20 Mayıs 2017 Cumartesi

30 ŞMO #14

14. Düğününde çalmasını istediğin şarkı.

Bizim şarkımız assdfdfdf :). Hahaha soruya bak cevabı al. Yok yok, evlenir miyim evlenirsem düğünüm olur mu olursa ne çalar bilmiyorum ama ne istemediğimi biliyorum. O dönemin favori, en çok çalınan hatta her düğünde çalınmazsa düğünün olmayacağı sevimsiz şarkılar (Bağdat, Ferhat Göçer, Mustafa Ceceli, ya da buna benzer klasik çalınan İngilizce şarkılar gibi) çalmasını birinci elden önleyeceğim şarkılar olmaz ve öyle bir durumda çıkmam zaten gelinsiz devam eder düğün :) (biraz daha büyük konuşayım da ne istemesem başıma gelsin :)).

Biraz daha özel olması için uğraşırdım. Yazarken de bir yandan karar verdim hem alışılmamış, hem orijinal betimlemelere sahip hem de sözleri çok ama çok güzel olan amacına da uygun olduğunu düşündüğüm alışılmadık orijinal bir şarkıyı seçtim. Herkes sevmez ama anlayan anladı :). Zaten benim gibi biri ancak iki insanın hayatını birleştirip sonsuza kadar mutlu olmayı dileyeceği bir günde ölmenin bahsini açardı :):). Yine de şarkı birliktelikteki sonsuzluğu simgeliyor ve anlatıyor. Bir de sisteme karşı gelmeyip unofficial olarak bir ek daha paylaşacağım zira o daha beklenilen ama sevdiğim bir şarkı :). Yine de ilki çıkış şarkısı :):).


"Baby your love is bigger than a football field
Sometimes we win but sometimes we lose our dreams
But I always wear the colors of your team
I'm the hooligan of your heart
.......
I hope we die at the exact same time"





Resmi olmayan alışıldık romantik bir şarkı ama güzel :) BURADA

6 yorum:

  1. Ay bir de geçen yıl İrem Derici vardı, gittiğim her düğünde fenalık geçiriyordum :)) Çok güzelmiş bu da yeni keşiflere eklendi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet ya her sene değişiyor onlar işte, bu sene de bağdattı mesela :P Söyleyen ve sözler farklı ama şarkı tipi aynı :)

      Süper <3.

      Sil
  2. La Cumbarsita (Komparsita) bizim zamanımızın klasik düğün müziği. Gelin ve damat bu şarkının melodileriyle dans ederlerdi. Ben ise düğünümde komparsita yerine sevdiğim başka bir şarkıyla çıkmıştım. İnşaallah sevdiğinizle evlenir, istediğiniz parçayı çaldırırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biliyorum onu çocukluğumdan :). En azından klasiktir o ve tango. Şimdikiler çok kötü. Ne güzel yapmışsın <3 Herkesin yaptığını değil size özel bir şarkı çok daha anlamlı.
      Ne güzel bir dilek bu umarım olur ve inşallah <3 Çok teşekkürler :).

      Sil
  3. İlk kez dinliyorum

    YanıtlaSil