29 Mayıs 2017 Pazartesi

30 Şarkı Meydan Okuması #24

Merhabalar :). Listemizde son düzlükteyiz, artık 30 ŞMO geçmişte kalan güzel anılarımıza doğru yol alıyor :). Bize de şu son şarkıların tadını çıkarmak kalıyor :). Şu aralar sizin şarkılarınızı yayınlarıma ekleyemiyorum, umarım darılmıyorsunuzdur :). Ancak kendiminkini yayınlayıp kaçıyorum. Bakıyorum yine güzel seçimler paylaşıyorsunuz, severek dinliyorum. İyi ki katılmışsınız <3. Bu arada reading challenge var devam eden aşağıdaki linkten inceleyebilir, katılabilirsiniz. Listelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum. Önerilerinizden anket açıp en çok oy alanı alıp okuyacağım. Öneriniz için tıktık. Reading Challenge'ın tamamı için tıktık.

Gelelim bugünün şarkısına;

24. Dağılmamış olmasını dilediğin gruptan bir şarkı

Böyle gruplar var keşke yine müzik yapsalar dediğim ama aralarında biri var ki hem benim için hem de Türkçe indie için önemli isimlerden Sakin. Grubunun dağılması beni en çok üzen dağılmalardan biridir. Bu konu hakkında bir yazı yazıp kenara koydum bir ara düzenleyip yayınlarım. Seçmesi zor güzel şarkılarından lakin şimdilik Sakin şarkılarından sizler için iki tanesini paylaşayım bir hareketli bir slow, havamızı bulup bir kez daha dertlenelim niye dağıldılar diye :). Hem bu işler belli olmaz dağıldı deriz bir bakarız albüm yapmışlar, umut güzel şey be :)

"Akşam oldu boş bir oda
Ben aynı yerdeyim hala
Durdu diyorlar zamana,
Çünkü sen yoksun

Gün dün oldu,
Gel yarına"

Sakin - Gel Artık



"Aşk bir kaza dedin,
Bizse sağ kurtulduk"

Sakin - Edepsiz Komedya

6 yorum:

  1. ilginç bir meydan okuma oldu yorum yapamadığım olsa da unuttuğum veya sayende öğrendiğim şarkılar oldu,teşekkürler,
    sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumun için, sevgiler :).

      Sil
  2. Ben de finallerden dolayı doğru düzgün yapmayı beceremedim :D Kısmetse perşembe yavaştan toplayacağım :D

    YanıtlaSil
  3. Ah Sakin ya ne güzel gittin pek bir severdim bu grubu dağılmış olması yazık oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, dönemin gençleri atlatamadı zaten o dağılmayı :).

      Sil