16 Mayıs 2017 Salı

30 ŞMO #11

11. Dinlemekten asla bıkmayacağın bir şarkı.

Çokkk zor bir soru, baya düşünmem gerekti. Sanırım benim kralımın eski grubundan bir şarkı paylaşacağım bir klasik olur. Bu şarkı çok güzel, benim için de anlamı büyük, söyleyen zaten yaşayan efsane (konserine gidişimi daha doğrusu ne kadar sevdiğimi okumak için tıktık), grup da eskimeyenlerden ee daha ne olsun nasıl bıkayım ben bu şarkıdan :).

"So for once in my life
Let me get what I want,
Lord knows, it would be the first time"


The Smiths - Please Please Let Me Get What I Want




Diğer 30 ŞMOcular <3

Haykırarak Yazıyorum 
Mürekkeple Hayaller
Yine Bir Gün Biz Böyle

4 yorum:

  1. Günaydın 😘 Keşke ismi Please Please Let Me Get What You Want olsaymış.

    Ne istedin de vermedim vicdansız diye saçma bir espri bırakıyorum şuraya :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahhaha, ben kötü espri severim iyi ki bırakmışsın :):). Valla günaydınlar oldu <3.

      Sil
  2. Ne güzel bir şarkı :) ah çok sevdim.. günümü ışıkladın <3

    YanıtlaSil