16 Kasım 2018 Cuma

Gerçek Arkadaşın Kim? #Mim

Sevgili Yıldız'ın blogunda görüp aşırı hoşuma giden bu mimi yapmak istedim. Bu mim basit mini bir quiz. Ben soruları cevapladım, sizler de benim cevaplarımı tahmin etmeye çalışacaksınız.


Buradaki linke tıklayıp beni ne kadar tanıdığınızı görebilirsiniz. Eğer siz de benim yapmamı isterseniz seve seve yaparım, aşağıya linkinizi bırakmanız yeterli. Bakalım sonuçlar ne çıkacak merakla bekliyorum :).

Keyifli bir hafta sonu dilerim, sevgiyle kalın :).


30 yorum:

  1. Ah ya ben % 100 bekliyordum ama olsun % 90 da candır hihihi <3 ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vayy çok iyi, valla şenlendim :). O yanlış ne merak ettim, bazı sorularda iki şık da bana uygundu belki onlardan biridir.

      Teşekkürler Şerifecim, öpüyorum seni çok çok <3<3. Senden de bir quiz linki bekliyorum çünkü challenge accepted :).

      Sil
    2. Hemen yapıyorum, benden de bol öpücüklerr <3

      Sil
    3. Bana da koşmak kalıyor :).

      Sil
  2. Biraz tahmin biraz da hislerime güvenerek yaptım güzel de bir sonuç aldım 8/10 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo Devrik'cim ne yaptın, süper valla :). Çok teşekkür ederim, şenlendim böyle güzel sonuçlar görünce. Bol bol sevgiler :).

      Sil
  3. %50 ile şimdiye kadarki en düşük notu ben aldım sanırım. Beni egale eden çıkar mı acep🤔😀🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, umarım çıkmaz :). Yine de iyi bence yüzde elli de bu güzel mimi bizimle paylaştığın için benden sana, çünkü çok sevdim.

      Teşekkürler hem cevapların için hem yazın için <3.

      Sil
  4. heyy 9 /10 hiç fena değil hahhaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha azını beklemezdim çünkü kankalık bunu gerektirir, bu da belgesi, hahaha :). O yanlış ne çok merak ettim, kesin iki şıkkın da bana uygun olduğu bir sorudur.

      Çok teşekkür ederim, valla şenledim :).

      Sil
    2. ^^ soru suydu kisa sac mi uzun sac mi. Kopya ver miyim okuyanlara 😁😁

      Sil
    3. Hahaha, tamam :). İkisini de severim de benimki hep tercih ettiğim şık, diğeri başkalarında güzel :).

      Sil
  5. % 80 çıktı :)))

    YanıtlaSil
  6. 3 yanlış yaptım :) tühh..

    YanıtlaSil
  7. Neeee? %60 mı?
    Çalışmaya devam o zaman :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo bence iyi, teşekkürler yaptığın için :). Zaten bir iki soruda iki şık da uygundu bana %80'i vardır onun :).

      Sil
  8. %70 hahahahaaa :)))
    Çayda toslamama bozuldum en çok :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun yine de güzel sonuç, teşekkürler. Aslında kahve ile ilgili yazılarım vardı, kolay olur diye düşünüyordum ama oldu baya. Yeni bir güzelleme yazayım en iyisi kahveye, hehe :).

      Sil
  9. 8 doğru bildim ama daha iyi yapabilirdim sanki :-)

    Saç uzunluğu ve okul hayatı mı üniversite hayatı mı sorusu yaktı beni :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi yine de.

      O saç sorusunda çoğu kişi takıldı, kısa saç imajı mı veriyorum öyle bir imaj var mı onu da bilmiyorum ama sen beni yakından gördün Şulecim, haha :).

      Sil
  10. %70 kötü değil. Sevdim bu mimi.

    YanıtlaSil
  11. geçenlerde yapmıştım ben ama yorum yazmayı unuttum :) 6 tane bildim :) Üzüldüm de ama bazı sorular çok çelişkiliydi hocam :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, sen benim Jim Jarmusch'un favori filmimi bilmişsin lütfen sayılarla sınırlamayalım bu bilgileri, canım benim <3.

      Sil