe

Abur Cubur #39 (Yeni Çıkanlar)

Gününüz güzel olsun, bugün yeni çıkanlardan oluşan güzel bir abur cubur sizleri bekliyor. Aşağıdaki isimlerin hepsi ortalamanın üstünde hatta bazılarının ortalamanın çok üstü üstü sevdiğim gruplar. O yüzden böyle denk gelmesi de ayrı güzel oldu. Aralarında yine de beni en mutlu eden Grizzly Bear çünkü onların "Veckatimest" albümü benim gelmiş geçmiş en sevdiğim albümlerden biri. Çok güzel bir grup. Özlemişiz. Bunun dışında Oscar and The Wolf, Muse, Fleet Foxes, The National, Beach House, Chromatics, Broken Social Scene zaten sevdiğimiz isimler. Yeni şarkıları da gayet güzel. Onlar da yaza hazır kendi stillerinde :). Beach Fossils ve Mac Demarco yeni albümlerinden şarkılar yayınlamaya devam ediyor ve benim en sevdiğim albümler olma yolunda güzel adımlar atıyorlar. Bu arada "Son Zamanların En Dinlenilesi Albümler"'ini de hazırlamaya devam ediyorum. Lana Del Rey ve James Blunt severler ki ben de severim ama şimdilik buraya koyacak kadar değil yeni şarkılar paylaşmışlar meraklılarına duyurulur.


1. Oscar and the Wolf - So Real



2. Muse - Dig Down



3. Fleet Foxes - Fool's Errand



4. Grizzly Bear - Three Rings



5. Beach House - Chariot



6. Beach Fossils - Down the Line



7. The National - The System Only Dreams in Total Darkness



8. Mac Demarco - One More Love Song



9. Chromatics - Shadow



10. Broken Social Scene - Hug of Thunder


6 yorum:

  1. kızçemle de dinliyecemmmmmm

    Sevgiler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ikiniz de seversiniz umarım :). Sevgiler <3

      Sil
  2. Çok sevdim hepsini. Şu an Chariot dinliyorum. Senin sayende piyasadan haberim oluyor valla. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil