14 Şubat 2019 Perşembe

28 Day Blog Challenge: Day 14


14. Sana soruyorum bugün gerçekten nasılsın?

Ben aslında Salı gününden (12.02) beri İstanbul'dayım ve siz bugün Pazartesi günü (11.02) yazılmış bir yazıyı okuyorsunuz aynı dünkü gibi :). Ondan öncekiler normaldi, sıkıntı yok :). Geleceği göremediğimden bugün nasıl hissedeceğimi bilmiyorum ama en basit haliyle iki ihtimal var; ya işim rast gidecek ve ben her aradığım yeri şak diye bulacağım ve şansıma şaşırıp sevinmeye çekineceğim ya da her şey zor yoldan olacak ve ben bol bol kaybolacağım bu yüzden de ufak sinir krizleri geçireceğim :). O yüzden bana bol bol şans dileyin :). Kesin her taraf kırmızı kalplerle donatılacak çünkü Ezgicim planlı mı yaptı bilmiyorum ama bugüne sevgililer günü dendiğinden :). Bu tarz -ler gününe önem vermem yeri gelmişken söyleyeyim ama bir türlü de kaçamıyorsun çünkü bir ay öncesinden bol bol reklamlarla sana hatırlatıyorlar. Yine de ben sadece bir gün değil her gün sevdiklerinizle geçireceğiniz güzel günler diliyorum :). Cumartesi günü döneceğim yani o güne kadar yorumlarınıza geç cevap verirsem kusura bakmayın, döner dönmez ilgileneceğim.

31 yorum:

  1. O zaman ilk ihtimal olsun ve her şey planladığın gibi geçsin :)
    Sinir stres yaklaşmasın yanına, keyif ve huzur dolu geçsin günün İstanbul sokaklarında :)
    Sen yine "ler" kısmını at, sevgi kalsın sadece ve sana güç versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür her şey güzel geçti :). Aynen öyle, ne güzel dedin. Hepimizde kalsın ve çoğalsın o sevgi :).

      Sil
  2. Şekercim inşallah tüm işlerin rast gidiyordur bugün ♥

    YanıtlaSil
  3. İnşallah her şey yolunda gider. Bazen insan kaybolunca güzel yerler keşfediyor. İyi yanından bak. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, güzel yerler keşfettim, aradığımı da buldum çok şükür :). Çok teşekkür ederim :).

      Sil
  4. inşallah gönlünden geçen hayırlısıyla önüne serilsin hadi bakalım

    YanıtlaSil
  5. Herşeyin planlandığı gibi gittiğini umuyorum, kalbinize göre olsun herşey...

    YanıtlaSil
  6. Herşey daha iyi olacak insallh

    YanıtlaSil
  7. Madem geriden okuduk, o zaman umarım işleriniz yolunda gitmiştir:)

    YanıtlaSil
  8. bol şans diliyorum inşallah işleriniz hep yolunda gitsin...bu ler günlerinden kaçmak imkansız gibi birşey maaesef dediğiniz gibi...sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim <3. Evet kaçamıyoruz ama umarım herkesin günü iyi geçmiştir :).

      Sil
  9. Ben gece yazdığıma gore umarım günün iyi geçmiştir

    YanıtlaSil
  10. Umarım günün iyi geçmiştir :))

    YanıtlaSil
  11. Umarım her şey yolunda gitmiştir 😃

    YanıtlaSil
  12. Benim gibi geç okuyunca bir anlamı kalmıyor ama hoşgeldin İstanbul'a (biliyorum yarın dönüyorsun)
    Merak ettim her şey yolunda mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum ama her an tekrar hoşgelebilirim bu da ipucu olsun :).

      Sil
  13. Bence güzel geçiyor gibii, instagram storylerini kalpli gözlerle izliyorum çünkü ;) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikayede paylaşmadığım güzel şeyler de oldu, onlardan da blogda bahsederim artık :).

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Telefonumun şarj problemi olduğundan olmasa da kendilerini kullanmakta biraz sıkıntı çeksem de genel anlamda işe yarıyor. Ben daha çok bakkal map kullanıyorum :).

      Sil