21 Mayıs 2017 Pazar

30 ŞMO #16

Vay vay vay listeyi yarıladık ve diğer yarıya geçtik bile. Bir bakmışız bitmiş :).

16. Klasik müzikten çok sevdiğin bir şarkı.

Bu sorunun cevabı kesin ve net Eric Satie, hatta dün fuardan önce oturup kahve içerken bu bestesi çalıyordu yok artık dedim. Minimalist müziğini etkileyici ve dokunaklı buluyorum. Çok seviyorum aşağıdaki enim ama tüm Gymnopedie'ler ve Gnossienne'ler güzeldir :).


Eric Satie - Gymnopedies 1



Diğer Meydan Bükücüler <3

Ruhuna Renk Kat K
Ruhuna Renk Kat N
Mürekkeple Hayaller
Momentos 
Benim Blokum Bu
Haykırarak Yazıyorum
Okuyan Muggle

10 yorum:

  1. Güzel bir seçim olmuş.. beğendiklerimdendir ve yazılarımda kullandıklarımdan :)
    en son yayınımın linki burada; http://sezerozsen.blogspot.com.tr/2017/05/30-sark-meydan-okumas-son.html

    YanıtlaSil
  2. Çok klasik müzik dinlediğimi söyleyemem ama bu melodi kırmızı ya da beyaz şerbet içerken güzel bir seçim olabilir :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, yine yorumlaşmışız resmen ben de şimdi sana yorum yaptım :).

      :):):) olabilir tabi, belki pembe "şerbetle" bile :).

      Sil
  3. selammm bu da bugünkü listem hadi hepimize iyi eğlenceler:)
    http://benimblokumbu.blogspot.com.tr/2017/05/meydan-okuma-10.html

    YanıtlaSil
  4. Ben bir seferde bitirdiğimden adam yerine konmamışım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa o ne demek öyle, alakası yok :(. Ben günlük paylaştığım için o gün kim paylaştıysa onunkini listeye ekliyorum.

      Seninki de paylaştığın günün listesinde var ama tek yayın olduğundan sadece bir listede :).
      Yine de bunun bir önemi yok çünkü ben meydan okumanın sonunda yine toplu bir liste yapacağım, sıkıntı yok yani :).

      Sevgiler.

      Sil
  5. Klasik müzik çok dinleyip bilen birileri olmasakta, bunu çok beğendik ne kadar huzurlu :)

    YanıtlaSil