17 Mayıs 2017 Çarşamba

30 ŞMO #12

12. Gençliğinden (ergenliğinden) bir şarkı.

O dönemler dinlediğim grupları bir özet geçeyim de o arada düşüneyim seçme de kolay olsun :). Linkin Park, Evanescence, Placebo, HIM, Lacuna Coil, Flyleaf ilk aklıma gelenler,  Şimdi baktım da hiçbiri neredeyse yok şu an, nasıl bir dönemden geldiysem hiç kalıcı olmamışlar hahahaha :). Gothic gruplar dinliyormuşum bir de hafif asilik var ama metali o zaman da kafam çok kaldırmıyor bir iki şarkı, indie'nin yolunu o zamandan yapmışım. Bir de punk da etkiliydi, hatırlıyorum az çok dinliyordum. Bir de emolar vardı off ya nasıl bir dönemdi o, kıyafetleri falan filan bir onları sevmezdim herhalde. Metal de baya revaçtaydı, rap rock da onlardan da birkaç sevdiğim vardı işte. Rock her zaman kalbimizde zaten, bugünlere geldik :). Yine iyi gelmişim yani, neler atlatmışız ya yazdıkça geliyor aklıma :):). Türkçe müzik ayrı bir olaydı yeri gelirse onu ayrıca anlatmak isterim :).

Şimdi yazarken o gruptan o gruba geçiyorum da büyük nostalji yaşadım, ne günlerdi ya offf... Forumlar falan vardı Flyleaf'in de vardı, çok iyi hatırlıyorum, orada üye falandım :). Birkaç üye olup yorum yaptığım forumlardan biriydi sonra solisti değişti falan tutunamadı ama baya severdim (şimdi dinliyorum sözler kalmış aklımda, hala hatırlıyorum :'( <3), LP'a göz kırpıp Evanescance'dan paylaşacakken öyle karar verdim şu an, hadi bakalım :). Özlemişim de biraz, bakalım aranızda bilenler var mı :).

"I'm so sick infected with where I live
Let me live without this"



Diğer Meydan Okuyucular

Mürekkeple Hayaller
Haykırarak Yazıyorum
Beyda'nın Kitaplığı
Belle'nin Kütüphanesi

10 yorum:

  1. Ayni kusaktaymisiz. Neler neler vardi. Ben pek yabanci dinlemezdim yazdiklarindan linkin park ve evannescence disinda bildigim yok. Daha cok turkce pop ve rock severdim ben. Simdi de sozleri asiri sacma olmasa popa sans verecegim ama kaliteyi dusurduler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten neler neler vardı :). Türkçe alternatif rock ben de severdim, hala severim :).

      Sil
  2. O yaşlarda dinlediğim tarz değildi ama şimdi hoşuma gitti.
    Gecikmiş ergenlik benimkisi belki de :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, beğenmene sevindim :).

      Sevgiler.

      Sil
  3. Linkin Park, Evanescence falan görünce anılarım canlandı. Bir de MaNga üyelerinin telefonlarını falan bulmuştuk biz ya, nasıl bir akılsa.. Hey gidi heyy! :))

    YanıtlaSil
  4. Hiç bilmiyorum bunları ama müzik güzeldi.Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. Geçenlerde benim de aklıma Evanescance geldi, açtım dinledim :D Hala seviyorum ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu vesileyle bir dinledim. Zamanında ne severdim, eşlik ederdim ya :). O da bitti :).

      Sil