1 Şubat 2019 Cuma

28 Day Blog Challenge: Day 1

Kalbinin güzelliği yüzüne vurmuş zamana bakarsak yeni ama kalbimdeki yeri eski olan canım Ezgi meydan okuma başlattı ve ben de katılmasam olmazdı çünkü hazırladığı etkinlik de kendi ve bloğu gibi çok güzel ve tatlı.

Öneri Makinesi

Ben de bu meydan okumayı her güne ayrı önceden hazırladığım ve Instagram hesabımda paylaştığım bir fotoğrafla renklendireceğim. Bilenler biliyordur, Instagram hesabımda daha önce şuradaki yazımda da bahsettiğim gibi "mail art" içerikleri paylaşıyorum. Arada "Art Journal" da paylaştığım oluyor. Bugünkü fotoğrafımda ise derin duygular beslediğim mor renginin hakim olduğu bir günlük sayfasıyla açılışı yapayım istedim. Yazılarımız bereketli ve neşeli geçsin diye :).

Müzik listesi yapmayı da çok severim bilirsiniz o yüzden günlük olarak çok sevdiğim bir şarkıyı paylaşacağım böylece Şubat ayının müzik listesini de meydan okuma sonunda çıkarmış olacağım ki Spotify'da şimdiden çalma listesi hazır, meydan okumanın adında. Aşağıya link koyuyorum oradan takip edebilirsiniz :). Gün be gün listemiz oluşacak şimdi boş görünse de :).

Siz de katılmak isterseniz sorular ve linki aşağıda. Hem Ezgi'nin insanın içinizi açan fotoğrafları ve bloğunu da ziyaret etmiş olursunuz :).

Ezgissimo 28 Day Blog Challenge

Bu sene blogda daha çok aktif olmak istiyorum. Daha çok meydan okumaya katılmak, daha çok okumak, daha çok yazmak, yorumlamak ve tabi ki daha çok önermek :). Bu meydan okuma da bu yılın güzel anılarından biri olacak, daha çok blogla tanışacağız ve okuyacağız gibi hissediyorum o yüzden hadi başlayalım :).

1. Anlat bakalım bu meydan okumaya başlamayı neden kabul ettin? 

Yukarıda bahsettim aslında ama biraz daha detaylandıracak olursam birincisi; Ezgi'yi çok seviyorum. İkincisi; sorular çok tatlı, kişisel gibi ama değil gibi de ki kişisel mimlerden fellik fellik kaçan birisi olarak orta ayarda diyebilirim. Üçüncüsü; blogda daha çok aktif olmak, yazmak, okumak, yorumlamak. Dördüncüsü; bu tarz etkinliklerle birbirimizi farklı açılardan da tanıdığımızı düşünüyorum. Beşincisi; 2019 yılı içinde böyle bir etkinliğin parçası olarak güzel bir anı biriktirmek blog arkadaşlarımla. Daha da ne olsun diyorum ve yarın görüşmek üzere sizleri selamlıyorum :).

Bugünün şarkısı Dua Lipa'dan. K-pop sevip dinlemesem de Dua'yı çok severim, bu enerjik şarkıyla meydan okumaya başlamak da iyi olur gibi :). (yazar burada K-Pop severlerin kalbini çalmayı hedeflemiştir :)).


45 yorum:

  1. oldu o zaman dualipa dedinse tamam takip edicem sıııırf bu yüzden etkinlikmiş falan hiiiç :) görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  2. Günlük şahane duruyor😍😍 Şubat boyunca bu güzellikleri görürsek ben dayanamaz başlarım bir defter de ben tutmaya :D

    Ezginin bu challenge'ı blog ortamına çok iyi gelecek senin de saydığın nedenlerden ötürü. Herkesin yazılarını okumayı sabırsızlıkla bekliyorum :))

    Ayrıca bir kpopsever olarak kalp çalma işlemin başarılı✅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzel, çok sevindim beğenmene :). Bakalım artık bazen günlük bazen mektup yapacağız bir şeyler :).

      Kesinlikle katılıyorum ki şimdiden geldi bile, ne kadar çok katılım o kadar keyif <3.

      Mission completed, haaha :).

      Sil
  3. İnstagram'da da takipteyim o zaman. O günlük sayfasına da bayıldım. Sanırım bu etkinlikteki ilk ilhamı senden almış oldum böylece ;) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, ben de ettim bile :). Nasıl mutlu oldum bu yorumu okurken anlatamam <3. Çok teşekkürler paylaştığın için bu harika yorumunu benimle :).

      Sil
  4. Herkes kendine göre ne güzel çıkarımlar yaptı bu meydan okumadan, şahane bir Şubat olacak ♥
    Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle canım Şebocum, şimdiden hissediliyor :).

