22 Mayıs 2017 Pazartesi

30 ŞMO #17

17. Karaokede düet yapabileceğin bir şarkı.

Bu sorunun cevabı ilk okuduğumda aklıma gelen isimleri paylaştım. Şarkıyı ve söyleyenlerin sesini çok seviyorum. The National'ın solistinin zaten olağanüstü karizmatik bir sesi olduğunu düşünüyorum. St. Vincent'ın yorumuyla da muhteşem bir kombo olmuş. Ayrıca cover bir şarkı orijinali de güzel ama bu düet harika olmuş <3.


" We take our empthy hearts and fill them with broken things"


The National and St. Vincent - Sleep All Summer


Diğer meydan bükücüler <3

6 yorum:

  1. Yine bilmediğim bir şarkıcı ve şarkı, fakat seleri ve şarkıları çok hoşuma gitti. Çok rahat söylenilen bir şarkı izleniminde :)) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmene :). Ben birkaç kez kendi kendime söylemeyi denedim ama ton bulunamazsa zor bir şarkı :).

      Sil
  2. http://metebilge.blogspot.com.tr/2017/05/30-sark-meydan-okumas-bolum-3.html

    Benim bu haftaki listem.

    Söylemesi zorlu bir şarkı seçmişsin yalnız, ama güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  3. Alllaaam ne güzel şarkılar keşfediyozz yaa :D

    YanıtlaSil