10 Mayıs 2017 Çarşamba

30 ŞMO #5

5. Yüksek sesle dinlenmesi gereken bir şarkı

Bu aşağıda paylaştığım şarkıyı bu kategoride paylaşmak konusunda emin olamadım çünkü en az iki üç kategoriye daha uyuyor :). Aynı şekilde bu kategori için aday da çok. Yine de bu kategorinin bu şarkıyla hakkının en iyi şekilde verildiğini düşünüyorum :).

"It's my life, it's now or never
I ain't gonna live forever,
I just want to live when I'm alive.
My heart is like an open highway
Like Frankie said I did it my way
I just wanna live when I'm alive,
IT'S MY LIFE"


Bon Jovi - It's My Life



Diğer Son Meydan Bükücüler <3

Beyda'nın Kitaplığı 30 ŞMO
Oytunla Hayat 30 ŞMO
Okuyan Muggle 30 ŞMO
Haykırarak Yazıyorum 30 ŞMO

13 yorum:

  1. yüksek sesle müzik dinleme ??????

    YanıtlaSil
  2. Vay be, çok garip ya :D Bloglara göz gezdirirken mırıldanıyordum az önce :D KORKTUM :D Sevdiğim bir şarkıdır :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya, böyle şeyler bir tek bana olmuyormuş demek ki sevindim :). Ben de çok seviyorum, benim için özel şarkılardan biri :).

      Sil
  3. Oldukça bilinen güzel bir şarkı 😊

    YanıtlaSil
  4. Bon Jovi den Always ve I wnat you şarkılarını çok severim. Bon Jovi seviyorsan dinleyebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki dinlerim canım benim ☺️☺️ Teşekkürler.

      Sil
  5. Yaşlanmayan adam ve yaşlanmayan şarkı
    Hey gidi günler heyy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, benim dönemim değil ama klasikleşmiş şarkılarını biliyorum :).

      Sil
  6. Evet evet evet,bağıra çağıra dinlenecek yetmeyip söylenecek, tabi kulaklıkla söylenirken detone olunup çevre bakışıyla ups moduna girilecek bir şarkı.

    YanıtlaSil
  7. Buyurun 5. gün yayında. Keyifli dinlemeler.
    https://beydaninkitapligi.blogspot.com.tr/2017/05/30-sark-meydan-okumas-5-yuksek-sesle.html

    YanıtlaSil