11 Mayıs 2017 Perşembe

30 ŞMO #6

6. Sana dans etme isteği uyandıran bir şarkı

Ben genel olarak kapı tıkırtısına oynayabilecek kapasitede bir insan olduğum için hele bir de sevdiğim havalar çıkınca duramam yerimde hahahah:):):). Burada indie mindie melankolik takılırım ama duydum mu ritmi atarım göbeği, yaaa bknz. ikizler burcu asdfgfg::):). Dans edeceğim şarkılar, türler değişse de burada (olmayan) çizgimden çıkmadan :) gene indie paylaşacağım, ne yapayım seviyorum, tenim oryantal ruhum indie yapacak bir şey yok :). Bu arada geçen Vişne'nin yazısını okuyordum, balodan bahsediyordu kendi balom aklıma geldi; ilk bir iki saat dışında pistten inmemiştim :). Bir mekan değiştirirken bir durdum da sonra onun da acısını çıkardım, yaa ne günlerdi (sanki yıllar geçti :)) :):). Yine de bir ara club, dans abur cuburu yapabilirim belli olmaz, baloların hatırına :). Bu şarkıyı duyunca da yerinde duramıyor insan, uyarmadı demeyin :).

"Before I die I'd like to do something nice,
Take my hand and I'll take it for a ride"

The Drums - Money


Diğer Son Meydan Bükücüler <3

Haykırarak Yazıyorum 30 ŞMO
Mürekkeple Hayaller 30 ŞMO
Yine Bir Gün Biz Böyle 30 ŞMO
Belle'nin Kütüphanesi 30 ŞMO

14 yorum:

  1. Daha önce dinlememiştim. Melodileri beğendim. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, sevindim beğenmene :) Sevgiler :).

      Sil
  2. Daha önce dinlememişim bu şarkıyı, güzel bir ritmi var...

    Hoş ben son dönemlerin şarkılarını çok iyi bilmiyorum galiba, dün postu yazarken farkettim. Hep eskilere gitti aklım :))) Yaşlanmışmıyım ne ahahaaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, kıpır kıpır yerinde duramayan bir ritim :)

      Yok canım ne yaşlanması sen klasiklerden paylaşmışsın, sen hepimizden gençsin :* <3

      Sil
  3. İlk kez dünledim ben de. Bu arada solist çocuğumuzun kıyafeti de beni benden aldı :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sevmişsindir :). Hahaha ben seviyorum böyle tarzları, hoşuma gitti benim :).

      Sil
  4. Bu sıra klasik caz dinliyorum. Perry Como, Diana Krall, Women the Best Jazz Vocals....

    Aklımda olsun, oynamam ama, olsun yine de :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben jazzı çok severim iyi ki yazıdn hep bilmediğim isimler, dinleyeceğim :).

      Sil
  5. Şarkı gerçekten güzel, öneri için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Hahaha, ben de kapı gıcırtısı koyacaktım bu maddeye son anda vazgeçtim :)

    YanıtlaSil