20 Mayıs 2017 Cumartesi

Hatay Kitap Fuarı #2


Hatay Kitap Fuarı #1


Merhabalar :). Yine bir fuar yazısıyla karşınızdayım ve yine sıcağı sıcağına :). İlki için üstteki mor yazıya tıklamanız yeterli :). Yarın SON GÜN bir hatırlatayım ve sohbetimizi başlatalım. Bu sefer gerçekten vurgun yaptım diyebilirim :). Yine dayanamayıp aldım da aldım resmen önünü alamadım :). Hele bir de son günden bir gün önce olunca aklımda kalmasın diye yine aldım :). Özetle aldım yani :). Bu sefer o kadar kalabalıktı ki çok mutlu oldum. İlk hafta boş geçiren fuar görevlileri umarım bu talepten memnun kalırlar ve seneye tekrar gelirler ama aşağıda dedikodu yapacağım zaten konuşuruz :). Yine de çok mutluyum, bu kalabalığı gördüğüm için :).


İlk durağımız sahaflardı çünkü onlar değerli <3. Bu sefer 4 sahafı da gezdim, birinde bir kitap buldum fiyatta anlaşamadık, birinden önceki yazımda da bahsettim o zaman kitap aldım ama bu sefer almadım. Lakin geriye kalan iki sahaftan güzel alışverişler yaptım. Kitapların toplu fotoğrafını çektim ama içlerinde kardeşiminkiler de var lakin onlara da göz koydum, okurum büyük ihtimalle :). İlk alışveriş yaptığım sahaftan kardeşim ikinci el bir kitap alırken ben indirimli metis gördüm ve üç yeni kitap aldım. Kibrit Sahaf'ın sahibi Ali bey çok kibar, ilgili aynı zamanda bilgili biri. İstanbul'da Beyoğlu'nda yeri varmış. Belki gitmişsinizdir bile. Bir bakın çok güzel ikinci el temiz kitaplar var aynı zamanda yeni kitapları da indirimli bulabilirsiniz. Bir de bilimkurgu serileri var, Metis ve Baskan'dan ilgililer bilir değerlidir. Kendisine memnun olup olmadığını ve yine gelip gelmeyeceğini sordum ve diğer sahaflardan biri düşüneceğim diğeri büyük ihtimalle hayır dediği halde kendisi istiyorum diyerek zaten kalbimi kazandı :). Eğer seneye olursa en azından bu güzel sahafın gelmesini bekleyebiliriz :). Siz eğer İstanbul'daysanız da yerine bir uğrayın derim :).


Bir diğer sahaf alışverişimde bu iki güzel kitabı çok güzel bir fiyata satın aldım ve Susan Sontag'ın ikinci elini bulduğum için ayrıca şanslı sayıyorum kendimi. Gelecek sefere düşünmediğini söyleyen sahaf abimizin yeriydi burası ama maalesef sahafın adına bakmayı da fotoğraf çekmeyi de unuttum artık ne kadar üzüldüysem gelmeyi düşünmüyorum deyince :(. Yine de listeden adına bakabilirsiniz, İstanbul'daysanız oraya da uğrayın çünkü çok güzel kitaplar var özellikle metis bilim kurguları ilgimi çekti lakin bakmakla yetindim :)



Yayınevlerinden 6:45 yine gittiklerimden oldu. Daha önce aldığım yazarın kitabını okuyup beğenince ki bloga da yazacağım, iki kitabını daha aldım bir de Junky'i. Yazarı merak ettiğimden stant görevlileri de ilk bunu önerdiğinden Burroughs'a bu kitapla giriş yapayım dedim. Zaten Beat kuşağını severim, bunu da sevmeyi planlıyorum :).




Daha önce de bahsettiğim ve fotoğrafını çekmeyi unuttuğum Parodi Yayınları'ndan iki kitap aldık. Biri kara mizah diğeri distopik bir seri önceki yazımda bahsettiğim seriydi :). Sadece ilk kitabını aldık sevmezsek devam etmeyiz belki diye :). Yayınevi fuarın en çok indirim yapan stantlardandı. Her kitap 10 lira ve bu tarz kitap severler bir baksın, ben de bu kitapların yorumlarını okuduktan sonra paylaşırım daha çok tanımak amaçlı yayınevini. En güzel stantlardan biriydi ben baya sevdim.



Bir de Pegasus'tan filmini çok sevdiğim Ben, Earl ve Ölen Kız'ın kitabını aldık. %30 indirim vardı fena değil. Umarım film kadar güzel bir kitap okuruz.

