4 Mayıs 2017 Perşembe

Sevgili Güllük #31 (Hatay Kitap Fuarı)

Canım memleketimde ilk defa böyle büyük bir kitap fuarı açılıyor, ben de sonuna kadar destekliyorum ki devamı gelsin. Umarım bu fuara özel katılan yayınevleri güzel indirim yaparlar da günlerimiz şenlenir. Sahafların olması da ayrı bir güzellik :). Yine olmayan sevdiğimiz yayınevleri de katılsaydı keşke ama gelenlerin pişman olmayacağını düşünüyorum :). Aklımda bazı yayınevleri var talan edeceğim belli :), ona göre güzel indirim yapın :). Fuar yazılarımla tekrardan burada olacağım aşağıda da etkinlik listesini koydum :).




 

11 yorum:

  1. Kitap fuarlarını her daim destekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersin, herkes desteklesin :). Böyle etkinliklere ihtiyacımız var :).

      Sil
  2. aa sen hataylımıydın iskenderunda bir yakınım var gelmiştim oralara çok güzel bu yaz tekrar gelirim sanıyorum :)

    Kitap fuarları biraz daha indirimli olmalıııııı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper, ben doğma büyüme Antakyalıyım merkeze de gelirsen haber ver, buralardaysam görüşelim çok isterim :).

      Kesinlikle öyle, zaten twitterda etiketledim yayınevlerini güzel indirim yapın emi dedim :):). Cevap veren olmadı hala ama umarım yaparlar :).

      Sil
  3. Senden fuar alışveriş yazısı okumak keyifli olacak. inşallah güzel indirimler yaparlar, sen de çok kitap alırsın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bu fuara özel öyle bir şey yapabilirim ama yine de bakalım. Hiç alışveriş yazısı yazmadım şimdiye kadar ama talep de varsa düşüneyim :). Teşekkür ederim <3

      Sil
    2. Ben alışveriş yazılarını yazmayı da okumayı da severim. Sen de yazmalısın. Neler aldın, neler okuyacaksın takipçilerin merak eder :-)

      Sil
    3. Haha, tamam sana söz yazacağım o zaman :) teşekkürler canım benim <3.

      Sil
    4. Yeni haberim oldu neredeyse bitiyor, bugün uğrarım bana da yakın hatta bugün aynı yerde Koray Avcı konseri varmış ona da bakarım =D

      Sil
    5. Yarın bitiyor, bugün de konser varmış dediğin gibi hazırlanıyorlardı :). Organizasyon ile alakalı sıkıntılar vardı herhalde ilk günler boşken şu an daha iyi :). Sen de duymadıysan gerçekten bir sıkıntı olmuş demek :/.

      Sil