18 Şubat 2019 Pazartesi

28 Day Blog Challenge: Day 18


18. Bugün blogun için yeni bir seri başlat.

Bugün modum çok düşük, hatta mutsuzum. Kısa süreliğine beni ziyaret eden şans toparlanıp gitmiş gibi gözüküyor. Endişelenmeyin ne olur, halledilmeyecek şeyler değil. Madem günlük bir meydan okuma, her gün de neşe saçamadığımdan özür dileyerek gerçek halimi paylaşmak istiyorum. O yüzden yeni bir seri aklımda olsa da onu yazacak enerjim de yok açıkçası. Zaten onu genel olarak blogda yeni bir yayın olarak sizlere tanıtmak isterim. Bugünlük böyle olsun :).

23 yorum:

  1. "Sen Allah'a güven, hiç beklemediğin anda çiçek açar umutlar" Çok severim ben bu sözü..
    Şansım toplandı gitti diye düşünme, daha güzelini yaşatmak için bekletiyor olabilir seni..
    Her günümüz aynı olamaz, olmuyor tabii ama yine de senin o muhteşem enerjin hiç bitmesin ve sen hep iyi ol.. 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyledir, sağol Zeynepcim bitanesin :). Sen de hep iyi ve mutlu ol umarım <3<3.

      Sil
  2. Hayatta her sey bizim icin. Bazen boyle moralman dusuk oldugumuz ya da islerin ters gittigi anlar olacaktir. Ama cabalamayi birakma. Bazen olmayan sey daha guzel seylere kapi acar. Umarim en kisa zamanda mutluluk gelir yeniden ve isler istedigin gibi ve en onemlisi hayirli bir sekilde gerceklesir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyledir, sağol Nurefşancım :). Sen de hep mutlu ol canım benim <3<3.

      Sil
  3. Canım Mübeccel, endişelenme, herşeyin hayırlısı olsun, daha iyisi, daha hayırlısı olacak ne zaman bilemem ama olacak ki ondan dolayı şuan bu olmuyor.. İçini ferah tut.. Kocaman sevgilerimi gönderiyorum sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyledir Ezgicim, çok sağol desteğin için <3<3.

      Sil
    2. Daha iyice misn ?

      Sil
    3. Yani his olarak daha iyiyim ama bir gerginlik de yok değil çünkü hallolmamış kapı gibi bir sorunum var şu an :). Yakın zamanda hallolursa daha iyi olacağım :).

      Sil
  4. güzel arkadaşım benim sen gönlünü ferah tut Rabbim herşeyin hayırlısını versin inşallah dilerim herşey o güzel gönlüne olur 😊❤❤❤ sevgiler hep iyi ol o güzel enerjin hiç bitmesin 😊🌸🌸🎉🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım canım benim, öyle olur :). Senin de aynı şekilde, hep mutlu ol :).

      Sil
  5. işleriniz rast gitsin dileklerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Dilerim kısa sürede istediğin yönde ve şekilde değişir işler, tüm iyi dileklerimle...

    YanıtlaSil
  7. Her zaman gülümseyecek değiliz elbet. Umarım sorun her neyse iz bırakmadan çözülebilir bir şeydir. İnsanın canı sıkkınken hiçbir şeyin tadı olmuyor.

    Güzel haberlerini bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, o iş hallolana kadar diğer işlere yoğunlaşamıyorsun. Çok teşekkür ederim Sibelcim :).

      İnan ben de o haberleri vermeyi bekliyorum sabırsızlıkla :).

      Sil
  8. Rabbim her şeyin en hayırlısını nasip etsin inşallah ... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
  9. @ilkayözgür Çok teşekkür ederim canım benim :). Senin de gönlünce olsun her şey.

    @furkanyetek teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. O şans sana yeniden geri gelecek, emini sadece bir yerlere takılmıştır kısa süreliğine ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyledir de pek sanmıyor da gibiyim :).

      Sil
  11. Bazen olur böyle. Dert etme :) Allah gönlünü ferahlatsın.
    Yepyeni, tazecik bir enerji ile dolduğun günlerin artsın inşaAllah.

    YanıtlaSil
  12. Insallah daha guzel firsatlar karsina cikar:) cok uzuluyorum ben de bir seylere heveslenip hevesin kursagimda kalmasina. Cok sık da basima gelir shhshsh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne olacak bu bizim neslin hali bilmiyorum, herkes mutsuz ve hayallerini bir kenara koymuş gibi :(.

      Sil