22 Mayıs 2017 Pazartesi

Sevgili Güllük #33 (Yeni Tema)




Merhabalar :). Uzun zamandır tekrardan temada beyaza dönmek istiyordum yaz da gelmişken gri gri içim karardı zaten bu nedenle ilk rengime döndüm. Turuncu çiçeklerle güneşi, sıcağı, taze meyveleri, bitkileri kısacası yazı bloga getirmek istedim bu sebeple Twitter'da da bir değişiklik oldu aşağıdan linkine bakabilirsiniz :). Bakmışken takip de ederseniz fena olmaz hani :).

https://twitter.com/onerimakinesi

Yaz blog ve benim için de önemli Haziran doğum günüm, Temmuz da blogun doğum günü şöyle ferah ferah yeni yaşlarımızı kutlayalım umuyorum. Güzel arkadaşlıklar, bol yazılarla gelsin yeni yaşı Öneri Makinesi'nin. Yine Makine'nin bir klasiği olan çekilişle taçlandıracağım bu yeni yaşı da bir aksilik olmazsa, takipte kalın :).

Sizce nasıl? Beğendiniz mi? Nasıl buldunuz? Enerjik? Ferah? Sıkıcı? Dinamik? Dikkat çekici? Klasik? Samimi? Başka? Yorumlarınızı merakla bekliyorum :).

16 yorum:

  1. Sade ama rahatlatıcı olmuş, ben beğendim 👍

    Cesareti şu an buldum, sormak istiyorum. Şu üstteki başlıklar nasıl yapılıyor acaba? Hiç anlamıyorum bu işlerden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim <3.

      Aslında çok fazla seçenek var. Photoshop, photoscale gibi programlarda hazırlayabilirsin; online header seçenekleri sunan siteler var onları kullanabilirsin google da aratarak; tumblr, pinterestte bulduğun headerlar üzerinde çalışabilirsin sahibinin izniyle ya da istediğin kendi fotoğrafın üzerinde yine yukarıdaki programlarla çeşitli eklemeler, çıkartmalar yapabilirsin :). Senin yaratıcılığına kalmış yani :).

      Başlığının son halini de
      blogger>yerleşim>başlık>değiştir>resim kısmına son halini dosya olarak seçip yükleyip değişiklikleri kaydederek bloguna koyabilirsin :).

      Umarım işine yarar :).

      Sil
  2. Cıvıl cıvıl olmuş. Turuncunun üretken bir hissi var zaten. Akdenizi çağrıştırıyor hep. Merakla yeni yaşın yeniliklerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne mutlu bana, çok sevindim böyle hissetmene <3. Hadi bakalım güzellikler getirsin hepimize umarım :).

      Sil
  3. Çok enerjik olmuş, tam yaza uygun bir tema :D Ben de haziran doğumluyum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum, bu ay hep beraber kutlayalım doğum günümüzü :). Körler sağırlar birbirini ağırlar oldu biraz ama olsun :):). Sana da nice mutlu yaşlara <3

      Sil
  4. Açık renk daha iyi olmuş.Kızma ama eski renk sanki sıkıştırılmış hissi veriyordı insana.Hayırlı uğurlu olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :). Bloga beyazla başladım değişiklik olsun diye gri yaptım sevdim ama bir süre sonra sıktı beni de açıkçası hem yaz geldiğinden hem de daha ferah olmasını istediğimden ilk rengim beyaza döndüm :). Beyazın üstü renkler değişse de beyazdan kolay kolay vazgeçmem artık :).

      Sil
  5. alıverdim takibe :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ferah feza olmuş :) gözü yoracak bir şey yok. Her şey tam yerli yerinde :) Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, mutlu oldu böyle düşünmene <3

      Sil
  7. Çok güzel olmuş hem canlı hem ferah hem dee doğum günlerine hazır.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim :). Ellerimizde çiçekler bekliyoruz yeni yaşımızı :).

      Sil
  8. Bence güzel olmuş. Daha ferah, insanın içini açan bir tema. Umarım yeni yaşında sana bol şans ve takipçi getirir :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum güzel dileklerin için, inşallah gerçekleşir. Dimi ya beyaz daha iyi oldu ben de bir alışma sürecindeyim ama beyaz daha ferah benim de içim sıkılmıştı griden :). Çiçek açtık, güzelliklerle gelsin yeni yaşımız :).

      Sil