1 Kasım 2018 Perşembe

Atıştırmalık #42 (Övdüğünüz Kadar Güzel Olan 2+1 Film)

Gerilim filmlerini ne kadar seviyorsam korku filmlerini o kadar sevmem. Tabi gerilim filmlerinde korku elementi olmuyor değil ya da hiç korku filmleri izlemiyorum demek de değil. Tercih etmem çünkü korkma eylemi sevdiğim bir şey değil. Bir de iyi değilse komik oluyor iyi olsa sevmiyorum bana pek uygun değil. Lakin gerilim filmlerine bayılırım. İyisini çok severim. Önerileriniz varsa iyi gerilim filmleri beklerim. Bu sefer de son izlediğim birçok yerde gördüğüm iki gerilim bir korku filmini yazacağım.

A Quiet Place - John Krasinski (2018)


Öneri Makinesi

Bazı klişelerden kendini arındıramasa da güzel bir gerilim filmi. Fikir güzel, uygulaması da. Keyifli bir seyirlik. Sese duyarlı bir yaratıkla bol çocuklu bir ailenin sınavı.

Get Out - Jordan Peele (2017)


Öneri Makinesi

En çok gördüğüm ama türündeki korku ibaresinden dolayı uzak durduğum lakin korku değil gerilim ağırlıklı olan bu filmi çok sevdim. Güzel bir senaryo. Fikrini de çıkan işi de sevdim. Mizah kısmını en çok sevdim, bakınız sonu :). Mümkün olduğu kadar yorum okumadan izleyin ve filmin tadını çıkarın :). Keyifli bir seyirlik olmuş. Sevdiği kızın ailesiyle tanışmak hiç bu kadar zor olmamıştı.


Hereditary - Ari Aster (2018)


Öneri Makinesi

Filmden korkmadım bu güzel bir şey çünkü korkma eylemini sevmiyorum. Ruhani bir korku filmi. Neden izledim çünkü çok karşıma çıktı, fikirsiz kalmak istemedim. Filmin ilk yarısı çok güzel bir dram keşke öyle devam etseydi. Ev çok güzeldi ormanın içinde, maketler çok güzeldi. Aynı yerde aynı oyuncular aynı hikayeyle korku yerine dram komedi tarzı bir şey çekilseydi beni çok mutlu ederdi ama film Ari beyin. Korku severler şans versin ama pek korkunç değil sinemada izleyecektiniz :). (Spoiler) Bu arada Toni Collette iyiydi ta ki duvarlarda tırmanana dek.

18 yorum:

  1. Bahsettiğiniz türdeki filmleri severim, satırlarda spoiler olacak diye tedirgin okudum tanıtımlarınız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok, bir yerde var onu da söyledim, hehe :).

      Sil
  2. Ari aster harici diğer 2 filmi izledim. Notumu aldım Arı aster da izleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son film dışında diğer iki filmi çok beğendim. Ari beyin filmini de beğeniyorlar da ben beğenmedim, bakalım sen sevecek misin :).

      Keyifli seyirler :).

      Sil
  3. Gerilim deyince geriliyorum ya ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, o zaman bu atıştırmalık sana göre değil ama diğerlerine bekleriz :).

      Sil
  4. Yine harika bir başlık atmışsın :) Bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim.

    Özellikle Get Out ve Sessiz Bir Yer bir tık daha önde benim içim. Get Out filmindeki gerilim bambaşkaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :).

      Hereditary'yi beğenmedim ben. A Quiet Place gerilimi ve kaynağı güzel düşünülmüştü, güzeldi. Get Out çok iyiydi gerçekten, ben de en çok onu beğendim. Özellikle mizah kısmını çok sevdim.

      Sil
  5. Gerilim-korku filmlerini zorunda kalmadıkça tercih etmesem de A Quiet Place konusuyla ilgimi çekmişti, bir fırsat olduğunda izleyeceğim. Get Out filminin de fragmanını gördüğümde izleyemem diye düşünmüştüm, fragmanda bile gerildim ama hakkında bayağı güzel yorumlar da okudum ki sen de beğenmişsin. O da artık tek başıma olmamak kaydıyla izlenecek filmler arasında o zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A Quiet Place, gerilimli ama dram yönü de var filmin, o yüzden sevebileceğini düşünüyorum.

      Get Out güzel bir gerilim ama sevmiyorsan bilemedim. Mizah yönü de çok güzel filmin, keyifli seyirler :).

      Sil
  6. Korku filmlerini ben de sevmiyorum ama iyi gerilime hayır demem :)
    ama yalnız izlemeyi tercih etmiyorum simi o yüzden get out u not ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ortak özellik daha :). O zaman ilk iki filmi de öneririm canım Ezgi, keyifli seyirler :).

      Sil
  7. Get Out'u ben de sevmiştim. Birçok yerinde beni güldürmüştü :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ben de en çok mizah kısmını sevdim, gerilimi de çok güzeldi.

      Sil
  8. Filmler hakkında keşke biraz daha açıklamaya yer versen .s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atıştırmalığın öyle bir amacı yok; bu başlık film veya kitaplardan bahsedip kısa kısa yorum paylaşmak için. Detaylı film yorumları için inceleme etiketine tıklayıp film incelemelerimi okuyabilirsiniz ;).

      Sil
  9. Gerilim bir süre sonra dinlendiriyor insanı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerilim seviyorsan ilk iki filmi önerir, ikincisini, yine, kesin izle derim :)

      Sil