      Ben de seni çok çok <3.

      Sil
  5. Güzel bir etkinlikmiş, 28 gün boyunca fire vermeden devam edersiniz inşaallah... Selam ve Dua ile ... :)

    YanıtlaSil
  6. Ezgi sayesinde bir şirin bloğ daha tanıyacağım.
    Tebrik ederim güzel bir giriş olmuş.
    Bende varım hadi bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, her zaman gelin :).

      Size de kolay gelsin :).

      Sil
  7. hepimize kolay gelsin valla..

    YanıtlaSil
  8. keyifli meydan okumalar... sevgiler... ♥

    YanıtlaSil
  9. sayfanızı yeni keşfettim ve yazılarınızı çok beğendimm.. 😊 benim de sayfam var profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz 😊 inşallah bu 28 gün problemsiz geçer 😊

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olacak, keyifli paylaşımlar olsun... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, olsun çok çok olsun hatta :).

      Sil
  11. Canım Mübeccel, çok seviyorum seni <3

    Daha da güzelleştirdin o spotify listesiyle :)
    Anımız şarkılarla taçlanacak <3 Kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne tatlısın her zamanki gibi güzel Ezgi <3<3. Valla şenlendirdin blog dünyasını o güzel enerjinle şimdiden :).

      Sil
  12. Ne de güzel oldu bu olay.Yeni yeni bloglar bulduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, ben de takibe aldım bloğunu. Daha çok görüşmek dileğiyle :).

      Sil
  13. Ayy senin katılmana da çoook sevindim, Ezgi'yi sevdiğim gibi seni de çok seviyorum ben :)
    Bu Şubat ayı hepimiz için çok heyecanlı dolu dolu geçecek, yıllar sonrası için hepimizin eli değmiş olan harika bir anı bırakacağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni seviyorum ki <3.

      Kesinlikle öyle, böyle güzel bir etkiliğin parçası olmak sizlerle harika bir anı <3. Zaten şimdiden blog da bizler de şenlendik :).

      Sil
  14. Çok güzel bir blog keşfetmenin verdiği o mükemmel duygu:)hemde aktif :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ne güzel bir yorum, çok teşekkür ederim :). Ben de baktım da mektup sever bir blog buldum, mutlu oldum :).

      Sil
  15. Oley oleyy! Hem şarkı bonuslu! <3 ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İvet, çünkü müziksiz yapamıyor hep şarkı dinlemek istiyordu :).

      Sil
  16. Hepimize kolay gelsin. Bol eğlenceli Challange'ler.✍🏻

    YanıtlaSil
  17. K-pop değil ama Dua Lipa severim. Şimdiden kolay gelsin. Merakla bekliyorum o zaman diğer günleri. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de K-pop ile yıldızım barışmadı ama Dua Lipa sevgim ağır bastı, şarkıyı da sevdim :).

      Sil
  18. Çok güzel bir etkinlik, umarım beklenen verimi elde edersiniz.

    YanıtlaSil
  19. Ne güzel şimdiden kalabalık bir aile gibi olduk, ben bu enerjiyi çok sevdim :).

    YanıtlaSil
  20. Enerjim çekilmiş şekilde şuraya oturmuşken şarkı pek iyi geldi. Gidip misafir hazırlıklarıma bakayım şimdi ben :)

    YanıtlaSil
  21. Yazıya müzik eklemek hoş oluyor, ben de daha çok yazarken dinlediğim şarkıyı iliştirmeyi seviyorum :)

    İlk defa bu kullanıcı adını -öneri makinesi- düşündüm. Paylaşımların dingin, aslında kültür ve sanat meseleleri dingin, ama makine bana gürültülü ve curcunalı geliyor. Her ne kadar üretim yaklaşımlarıyla makinenin doğrudan bir ilgisi yoksa da bu sözcüğü duyunca aklıma hemen çağın "seri üretim" telaşı geliyor. Peki, sen bu kullanıcı adını seçerken ne düşünmüştün? Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vayy hiç kimse daha önce böyle bir soru sormadı. Teşekkür ederim, görüşünü paylaştığın için. Bu sorunun cevabını bir yorumda harcamak istemem bir gün bir yazının konusu olsun :).

      Sil
  22. Millet bu meydan okumayı bekliyormuş sanırım. Neredeyse tanıdığım herkes katılmış. Bana da okuyacak bir sürü keyifli yazı birikiyor :-) İlgiyle takip ediyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, aynen çok güzel bir yoğunluk oldu. Ben de çok mutluyum hem okuyor hem yazıyorum :).

      Sil
  23. ay bu meydan okuma çok güzel oldu okuması eğlenceli olacak :D

    YanıtlaSil