4 Şubat 2019 Pazartesi

28 Day Blog Challenge: Day 4

Öneri Makinesi

4. Hava nasıl olursa olsun yürüyüşe çık bugün, o gün gözüne ne güzel göründüyse birkaç fotoğraf da çek, anlat bakalım neler oldu?

Bugün hava mis gibiydi, hiç soğuk yoktu ince bir kazak, güneş gözlüğü, spor ayakkabılar ve kot ceket ile tüm üşengeçliğime rağmen meydan okumaya sadık kalarak çıktım dışarı (Ezgicim artı point istiyorum ben :)). Tabi dışarı çıkan ben ilk önce nereye gider, kırtasiyeye. Bir mektup arkadaşımın gönderdiği paket çok hoşuma gitti. Araştırınca ve sorunca Instagram'dan krepon ya da pelur olabileceğini söylediler ben de kırtasiyeye bakmaya gittim. İkisi aynı değil sanırım çünkü krepon bana daha kalın gibi geldi. İlk gittiğim kırtasiyecimde bulamadım ikincisine doğru yol aldım.

Öneri Makinesi

Şunu anladım ki insanın sürekli gittiği yerlerde fotoğraf çekmesi çok zormuş, hiç rahat edemedim ve nasıl fotoğraf çekilmez bugün onu göstereceğim size. Turist olarak gittiğiniz bir yerde beğendiğimiz şeyleri fotoğraflamak ne kolaymış onu da gördüm. Kırtasiye aşırı büyük değil ve gönül isterdi ki güzel bir ataş standı vardı onu çekeyim ama her zaman gittiğim yer, iki yanımda da insan varken durduk yere fotoğraf çekemedim :). Çektim de kıyıda köşede bir tane beğenmedim :). Orada pelur kağıt bulamadım ama güzel krepon kağıtlar vardı iki sedefli iki normal alıverdim.

Öneri Makinesi

Oradan çıkıp marketten kendime çikolata aldım, hihi. Tam bir tatlı canavarı duruyor karşınızda, sebepsiz yere gelen tatlı krizlerine çözüm olarak stok yenilemesi yapıp eve de ekmek aldıktan sonra PTT'ye giderken sürekli geçtiğim çamlık dediğimiz mini parktan geçtim, fotoğraf çekmek için çünkü orada çok güzel ağaçlar, dinlenilecek banklar ve kışın bile solmayan sarı çiçekler var. Gel gör ki orada da fotoğraf çekemedim. Çektim de böyle oldu ve kötü çeksem de bu kadar çekmem normalde emin olun :). Ne sarı çiçekler var ne de bir açı. Zaten yönüm de ters ben normalde aşağıdan yürürüm. Fotoğraf çekeyim diye yukarı çıkayım dedim. Daha elime telefonu alıp ilk karemi çekemeden arkadan bir amca gelip, küçük hanım beni çekme demesin mi :). Amca zaten çekemiyorum sen de bir dur diyemedim tabi, yok yok dedim :). Bu arada ben bu fotoğraflarla uğraşırken çok güzel bir haber geldi ama aynı haber kötü haberi de beraberinde içeriyordu :). Ne olduğunu söylemeyeceğim lakin bana bol şans dileyin :). Neyse en son amcadan aldığım ilhamla (!) bu fotoğraflar çıktı. Aslında çok tatlı bir yün evi, aralıklarla ilerleyen sarı çiçekler vardı o yolun üzerinde çekmek istediğim de siz hayal edersiniz artık :). Hatta iyi bir çocuk olursanız belki sarı çiçekleri bu fotoğraflarda bile görebilirsiniz :).

Bugün hep bu şarkıyı mırıldandım, Fatih Erkoç severler burada mı :)? Bu şarkıyı bir de Yıldız Tilbe düetiyle dinlemenizi öneririm :). Gününüz güzel geçsin <3.

28 yorum:

  1. Grapon kağıtlarıyla zincir falan yapıp sınıf süslerdik bayramlarda. Sanırım o kağıtlar pelur daha incedir. öyle aklıma geldi.resimler gayet doğal olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize de aldırırlardı da hiçbir şey yapmazdık ya da yapardık da ben hatırlamıyorum :). Şimdi bir amacım var amam :). Ben de daha incedir diye düşünüyorum.

      Resimler çok doğal oldu gerçekten, çekenin ne anlattığı belli değil, hahha :).

      Sil
  2. Ay amca,isim yok seni mi cekicem deseydin keske:)

    YanıtlaSil
  3. Amca bir dur yahu! :D
    Ay haberi merak ettim amaa, inşallah hayırlı olsun diyorum o zaman, bol bol şans <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amca gerçekten doğru zamanda doğru yerdeydi, haha :).

      İnsanlık için küçük benim içinse büyük olabilecekken havası kaçmış balon gibi bir anda sönüveren bir şeye dönüştü. İnşallah daha güzel haberlerle yeniden online olacağız :).