Aylak Adam'a bir kez daha gitmek isterdim ama unuttum karmaşadan :). Şimdi iyi ki unutmuşum diyorum :), malumunuz baya kitap aldım. Diğer büyük yayınevlerinden zaten bahsettim, bir daha anlatmak istemiyorum, şuradan okuyabilirsiniz.



Bunun dışında güzel bir fuardı özellikle bugünkü kalabalıkla. Tekrardan hatırlatayım yarın SON. Bugün gidip yazıyı hemen yayınlamamın sebebi de bir kişiye bile ulaşsam kardır. Umarım seversiniz.

Bir de bu ilk fuarda bizi yalnız bırakmayan ve gelen tüm yazarlara teşekkür etmek istiyorum, çok iyisiniz. Umarım daha nice nice fuarlar olur ve ben de güzel anılarımı yazarım <3.

16 yorum:

  1. Benim Hatay da okuyan kuzenim de gitmis cok memnundu. Bayagi hareketli bir fuar seruveni olmus senin icin. Kitaplar cok guzel gozukuyor. Yeni onerilerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk gittiğimde tek tüktü ama şimdi dolu dolu bir fuardı çok daha güzeldi sevindim 😄. Teşekkür ederim canım benim daha güzelleri senin olsun, yakın zamanda paylaşmayı umuyorum. Çok güzel kitaplar okuyorum ☺️

      Sil
  2. Hepsi çok güzeller keyifle okuman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun umarım ☺️

      Sil
  3. Gerçektende kalabalık bir gündü ben saatlerce orada kalmak istedim, indirimler sayesinde de iki kitap parasına 6, 7 kitap aldım bloğuma da yazdım =D umarım bir kaç ayda bir böyle güzel etkinlikler olur 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir kalabalık vardı çok mutlu oldum :). Birkaç ayı bırak senede bir olsa şükredelim :). Bugün konuştum biraz birkaçı gelmeyi pek istemiyor :(.

      Sil
  4. Gerçekten tam bir vurgun yapmışsın :D İyi günlerde, keyifle oku hepsini :'))
    Bizim Kocaeli kitap fuarının da yarın son günü. Tekrar gitsem mi gitmesem mi kararsızım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :).
      Bir git bak bence ilk gün gözden kaçırdıkların varsa bakma şansın olur :).

      Sil
  5. Birhan Keskin, Didem Madak, Mine Söğüt... Tüm kitapların harika, güle güle oku :)) Yazını okuyunca benim de fuara gidesim geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, Didem Madak'ın bu kitabıyla seri tamamlanıyor :).

      Sen İstanbul'daydın galiba çok şanslısın ki çeşitli fuarlar oluyor sene içinde :). Yaz da geliyor bir iki tane oluyordu sanki bu dönemlerde :).
      Bir de küçük bir sahaf gezintisi yaparak da bu ihtiyacını karşılayabilirsin mesela Kibrit ve Volga Sahaflara git çok güzel kitaplar keşfedersin :).

      Resmen bütçe düşmanıyım önerilere gel :).

      Sil
    2. Galiba onlar Aslıhan Pasajında, İstiklal'e gittiğimde uğruyorum :)) Bütçemize düşman yeter ki kitaplar olsun :D

      Sil
    3. Kibrit Aslıhan pasajında, Volga'da ortaköy kitapçılar çarşısındaymış :).

      Dimi, bence de :).

      Sil
  6. Karanlık Zihinler'i okuyup sevmiştim :)

    Bak yine kitap alasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi? Biz de alırken baya kararsız kalmıştık, iyi oldu bu yorum :).

      Hahaha dimi ya, bu alışveriş yazıları zararlı :). Ben de okuyunca bu tarz yazılar kitap alasım geliyor :).

      Sil
  7. Sana uzun zaman yetecek kadar kitap almışsın. Geriye onları okumak ve yorumlamak kalıyor. Onu da en güzel şekilde yaparsın sen.

    Umarım fuar kalıcı olur. Ocak ayında Adana'da kitap fuarı oluyor ve ben bir sene o fuarı bekliyorum. İndirim açısından tatmin etmese de o kadar kitabı bir arada görmek, yazarlara kitap imzalatmak ve alışveriş yapmak çok zevkli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, hevesli olduğum kitaplar aldım hevesim kaçmadan bir çırpıda okusam mutlu olacağım :). Şu ana kadar okuduklarım da hep akıcıydı böyle gider umarım :).

      Aynen öyle, keşke daha çok olsa böyle etkinlikler, küçük olsa bile :(.

      Sil