      Sil
  4. Öncelikle bol şans o zaman. Günün hikayesi ise süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim :). Amca sağolsun. Bir de küçük hanım diyor sanırsın küçük bir insanım da Yeşilçam'da Belgin Doruk'a sesleniyor :). Bildiğimiz çamlık halbuki :).

      Sil
  5. Ne süsler yaptık o grapon kağıtlardan hey gidi günler :) amca meşhur olmanın eşiğinden dönmüş neyse ki verilmiş sadakası varmış 😱

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi krepon kağıt demek anaokulu ilkokul demek, anılar canlanıyor :). Amca zaten meşhur kendini yeşilçamda sanıyor bana da küçük hanım diyor :)).

      Sil
  6. Ben de bugün sizin gibiydim.O kadar hızlı fotoğraf çekmeye çalıştım ki..Bir de herkes bana bakıyor gibi geliyordu.Ya da gelmiyordu zaten bakıyorlardı.Neyse ben sarı çiçekleri bile gördüm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben normalde zaten evde telefonu unutup dışarı çıkan bir insanım, durup fotoğraf çekmek zor geldi. Başka yerlere gitsem daha kolay olurdu herhalde :).

      Sil
  7. Hava herkeste güzelmiş bugün resimlerden onu anladim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel bir hava vardı, çıkmamak ayıp olurdu böyle bir madde varken :).

      Sil
  8. Bol şanslar diliyorum. Hayırlısı olsun inşallah. 🙏

    YanıtlaSil
  9. hahahah çok güldüm amcaya :)))

    inanıyorum ben sana var orada o sarı çiçekler :) Fotoğraf çekmek de bir meydan okuma şekerim :) Beni birgün taşlayacaklar insanların evlerini çekerken :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amca gerçekten bonustu :).

      Var var dikkatli bakarsan mercekle falan görünüyorlar :). Gerçekten o da ayrı bir meydan okumaymış, biri dese niye çekiyorsun hevesi kırılır insanın o yüzden seni tebrik ediyorum :).

      Sil
  10. Burada bir kırtasiye var, seni tanıdıktan sonra oraya her gittiğimde seni de götürüyorum hayalimde :) O kadar güzel kağıtlar var ki, kart için mektup için inanılmaz seçenekler. Gel sen buraya, gez o kırtasiyenin içinde, hem bak bizim amcalar hiç senin amca gibi değil, sen çekmeye hazırlandığın an onların fotoğraf karesine girmeleri bir olur hah haaa :))

    Hmmm anladım sarı çiçeklerin hikayesini :))
    Aaa seninkiler de bence çok havalı görünüyorlar ki, benim sarı çiçekten daha güzeller :))
    Öyle güzel anlattın ki, onları görmemek hem mümkün değil, hem çok ayıp :))
    Vee o şarkıyı ikisi nasıl güzel söylemiiiiş, ben de çok sevdiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıldırırım kesin, burada bile her zaman gittiğim kırtasiyede gözümden kaçan bir şeyi yeni gördüğümde aşırı mutlu oluyorum öyle bir yerde kendimi hayal edemiyorum :). Beni tanımıyor numarası yapabilirsin herkese katılıp kim bu deli diye, hahah :).

      Her sarı çiçek ayrı güzel kimse darılmasın :). Senin fotoğrafın çok güzel o ayrı tabi :).

      Şarkıyı beğendin demek, keyifli dinlemeler :).



      Sil
  11. Ben de yaşıyorum bazen bunu. Gözümle gördüğümü kadrajdan alamıyorum. Ahh bir de amca..:) Zaten çekemiyoruz be amca bir de sen gelme üstümüze..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani turist olarak gittiğinde çekinmeden çekebiliyorsun da kendi mahallende çekemiyorsun ya da ben de öyle oldu :). Amca zaten tuz biber oldu :), zamanlama mükemmel :).

      Sil
  12. Her halde ben her gün geçtiğim kapının önünü kırk kere çekmişimdir şimdiye kadar. Tam güllerin sardığı bir kapısı var sitemizin ve tüm hava şartlarında bir fotoğrafı var. Hiç çekinme çek gitsin. Millet kamerayla vlog çekeceğiz diye ne hallere giriyor. Ben dışarıdayken insanlara görmemeye başlıyorum artık. Ve bu süper bir şey. (Yani çoğu zaman) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy oy ne şanslısın, gül dökmüşler yollarına ki yakışır sana <3.
      Ben o vlog çekenleri dışarıdan görmeyi aşırı istiyorum en merak ettiğim şeylerden biri. Belki biri çekse de konuşsan bir derece ya da yalnız olmasan ama elinde kamerayla sokakta çok zor geliyor. Gerçi arkadaşlarımla az story çekmedim ama dışarıda tek başıma konuşarak çekmedim hiç herhalde. Artık zamanla alışırım herhalde, biraz da şartlar belirler :).

      Sil